درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:07   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52841صفحه نخست » ادامه مطلب چهاردوشنبه، 2 مرداد 1402 - 10:42
رسانه؛ در انزوای اعتماد خودباخته...
فرشید نادریان – فعال حوزه رسانه، ارتباطات و از مدیران اجرایی و روابط‌عمومی کشور؛ - حال اینک جامعه مستأصل از برخی وقایع اقتصادی، چگونه و به پشتوانه کدام باور پس از گذر از این هیاهوی رسانة که توسط ایشان در جهت جلب نظر افکار خاص رخ‌داده می‌خواهد سازه خاطره خود را مجدد به اطمینان و اعتماد دوباره گره بزند و کاخ صداقت و راستی را بر کلام این رسانه‌ها استوار سازد،
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در مسیر زیستن رسانه اغلب اطلاع‌رسانی، صداقت و راستی و هویت و ماهیت واژگانی مرسوم هستند برای اعتباربخشی آن در برابر افکار عمومی که مورد قضاوت و انتخاب قرار گرفته و بر اساس عملکرد ایشان در این چارچوب مورد پذیرش واقع شده و بتوانند در این راستا مخاطبین خود را جذب و به‌تدریج بر توسعة این جمع افزوده و به رسانه‌ای برجسته و فراگیر و در یک‌کلام مورداعتماد قرار گیرند.


اما متأسفانه شرایط اطلاع‌رسانی جامعه ما به سمت سویی رفته که باتوجه‌به ابزارهای گوناگون اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی اجتماعی مراکز نظارتی گاه تعمدی و گاه از روی عدم توانمندی مطلوب نتوانستند بر عملکرد ایشان به شکل مناسب کنترل داشته و همین امر باعث شده اخبار به شکل سازمان‌یافته و هدفمند گاه به‌صورت همزمان از دو کانال مختلف گاه برای ترویج امری و گاه سرکوب آن منتشر شده و همین امر زمینه‌ساز چالش در افکار عمومی شده و راستی‌آزمایی اطلاعات و اخبار را به مخاطره اساسی روبرو ساخته که جامعه را دچار تشویش کرده و آن را از تفکر صحیح برای تصمیمات بنیادین در بعد اجتماعی و عمومی با خطای بسیار روبرو ساخته است.


در فضای کنونی جامعه ما افکار عمومی سخت در حال گذر از برهه خاصی از تنش اطلاعاتی از جهت نابسامانی در حوزه‌های گوناگون اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بوده که صحت سنجی آن به‌خودی‌خود هنجاری ناهمسان را ایجاد کرده و زمینه‌ساز برخی بحران‌های ناخواسته در بین عوام گردیده و این امر لطمات جبران‌ناپذیری به باورهای اجتماعی وارد و ایشان را از مدار اطمینان و سپس اعتماد خارج کرده و این رقابت ناملموس و جهت‌دار رسانه‌ها برای کسب موفقیت برای القا سازی تفکر خاص در جامعه به سبب وابستگی برخی از آن‌ها به جناح‌ها و طیف‌های معین، ایشان را از چارچوب ساختار و حرفه‌ای جدا ساخته و آن‌ها را به ابزار فرافکنی و گاه دروغ‌پردازی عمومی مبدل ساخته و گویی رسانه در انزوای اعتماد خودباخته گرفتار شده است.


حال اینک جامعه مستأصل از برخی وقایع اقتصادی، چگونه و به پشتوانه کدام باور پس از گذر از این هیاهوی رسانة که توسط ایشان در جهت جلب نظر افکار خاص رخ‌داده می‌خواهد سازه خاطره خود را مجدد به اطمینان و اعتماد دوباره گره بزند و کاخ صداقت و راستی را بر کلام این رسانه‌ها استوار سازد، خود به‌تنهایی مسئله ست ناشدنی در نگاه اول اما ازآنجاکه هر ناشدنی در برابر جامعة انسانی دنیست بایست نشست و دید اولاً این استظهار بر محتوای رسانه‌ها شکل خواهد گرفت؟!! آیا پس از این شکل‌گیری مجدد، عمق باور بر آن نقش خواهد گرفت؟!! و نهایتاً آیا نقش‌پذیری آیا بر اساس حقیقت و واقعیت خواهد بود یا اجباری همراه با چاشنی تردید؟!!

 

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد