درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 22:16   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52954صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیشنبه، 14 مرداد 1402 - 07:45
هشدار: نظرسنجی «بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ایران» چندان مورد استقبال قرار نگرفت
تاکنون تعداد 210 نفر از مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند درحالی‌که فقط تعداد شاغلان روابط‌عمومی در بخش دولتی بیش از 6000 واحد برآورد می‌شود و دایرکتوری کارگزار روابط‌عمومی که در سال 1394 توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی منتشر شده درستی این آمار را تایید می‌کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || نظرسنجی «بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ایران» در حال برگزاری است، اما متاسفانه آن‌چنان که انتظار می‌رفت مورد استقبال زیادی قرار نگرفته است. این نظرسنجی توسط مؤسسه کارگزار روابط‌عمومی، انجمن روابط‌عمومی ایران و انجمن متخصصان روابط‌عمومی انجام می‌شود و به بررسی چگونگی استفاده از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی می‌پردازد.

تاکنون تعداد 210 نفر از مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند درحالی‌که فقط تعداد شاغلان روابط‌عمومی در بخش دولتی بیش از 6000 واحد برآورد می‌شود و دایرکتوری کارگزار روابط‌عمومی که در سال 1394 توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی منتشر شده درستی این آمار را تایید می‌کند.

به گزارش شارا، برگزارکنندگان ضمن تشکر از عزیزانی که مجموعا 1100 دقیقه وقت گذاشتند به پرسشنامه پاسخ دادند ولی این مشارکت ضعیف و بی‌تفاوتی به حرفه روابط‌عمومی نسبت به جمعیت فعالان روابط‌عمومی در کشور را می‌توان یک هشدار و نگرانی بزرگ ارزیابی کرد؛ زیرا برگزارکنندگان می‌خواهند از نظرات متخصصان این حوزه برای کمک به شکل‌گیری آینده هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ایران استفاده کنند.

از مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی بخش‌های خصوصی و دولتی انتظار می‌رود تا به طور گسترده در این نظرسنجی شرکت کنند و به مسایل حوزه تخصصی خود بی‌تفاوت نباشند. وقتی شاغلان روابط‌عمومی نسبت به حوزه تخصصی خود بی‌انگیزه و از مشارکت در آن پرهیز می‌کنند توقع از سایرین برای کمک به اعتلای جایگاه روابط‌عمومی کاملاً نابجاست.

این نظرسنجی فقط چند دقیقه طول می‌کشد و اطلاعات ارزشمندی را برای جامعه روابط‌عمومی ایران فراهم می‌کند.

برای شرکت در نظرسنجی، لطفاً بر روی لینک زیر کلیک کنید:
 
https://azarpr.porsline.ir/s/xUmUSEXt


مزایای شرکت در نظرسنجی


شرکت در نظرسنجی مزایای زیادی برای مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی دارد. این مزایا عبارتند از:
- کمک به شکل‌گیری آینده هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
- به اشتراک گذاشتن نظرات و ایده‌های خود با متخصصان دیگر
- دریافت اطلاعات در مورد نحوه استفاده از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
- کمک به بهبود کارایی و اثربخشی روابط‌عمومی

 

اگر مدیر یا کارشناس روابط‌عمومی هستید، لطفاً در این نظرسنجی شرکت کنید. فقط چند دقیقه طول می‌کشد.

از مشارکت شما سپاسگزاریم.

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد