درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 خرداد 1403 - 18:20   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52995صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 18 مرداد 1402 - 11:57
استاندار کرمانشاه: مدیران ارتباط و تعامل روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها را رصد کنند
توقع من از همه مدیران این است که فضای رسانه را جدی بگیرند و هر روز این تعامل را اثرگذارتر کنند، چراکه همه می‌دانیم فضای رسانه در کنار اثرات مثبت و خوب می‌تواند اثرات منفی و مخرب نیز بر فعالیت‌ها و افکار عمومی مردم بگذارد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || استاندار کرمانشاه گفت: همه باید تعامل با فضای رسانه را بیش از پیش در دستور کار خود قرار دهیم، این یکی از وظایف مهم روابط‌عمومی‌هاست که به‌خوبی از فضای رسانه استفاده کنند و به‌طور جدی با رسانه‌ها تعامل داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدطیب صحرایی در شورای اداری استان کرمانشاه که هم‌زمان با روز خبرنگار با حضور تمام اعضا تشکیل شد، با اشاره به اهمیت نقش رسانه‌ها در جامعه و تعامل مدیران با رسانه‌ها اظهار کرد: لازم است در شورای اداری استان چند نکته را یادآوری کنم و امیدوارم این نکات به صورت جدی مورد توجه مدیران استان قرار گیرد تا نتیجه بهتری از تعامل با رسانه‌ها به دست بیاید.

وی افزود: توقع من از همه مدیران این است که فضای رسانه را جدی بگیرند و هر روز این تعامل را اثرگذارتر کنند، چراکه همه می‌دانیم فضای رسانه در کنار اثرات مثبت و خوب می‌تواند اثرات منفی و مخرب نیز بر فعالیت‌ها و افکار عمومی مردم بگذارد.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه مدیران باید ارتباط و تعامل روابط‌عمومی‌ها با رسانه‌ها را رصد و ارزیابی کنند، خاطرنشان کرد: همگی باید تعامل با فضای رسانه را بیش از پیش در دستور کار خود قرار دهیم و این یکی از وظایف مهم روابط‌عمومی‌ها است که به خوبی از فضای رسانه استفاده کنند و به‌طور جدی با رسانه‌ها تعامل داشته باشند.

صحرایی اضافه کرد: چنانچه مقام معظم رهبری جهاد تبیین را برای همه ما قطعی، فوری و بدون هرگونه مماشات معرفی می‌کنند، جلوه بزرگی از آن تعامل با فضای رسانه است.

وی تصریح کرد: لازم است در فضای رسانه‌ای کشور به دنبال حقیقت، آسیب‌شناسی، شناخت بهتر مسائل و تحلیل و ارزیابی آن‌ها باشیم، خروجی این تلاش، انگیزه و تحرک ایجاد کند و این وظیفه‌ای است که در گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری برای همه ما مقرر فرمودند و در آنجا تاکید می‌کنند که امروز مهم‌ترین تلاش شما دمیدن روح امیدواری در جامعه است.

استاندار کرمانشاه گفت: پرداخت مطالبات رسانه‌ها از دستگاه‌های مختلف موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد، در این وضعیت اقتصادی طبیعی است که دستگاه‌های دولتی باید مطالبات را به موقع پرداخت کنند تا رسانه‌ها فرصت رشد و تداوم فعالیت داشته باشند؛ قابل قبول نیست که یک سازمان توانمند در استان بیش از یک سال است که مطالبات رسانه‌ها را پرداخت نکرده است.

صحرایی افزود: رعایت قانون در تعامل با رسانه‌ها از جمله ارائه آگهی‌ها است که باید بر اساس قانون باشد و روال قانونی در آن لحاظ شود. روابط‌عمومی ادارات و مدیران باید مبنای قانونی را مدنظر قرار دهند و بر اساس آن عمل کنند.

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد