درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:04   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52919صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریسه شنبه، 10 مرداد 1402 - 07:51
ارتباطات پایداری در یک محیط تغییر یافته
ارتباطات پایداری یک رویکرد استراتژیک است که می‌تواند به شرکت‌ها و سازمان‌ها کمک کند تا به اهداف خود دست یابند. در یک محیط تغییر یافته، ارتباطات پایداری مهم‌تر از همیشه است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || ارتباطات پایداری یک رویکرد استراتژیک به ارتباطات است که بر ایجاد و حفظ روابطی با مخاطبان هدف متمرکز است که بر اساس ارزش‌های پایداری است. این شامل توسعه و اجرای ارتباطاتی است که به ایجاد تغییر مثبت در جامعه کمک می‌کند و به طور همزمان اثرات منفی محیطی را کاهش می‌دهد.

در یک محیط تغییر یافته، ارتباطات پایداری مهم‌تر از همیشه است. جهان با چالش‌های زیست‌محیطی، اجتماعی و اقتصادی زیادی روبرو است. شرکت‌ها و سازمان‌ها باید به دنبال راه‌هایی برای کاهش تأثیر خود بر محیط و ایجاد تغییرات مثبت در جامعه باشند. ارتباطات پایداری می‌تواند به آنها در این کار کمک کند.

ارتباطات پایداری می‌تواند به روش‌های مختلفی به شرکت‌ها و سازمان‌ها کمک کند. می‌تواند به آنها کمک کند تا:

- آگاهی از مسایل زیست‌محیطی، اجتماعی و اقتصادی را افزایش دهند.
- حمایت از تغییرات مثبت در جامعه را جلب کنند.
- با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنند و اعتماد آنها را جلب کنند.
- شهرت خود را بهبود بخشند.
- خطرات و فرصت‌های مرتبط با پایداری را شناسایی و مدیریت کنند.

ارتباطات پایداری یک رویکرد استراتژیک است که می‌تواند به شرکت‌ها و سازمان‌ها کمک کند تا به اهداف خود دست یابند. در یک محیط تغییر یافته، ارتباطات پایداری مهم‌تر از همیشه است.

در اینجا چند نکته برای ایجاد یک برنامه ارتباطات پایدار آورده شده است:

- ارزش‌های پایداری خود را تعریف کنید.
- اهداف و اهداف خود را تعیین کنید.
- مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید.
- پیام‌های خود را توسعه دهید.
- کانال‌های ارتباطی خود را انتخاب کنید.
- اثربخشی برنامه خود را اندازه‌گیری کنید.

ارتباطات پایداری یک فرآیند مستمر است. باید دائماً با ارزش‌ها، اهداف، مخاطبان و پیام‌های خود سازگار باشید. همچنین باید تأثیر برنامه خود را اندازه‌گیری کنید تا مطمئن شوید که به اهداف خود دست می‌یابید.

ارتباطات پایداری یک سرمایه‌گذاری ارزشمند برای شرکت‌ها و سازمان‌هاست. می‌تواند به آنها کمک کند تا به اهداف خود دست یابند، شهرت خود را بهبود بخشند و تأثیر مثبتی بر جامعه بگذارند.

 

انتهای پیام/

 

 


 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد