درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:32   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53002صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیپنجشنبه، 19 مرداد 1402 - 11:50
در وصف اتاق خبر روابط‌عمومی
وظیفه اصلی اتاق خبر روابط‌عمومی این است که داستان سازمان خود را به گونه‌ای جذاب و مرتبط به اشتراک بگذارد که احتمال بیشتری دارد توسط مخاطبان هدف آنها دیده شود. آنها این کار را با ایجاد و توزیع محتوا، پاسخگویی به سوالات رسانه‌ها و برنامه‌ریزی رویدادهای رسانه‌ای انجام می‌دهند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || اتاق خبر روابط‌عمومی (PR) یک گروه از متخصصان هستند که مسئول توسعه و اجرای استراتژی‌های روابط‌عمومی برای سازمان هستند. آنها با رسانه‌ها، رهبران فکری و سایر افراد تأثیرگذار در صنعت خود ارتباط برقرار می‌کنند تا آگاهی از برند، اعتبار و نفوذ سازمان را افزایش دهند.

وظیفه اصلی اتاق خبر روابط‌عمومی این است که داستان سازمان خود را به گونه‌ای جذاب و مرتبط به اشتراک بگذارد که احتمال بیشتری دارد توسط مخاطبان هدف آنها دیده شود. آنها این کار را با ایجاد و توزیع محتوا، پاسخگویی به سوالات رسانه‌ها و برنامه‌ریزی رویدادهای رسانه‌ای انجام می‌دهند.

اتاق خبر روابط‌عمومی نقش مهمی در موفقیت سازمان ایفا می کند. آنها می‌توانند به سازمان کمک کنند تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند، آگاهی از برند خود را افزایش دهد و اعتبار و نفوذ خود را ایجاد کند.

در اینجا برخی از وظایف خاص اتاق خبر روابط‌عمومی آورده شده است:
- توسعه و اجرای استراتژی‌های روابط‌عمومی
- ارتباط با رسانه‌ها، رهبران فکری و سایر افراد تأثیرگذار
- تولید و توزیع محتوا
- پاسخگویی به سوالات رسانه‌ها
- برنامه‌ریزی رویدادهای رسانه‌ای
- پیگیری پوشش رسانه‌ای
- اندازه‌گیری اثربخشی تلاش‌های روابط‌عمومی

 

اتاق خبر روابط‌عمومی نقش مهمی در موفقیت سازمان ایفا می کند. آنها می‌توانند به سازمان کمک کنند تا هم با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند و هم اعتبار و نفوذ خود را بیشتر کند.

انتهای پیام/

 

 


 

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد