درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 04:07   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53004صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیپنجشنبه، 19 مرداد 1402 - 13:08
استراتژی های روابط‌عمومی موفق در عصر چت‌جی‌پی‌تی
در عصر «چت‌جی‌پی‌تی» (ChatGPT)، استراتژی‌های روابط‌عمومی موفق باید در درجه اول بر ایجاد محتوای جذاب و مرتبط تمرکز کنند. این محتوا باید بتواند توجه مخاطبان را به خود جلب کند و آنها را وادار به اشتراک‌گذاری آن با دیگران کند. علاوه بر این، استراتژی‌های روابط‌عمومی باید در استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای ارتباط با مخاطبان هدف و ایجاد گفتگو در مورد برند تجدید نظر کنند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || عصر «چت‌جی‌پی‌تی» (ChatGPT)،انقلابی در نحوه برقراری ارتباط ما ایجاد کرده است. این برنامه هوش مصنوعی (AI) می‌تواند متنی را تولید کند که برای انسان غیرقابل تشخیص است و می‌تواند برای تولید محتوای بازاریابی، پاسخ به سوالات و راه‌اندازی کمپین‌های روابط‌عمومی استفاده شود.


در عصر «چت‌جی‌پی‌تی» (ChatGPT)، استراتژی‌های روابط‌عمومی موفق باید در درجه اول بر ایجاد محتوای جذاب و مرتبط تمرکز کنند. این محتوا باید بتواند توجه مخاطبان را به خود جلب کند و آنها را وادار به اشتراک‌گذاری آن با دیگران کند. علاوه بر این، استراتژی‌های روابط‌عمومی باید در استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای ارتباط با مخاطبان هدف و ایجاد گفتگو در مورد برند تجدید نظر کنند.


در اینجا چند نکته برای ایجاد استراتژی روابط‌عمومی موفق در عصر ChatGPT آورده شده است:


- بر ایجاد محتوای جذاب و مرتبط تمرکز کنید. این محتوا باید بتواند توجه مخاطبان را به خود جلب کند و آنها را وادار به اشتراک‌گذاری آن با دیگران کند.
- از رسانه‌های اجتماعی برای ارتباط با مخاطبان هدف و ایجاد گفتگو در مورد برند استفاده کنید.
- از ChatGPT برای تولید محتوای بازاریابی، پاسخ به سوالات و راه‌اندازی کمپین‌های روابط‌عمومی استفاده کنید.
- از نوآوری نترسید. دنیای روابط‌عمومی در حال تغییر است و استراتژی‌هایی که در گذشته موثر بوده‌اند ممکن است در آینده موثر نباشند.


با پیروی از این نکات، می‌توانید استراتژی روابط‌عمومی موفقی ایجاد کنید که در عصر ChatGPT به شما کمک کند تا به اهداف خود دست یابید.

 

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

نخستین سمینار تخصصی «کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی» فرصتی عالی برای یادگیری در مورد نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود استراتژی‌های روابط‌عمومی‌ شماست.

 

در این سمینار، شما با دکتر علی اکبر جلالی، یکی از متخصصان برجسته هوش مصنوعی، ملاقات خواهید کرد. دکتر جلالی به شما در مورد نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای:


اگر علاقه مند به یادگیری در مورد نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود استراتژی‌های روابط‌عمومی خود هستید، از شما دعوت می‌کنیم در این سمینار شرکت کنید.

 

 تلفن ثبت‌نام: ۶۶۵۷۰۱۹۴ (۰۲۱) - ۶۶۹۴۳۶۷۰(۰۲۱)


 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد