درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 22:13   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52957صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 16 مرداد 1402 - 07:32
ابلاغ مرامنامه روابط عمومی‌ها از طرف استاندار تهران
محمد صائبی مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین‌الملل استانداری تهران با اعلام این خبر اظهار داشت: یکی از اهداف عمده ما، تلاش برای ارتقا جایگاه روابط عمومی‌های استان است که اقدامات مختلفی را در این زمینه پیگیری می‌کنیم.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || محمد صائبی مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین‌الملل استانداری تهران با اعلام این خبر اظهار داشت: یکی از اهداف عمده ما، تلاش برای ارتقا جایگاه روابط عمومی‌های استان است که اقدامات مختلفی را در این زمینه پیگیری می‌کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران؛ وی ادامه داد: گام اساسی در ارتقای جایگاه روابط‌عمومی های بخش‌های مختلف استانداری تهران، ابلاغ مرامنامه روابط‌عمومی‌‌ها از طرف استاندار تهران بود که باید همواره مدنظر قرار گیرد.

متن مرامنامه به این شرح است:

1- ضرورت توجه به ساختار روابط‌عمومی به عنوان یک جایگاه و تشکیلات پویا ، موثر و کارآمد در مجموعه های استانداری تهران

2ـ ضرورت اجرای شرح وظایف به منظور ایجاد یکپارچه سازی و وحدت رویه در مأموریت های روابط‌عمومی واحد های تابعه

3ـ ضرورت شناسایی و بکارگیری منابع انسانی متخصص در مراتب مدیریتی و کارشناسی روابط‌عمومی

4ـ ضرورت توجه و برنامه ریزی منظم برای حضور در جلسات شورای هماهنگی و اطلاع رسانی به منظور هم فکری ، هم افزایی و نگاه تخصصی و جامع در اجرای فعالیت های روابط‌عمومی ها

5ـ خلاقیت، برنامه ریزی و سیاستگذاری مآموریت های روابط‌عمومی بر اساس مدل ارتباطی در راستای شناخت و تبیین اهداف کلان وخرد سازمانی

6ـ اشراف و آگاهی به ویژگی ها و شاخصه های محدوده جغرافیایی سازمان متبوع از طریق ترسیم نقشه راه موقعیت ها به منظور هدف گذاری ، اولویت بندی در انجام امور و پاسخگویی به هنگام در بروز رویدادها ، حوادث و بحران ها

7ـ برنامه ریزی در راستای گسترش دامنه ارتباطات درون و برون سازمانی به ویژه با گروه های مختلف مردمی در راستای ترغیب و مشارکت

8ـ ضرورت ایجاد سیستم اطلاع مدار( اطلاع یاب ، اطلاع شناس و اطلاع رسان )  به منظور تحقق نقش اول در روایتگری رویدادها ، اطلاع رسانی شفاف و جلوگیری از اخبار و تبلیغات جعلی و انحرافی درراستای مأموریت های اصلی استانداری تهران

9ـ اجرای برنامه های آموزشی برای ارتقاء سطح علمی و توانمند سازی مدیران وکارشناسان روابط‌عمومی استانداری تهران و سایر روابط‌عمومی های تابعه

10ـ ضرورت ایجاد و توه به نظام انتقادات و پیشنهادات در راستای تکریم مخاطبین درون و برون سازمان در راستای آگاهی بخشی از نقاط ضعف و قوت در ارائه بهتر خدمات ارتباطی
 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد