درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 - 02:04   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی
  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52867صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگارییکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 10:24
آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
دکتر فرانزیسکا ودر و همکارانش چگونگی تغییر رابطه بین روابط‌عمومی و نقش‌های روزنامه نگاری را در سال‌های اخیر تحلیل کردند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || دکتر فرانزیسکا ودر و همکارانش چگونگی تغییر رابطه بین روابط‌عمومی و نقش‌های روزنامه نگاری را در سال‌های اخیر تحلیل کردند.

مصاحبه‌های کیفی با 72 نفر در اتریش، آلمان، نیوزیلند، استرالیا و جزایر اقیانوس آرام بین اکتبر 2020 تا مارس 2021 انجام شد. یک سوم از پاسخ‌دهندگان در هر کشور به جز جزایر اقیانوس آرام به عنوان متخصصان روابط‌عمومی و یک سوم به عنوان روزنامه‌نگار شناسایی شدند و سومی به‌عنوان «دیگر» شناخته می‌شود که شامل علم و فعالان ارتباطی است. کسانی که در جزایر اقیانوس آرام مصاحبه شدند، بیشتر به عنوان فعالان ارتباطی معرفی شدند.

یافته های کلیدی عبارتند از:
- هویت‌های حرفه‌ای، علی‌رغم نگرانی‌هایی که در مورد «همگرایی» روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی وجود دارد، متمایز باقی می‌مانند.

- با این حال، مرزهای بین این دو حرفه به عنوان سیال توصیف شد و متخصصان به راحتی بین آنها جابه‌جا می‌شوند.
- هم دست اندرکاران روابط‌عمومی و هم روزنامه نگاران بر اهمیت داشتن توانایی های داستان سرایی، چه به عنوان یک ابزار ارتباطی برای کمک به آنها برای دستیابی به مخاطبان هدف خاص، چه به عنوان فرآیندی که روایت خاصی را ایجاد می کند، تأکید کردند.
- دست اندرکاران روابط‌عمومی و روزنامه نگاران روابط مشترک بین دو صنعت را بسیار ارزشمند می دانند.
- پاسخ دهندگان بر اهمیت شبکه های بین فردی و کار مشترک بین دو حرفه تاکید کردند.
 

Franzisca Weder، Ph.D.، دانشگاه کوئینزلند. سی. کی ویور، دکتری، دانشگاه کلرادو بولدر. & Lars Rademacher، Ph.D., Hochschule Darmstadt

 

منبع: https://r20.rs6.net

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران


  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران


  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟


  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف


  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی


  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی


  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد