درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 16:41   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52889صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 7 مرداد 1402 - 14:17
موفقیت روابط‌عمومی ها در گرو ارتقا و بروز رسانی مهارت هاست
ریتا رحمانی رییس گروه روابط‌عمومی سازمان شیلات در آغاز وبینار آموزشی خبرنویسی مدرن ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان به کلیه همکاران؛ با اشاره به جایگاه مهم و برجسته روابط‌عمومی به عنوان پل ارتباطی سازمان ها با رسانه های جمعی و افکار عمومی گفت: روابط‌عمومی یک علم است و همانند همه علوم از ویژگی تازگی و تغییر برخوردار است بنابراین مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی باید همراه با تغییرات و تحولات این حوزه، دانسته ها و مهارت های خود را بروز رسانی کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || به همت روابط‌عمومی سازمان شیلات ایران، وبینار آموزشی خبرنویسی مدرن ویژه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی شیلات استان های سراسر کشور در تاریخ 4 شهریورماه 1402 برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان شیلات ایران، ریتا رحمانی رییس گروه
روابط‌عمومی سازمان شیلات در آغاز وبینار آموزشی خبرنویسی مدرن ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان به کلیه همکاران؛ با اشاره به جایگاه مهم و برجسته روابط‌عمومی به عنوان پل ارتباطی سازمان ها با رسانه های جمعی و افکار عمومی گفت: روابط‌عمومی یک علم است و همانند همه علوم از ویژگی تازگی و تغییر برخوردار است بنابراین مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی باید همراه با تغییرات و تحولات این حوزه، دانسته ها و مهارت های خود را بروز رسانی کنند.


وی افزود: روابط‌عمومی‌ متشکل از مجموعه ای از مهارت هاست که ضمن اطلاع رسانی، چرخه اطلاعاتی بین مدیران سازمان متبوع، مردم و رسانه ها را به صورت مستمر رصد و پایش می کند.


رحمانی بهره گیری از ابزار‌های الکترونیکی و ارتباطی نوین را برای تلاشگران و فعالان این عرصه امری اجتناب ناپذیر دانست و تاکید کرد: گذراندن بسته های آموزشی و دستیابی به مهارت‌های روابط‌عمومی موفقیت و پویایی هر چه بیش تر کارشناسان و صاحب نظران این حوزه را تضمین می کند.


رحمانی یادآور شد: روابط‌عمومی پویا و الکترونیک یکی از شاخص های روابط‌عمومی مدرن و تخصصی به شمار می رود و در این راستا فعالیت اصلی روابط‌عمومی ها صرفاً اطلاع سانی نیست و انتظار می رود مفاهیم شیلاتی با بهره گیری از خلاقیت، مهارت های کاربردی و دانش روز در رویکردی جدید به افکار عمومی و جامعه بهره بردار عرضه شود.

وحید زندی مدرس این دوره آموزشی نیز در ادامه با بیان اصول و ساختار کلی خبر نویسی از جمله عناصر و ارزش های خبری، برخورداری از مهارت های نوشتاری، وحدت موضوعی گزارش، رعایت ضوابط اداری و حفظ منافع و سیاستگذاری دستگاه اجرایی متبوع، پرهیز از تعریف، تمجید و تبلیغ، خودداری از ارائه موضوعات کم ارزش، چالشی و اختلاف برانگیز را در فضایی مشارکتی و پرسش و پاسخ بین افراد حاضر در کارگاه آموزشی تشریح و مورد بحث و بررسی قرار داد.

گفتنی است، این دوره که با حضور 45 نفر از مدیران و کارشناسان حوزه روابط‌عمومی شیلات سراسر کشور به صورت حضوری و آنلاین و به صورت تعامل دو طرفه و پرسش و پاسخ برگزار شد، مورد توجه قرار گرفت و با توجه به استقبال بسیار خوب مدیران و کارشناسان مربوطه در برگزاری این کارگاه آموزشی پیشنهاد شد؛ این دوره ها به منظور ارتقاء و بروز رسانی دانش تخصصی کارشناسان و مدیران روابط‌عمومی به صورت مستمر و با عناوین و سرفصل های کاربردی برگزار شود.

این وبینار آموزشی، ازدوره های آموزشی ضمن خدمت مصوب کارکنان دستگا ههای اجرایی است که در پایان آن به حاضران، گواهی شرکت دردوره اعطا می شود.
لازم به ذکراست طبق ییشنهاد مدرس دوره، مقرر شد بعنوان تمرین، حاضران نسبت به تنظیم وارسال خبر این دوره آموزشی و ارسال آن اقدام کنند که از بین اخبار ارسالی، روابط‌عمومی شیلات استان خوزستان در تنظیم خبر با توجه به موارد آموزش داده شده به عنوان روابط‌عمومی برتر انتخاب شد.

 

انتهای پیام/

<div id="div_eRasanehTrustseal_24429"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد