درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 04:39   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52929صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیچهارشنبه، 11 مرداد 1402 - 20:46
شرکت متا، چت‌بات‌های هوش مصنوعی خود را با شخصیت‌های متفاوت عرضه می‌کند
متا در حال طراحی نمونه‌های اولیه برای چت‌بات‌هایی است که می‌توانند مانند انسان با کاربران گفتگو کنند، زیرا این شرکت در تلاش است تا تعامل با پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی خود را افزایش دهد.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || شرکت «متا» در حال آماده‌سازی مجموعه‌ای از چت‌بات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی است که از شخصیت‌های متفاوتی برخوردارند.
 
 به گزارش خبرگزاری رویترز، «فایننشال‌تایمز» با انتشار این خبر نوشت که انتظار می‌رود این چت‌بات‌ها تا ماه سپتامبر سال جاری میلادی در دسترس کابران قرار گیرد.
 
 این گزارش به نقل از منابع مطلع می‌گوید که متا در حال طراحی نمونه‌های اولیه برای چت‌بات‌هایی است که می‌توانند مانند انسان با کاربران گفتگو کنند، زیرا این شرکت در تلاش است تا تعامل با پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی خود را افزایش دهد.
 
 در این گزارش آمده است که این غول رسانه‌های اجتماعی مستقر در منلو پارک، ایالت کالیفرنیا، حتی در حال بررسی یک ربات‌چت است که مانند آبراهام لینکلن صحبت می‌کند، یا در حال طراحی چت‌بات دیگری است که توصیه‌هایی را در مورد گزینه‌های سفر از طریق موج سواری بیان می‌کند.
 
 گفته شده است که هدف این چت‌بات‌ها، ارائه گزینه‌های جستجو و همچنین توصیه به کاربران خواهد بود.
 
 این گزارش در حالی منتشر شده است که مدیران متا بر روی گسترش «تردز»، شبکه اجتماعی نوشتاری جدید خود، متمرکز هستند. این پلتفرم پس از شروع امیدوارکننده در هفته‌های نخست، بیش از نیمی از کاربران خود را از دست داده است.
 
 شرکت متا به پرسش خبرگزاری رویترز درباره گزارش فایننشال‌تایمز پاسخی نداده است.
 
 متا که شرکت مادر فیس‌بوک است، هفته گذشته گفت که در سه ماهه سوم سال مالی جاری میلادی، درآمدهای تبلیغاتی بیشتری داشت که بهتر از انتظار قبلی بوده است.
 
 به نظر می‌رسد که این شرکت از شرایط نامناسب خود در سال ۲۰۲۲ میلادی فاصله می‌گیرد؛ دورانی که به دلیل ظهور فناوری هوش مصنوعی و سیاست ریاضت اقتصادی، مجبور به اخراج بیش از ۲۱ هزار کارمند خود شد.
 
 متا در ماه ژوئیه نسخه جدیدی از مدل «منبع باز» هوش مصنوعی خود را با نام «لیاما ۲» (Liama2) برای استفاده تجاری راه‌اندازی کرد که توسط مایکروسافت، از طریق سرویس ابری «آزور» توزیع می‌شود، و در سیستم عامل ویندوز در دسترس است./ صدای
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد