درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 21:46   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53014صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 22 مرداد 1402 - 16:24
مدیر عامل زاگرس جنوبی در آیین تکریم و معارفه سرپرست روابط‌عمومی: بسط و گسترش روابط‌عمومی الکترونیکی، درخشش بیشتر سازمان را به دنبال دارد
مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در آیین تکریم و معارفه سرپرست روابط‌عمومی این شرکت بر اهمیت راهبردی روابط‌عمومی الکترونیکی تاکید کرد و بسط و نهادینه سازی آنرا زمینه ساز تعالی و ارتقای سازمان دانست .
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در آیین تکریم و معارفه سرپرست روابط‌عمومی این شرکت بر اهمیت راهبردی روابط‌عمومی الکترونیکی تاکید کرد و بسط و نهادینه سازی آنرا زمینه ساز تعالی و ارتقای سازمان دانست .

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در آیین تکریم و معارفه سرپرست
روابط‌عمومی این شرکت بر اهمیت راهبردی روابط‌عمومی الکترونیکی تاکید کرد و بسط و نهادینه سازی آنرا زمینه ساز تعالی و ارتقای سازمان دانست .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ، مهندس علی منتصری در این نشست ، روابط‌عمومی را ویترین اقدامات هر شرکت در نقشهای درون سازمانی و برون سازمانی ذکر کرد و افزود : با توجه به نقش حیاتی صنعت نفت در توسعه کشور ، بخش بزرگی از کید و نیرنگ دشمنان و پیکان تحریمهای ظالمانه سمت و سوی این صنعت را نشانه گرفته است . در این راستا کارکرد روابط‌عمومی در تبیین این خدعه و نیرنگ امری مهم است و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در این زمینه به عنوان کاری جهادی به شمار می رود.

مهندس علی منتصری با اشاره به اینکه شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی جایگاه و پایگاه نیروهای نخبه و توانمند است ، خاطرنشان کرد : اقدامات مطلوب روابط‌عمومی این شرکت قابل تقدیر است و تداوم این اقدمات نیازمند همکاری و ارتباط بیشتر با مجموعه روابط‌عمومی ستاد و شرکتهای تابعه نفت مناطق مرکزی ایران است تا این هم افزایی به بهبود وضعیت موجود بینجامد.

نقش های چهارگانه روابط‌عمومی ترسیم شد

سرپرست روابط‌عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در این مراسم با اشاره به بندهای مصرحه در حکم انتصابی خود از سوی مهندس مهدی حیدری ، بر نقش و کارکرد چهارگانه روابط‌عمومی ها که شامل آینده نگری ، شناسایی و حل بحرانها ، اعتبارسازی برای سازمان و فرهنگ سازی است تاکید کرد .

بر اساس این گزارش ، مهندس محمد مهدی خورشید سوار سرپرست روابط‌عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ، با تبریک انتصاب سرپرست جدید روابط‌عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی بر تعامل ، همفکری و وحدت رویه روابط‌عمومی ها در راستای ارتقای سازمان تاکید کرد و افزود : روابط‌عمومی ها به دلیل جایگاه راهبردی زیربنایی خود می توانند سازمان را در همگامی با پیشرفت و تحولات جهانی یاری دهند، چراکه روابط‌عمومی یک واحد پویاست و هیچ گاه در آن سکون و تعطیلی وجود ندارد. حیات سازمانی مستلزم فعالیت مداوم روابط‌عمومی هاست و سازمان بدون روابط‌عمومی زنده و پویا، موفق و اثربخش نخواهد بود.

وی با تقدیر از حمایت های مدیران عامل شرکت های بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در ادوار مختلف ،تصریح کرد : فعالیت های روابط‌عمومی منوط و محدود به ساعات و زمان های معینی نیست ، بلکه مجموعه ای با فعالیت های خطیر، وسیع و شبانه روزی است .

فرجام زارع، سرپرست اداره روابط‌عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی نیز در ادامه این مراسم رسیدگی به دغدغه منابع انسانی و تکریم ارباب رجوع را از اولویت های کاری خود برشمرد و اظهار داشت : دغدغه و توجه به منابع انسانی، تکریم ارباب رجوع و …از جمله مؤلفه‌های مهمی است که در ساختار فعلی روابط‌عمومی این شرکت بکار گرفته خواهد شد.

وی از ایجاد نگاه همدلانه در مجموعه زاگرس جنوبی ابراز خرسندی کرد و این مهم را موجب پیشبرد اهداف تعریفی مجموعه روابط‌عمومی دانست.

بنابر این گزارش، در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات محمدمهدی خورشید سوار، فرجام زارع به عنوان سرپرست جدید اداره روابط‌عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی معرفی شد.

 

انتهای پیام/

<div id="div_eRasanehTrustseal_24429"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد