درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 04:19   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52953صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومییکشنبه، 15 مرداد 1402 - 07:35
هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی دعوت به شرکت در نظرسنجی می‌شوند
مؤسسه کارگزار روابط‌عمومی، انجمن روابط‌عمومی ایران و انجمن متخصصان روابط‌عمومی از مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی دعوت می‌کند تا در نظرسنجی «بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ایران» شرکت کنند. هدف این نظرسنجی بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی و شناسایی چالش‌ها و فرصت‌های استفاده از این فناوری در ایران است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || مؤسسه کارگزار روابط‌عمومی، انجمن روابط‌عمومی ایران و انجمن متخصصان روابط‌عمومی از مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی دعوت می‌کند تا در نظرسنجی «بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ایران» شرکت کنند. هدف این نظرسنجی بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی و شناسایی چالش‌ها و فرصت‌های استفاده از این فناوری در ایران است.

نظرسنجی برای همه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی باز است و پاسخ‌دادن به آن تنها چند دقیقه طول می‌کشد. پاسخ‌های شما برای کمک به درک بهتر نقش هوش مصنوعی در روابط‌عمومی و توسعه منابع و ابزارهایی برای کمک به متخصصان روابط‌عمومی در استفاده از این فناوری ارزشمند خواهد بود.

در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی باید در این نظرسنجی شرکت کنند:
- نظرات شما کمک می‌کند تا نقش هوش مصنوعی در روابط‌عمومی را بهتر درک کنیم.
- پاسخ‌های شما برای کمک به توسعه منابع و ابزارهایی برای کمک به متخصصان روابط‌عمومی در استفاده از هوش مصنوعی ارزشمند خواهد بود.
- شرکت در این نظرسنجی یک راه عالی برای به اشتراک گذاشتن دیدگاه‌های شما در مورد آینده روابط‌عمومی است.

برای شرکت در نظرسنجی، لطفاً بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://azarpr.porsline.ir/s/xUmUSEXt


از مشارکت شما سپاسگزاریم.

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد