درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:14   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52916صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیپنجشنبه، 9 آذر 1402 - 07:54
خط‌قرمزها چی هستند و چی نیستند؟
متاسفانه در کشور ما نوعی فرهنگ وجود دارد که بر تفرقه و اختلاف تمرکز می‌کند. این فرهنگ توسط رسانه‌ها، سیاستمداران، متعصب‌های مذهبی و ارزشی‌نماها و سایر گروه‌های بدخواه ایران ترویج می‌شود. نتیجه این است که مردم بیشتر به اختلافات خود با یکدیگر توجه می‌کنند تا به نقاط مشترک خود. این امر باعث می‌شود که ما وقت و منابع خود را صرف مسایلی کنیم که هیچ ارزش افزوده‌ای برای کشور ندارند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || اغلب خط‌قرمزها توسط افرادی ایجاد و تولید می‌شوند که از تغییر می‌ترسند. این افراد ممکن است از تغییر به دلایل مختلفی بترسند، مانند ترس از دست دادن قدرت و منافع، ترس از عوامل ناشناخته یا ترس از شکست. آنها ممکن است همچنین از تغییر به این دلیل بترسند که فکر می‌کنند ممکن است منجر به بی‌ثباتی شود.

 

خط‌قرمزها چی هستند و چی نیستند؟

خط‌قرمزها، مرزهایی هستند که نمی توان آنها را رد کرد. آنها می‌توانند در هر زمینه‌ای از زندگی ما وجود داشته باشند، از روابط شخصی گرفته تا سیاست و مذهب و اقتصاد و فرهنگ و .... خط‌قرمزها اغلب برای محافظت از عده‌ای که صاحب منافع و قدرت هستند و یا در برابر آسیب‌های احتمالی تولید و ایجاد می‌شوند.

اما خط‌قرمزها می‌توانند مانع پیشرفت نیز باشند. اگر بیش از حد به خط‌قرمزها پایبند باشیم، ممکن است از ریسک کردن و امتحان کردن چیزهای جدید بترسیم. ممکن است از تغییر اجتناب کنیم و در نتیجه از رشد باز بمانیم.

خط‌قرمزها باید قابل انعطاف باشند. آنها باید با تغییر شرایط تغییر کنند. اگر خط‌قرمزهای ما بیش از حد سختگیرانه باشند، ممکن است به اهداف خود که پیشرفت و رفاه همگانی و توسعه پایدار است دست پیدا نکنیم.


روابط‌عمومی می‌تواند نقش مهمی در تغییر خط‌قرمزها ایفا کند. روابط‌عمومی می‌تواند به ما کمک کند تا در مورد خط‌قرمزهای خود بیشتر فکر کنیم و ببینیم آیا آنها هنوز برای ما مفید هستند یا خیر. روابط‌عمومی می‌تواند به ما کمک کند تا با افرادی که دیدگاه‌های متفاوتی دارند ارتباط برقرار کنیم و آنها را در مورد خطرات خط‌قرمزهای موجود آگاه و متقاعد کنیم.

روابط‌عمومی می‌تواند به ما کمک کند تا خط‌قرمزهای خود را بازتر کنیم و از تغییر استقبال کنیم. روابط‌عمومی می‌تواند به ما کمک کند تا رشد کنیم و به اهداف خود دست یابیم.

چرا خط‌قرمزها
تغییر نمی‌کنند؟

 

خط‌قرمزها به دلایل مختلفی تغییر نمی‌کنند. برخی از دلایل عبارتند از:
- ترس از تغییر و از دست‌دادن قدرت: برخی از افراد از تغییر می‌ترسند، حتی اگر تغییر مثبت باشد. آنها ممکن است نگران باشند که تغییر باعث از دست رفتن قدرت آنها شود.


- تعصب: برخی از افراد ممکن است به دلیل تعصب خود، خط‌قرمزها را تغییر ندهند و در نتیجه با تغییر آن مخالفت می‌کنند. آنها ممکن است باور داشته باشند که خط‌قرمزها درست هستند، حتی اگر شواهدی برای حمایت از این ادعا وجود نداشته باشد.


- حفظ منافع: برخی از افراد ممکن است خط‌قرمزها را تغییر ندهند چراکه منافع‌شان به خطر می‌افتد.

در اینجا چند راه‌حل وجود دارد که متخصصان روابط‌عمومی‌ می‌توانند به تغییر خط‌قرمزها کمک کنند:
- ارایه اطلاعات و آموزش. همان‌طور که گفته شد روابط‌عمومی‌ها و متخصصان روابط‌عمومی‌ می‌توانند با ارایه اطلاعات و آموزش به مردم در مورد تغییر، به آنها کمک کنند تا از آن نترسند. آنها می‌توانند به مردم کمک کنند تا ببینند که تغییر می‌تواند فرصتی ارزشمند برای پیشرفت باشد و اینکه می‌تواند منجر به بهبود زندگی آنها شود.

 

- ترویج آگاهی در مورد مزایای تغییر. فعالان روابط‌عمومی و ارتباطات می‌توانند با ترویج آگاهی در مورد مزایای تغییر، مانند بهبود کارآیی، کاهش هزینه‌ها، کاهش درگیری‌های مزخرف و جنگ‌های زرگری و افزایش رضایت مردم، تغییر خط‌قرمزها را تسهیل کنند.


- ترویج گفتگوهای سازنده و احترام‌آمیز. روابط‌عمومی‌ها می‌توانند به ترویج گفتگوهای سازنده و احترام‌آمیز در مورد تغییر کمک کنند. این گفتگوها می‌توانند به مردم کمک کنند تا دیدگاه‌های یکدیگر را درک کنند و راه‌حل‌هایی برای مشکلات پیدا کنند.


- به مردم کمک کنید تا ببینند که تغییر می‌تواند فرصتی برای پیشرفت باشد. متخصصان روابط‌عمومی‌ می‌توانند به مردم کمک کنند تا ببینند که تغییر می‌تواند فرصتی برای پیشرفت باشد. آنها می‌توانند به مردم کمک کنند تا راه‌هایی برای استفاده از تغییر برای بهبود زندگی خود و شرایط فعلی کشور پیدا کنند.


- کمک به مردم برای درک اینکه تغییر می‌تواند ترسناک باشد: فعالان روابط‌عمومی می‌توانند با کمک به مردم برای درک اینکه تغییر می‌تواند ترسناک باشد، اما همچنین می‌تواند یک فرصت عالی باشد، تغییر خط‌قرمزها را تسهیل کنند. آنها می‌توانند به مردم کمک کنند تا ترس‌های خود را در مورد تغییر شناسایی کنند و راه‌هایی برای غلبه بر این ترس‌ها پیدا کنند.


کمک به مردم برای غلبه بر مقاومت خود در برابر تغییر: فعالان روابط‌عمومی و ارتباطات می‌توانند با کمک به مردم برای غلبه بر مقاومت خود در برابر تغییر، تغییر خط‌قرمزها را تسهیل کنند. آنها می‌توانند به مردم کمک کنند تا دلایل مقاومت خود را در برابر تغییر شناسایی کنند و راه هایی برای غلبه بر این دلایل پیدا کنند.
 

روابط‌عمومی می‌تواند نقش مهمی در حل این مسایل ایفا کند. روابط‌عمومی می‌تواند به ما کمک کند تا در مورد این مسایل فکر کنیم و ببینیم آیا آنها هنوز برای ما مفید هستند یا خیر؟ روابط‌عمومی می‌تواند به ما کمک کند تا این مسایل را حل کنیم و به پیشرفت‌های اقتصادی و سیاسی شگفت‌انگیزی دست یابیم چون ظرفیت‌های آن در همه زمینه‌ها در کشور عزیزمان ایران موجود است.
 

انتهای پیام/

 

 


 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد