![](/media/image/1402/04/28/7539481-175274_orig.jpg)
شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران در نشست هماندیشی و آموزشی روابطعمومیهای ستاد و مناطق ۳۷ گانه اطلاعرسانی به موقع پروژهها و طرحهای مهم و تلاش در جهت بازتاب چرخه فعالیت شرکت ملی پخش را جز فعالیتهای مهم روابطعمومی برشمرد و گفت: روابط عمومیها باید اطلاعات کافی از کسب و کار سازمان داشته باشند.
به گزارش روابطعمومی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران، علیاکبر نژادعلی در در دومین روز نشست هماندیشی و آموزشی روابطعمومی از زحمات مسئولان و کارکنان روابطعمومی ستاد و مناطق قدردانی کرد و با اشاره به سوره مبارک والعصر و ارتباط آن با فعالیتها و تکالیف محوله گفت: در دو سال گذشته با استفاده از راهکارهایی برای بهینهسازی و مدیریت مالی، شرکت ملی پخش به سودآوری رسیده است.
نژادعلی بر هوشمندسازی فعالیتها با توجه به گستره عملیاتی و تکالیفی که بر اساس اساسنامه تعیین شده تأکید کرد و گفت: باید اهداف و پس از آن مأموریتها و برای هر ماموریت استراتژی تعیین و برای رسیدن به اهداف برنامه عملیاتی تعریف کنیم.
وی نگرش سیستمی به فعالیتها و استفاده از هوش مصنوعی در جهت پیشبرد اهداف شرکت را مورد تأکید قرار داد و گفت: روابط عمومیها به عنوان دست راست مدیریت باید مجهز به اطلاعات دقیق از کسب و کار شرکت باشند تا بتوانند به درستی و به طور مؤثر با رسانهها و جامعه و سایر ذینفعان ارتباط برقرار کنند.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران اطلاع رسانی و فرهنگسازی در حوزه مدیریت مصرف سوخت را جزء شرح وظایف روابطعمومی خواند و ادامه داد: روابط عمومیها میبایست با تسلط کامل بر اطلاعات بتوانند به درستی پاسخگوی نیازهای جامعه و رسانه باشند.
وی با بیان اینکه سال گذشته 18.2 میلیارد لیتر سوخت مایع به نیروگاهها تحویل شد، تصریح کرد: سوخترسانی به موقع و مستمر در شرایط سخت پارسال مانند سفرهای تابستانی، اربعین و سرمای پایدار، افتخار بزرگی برای مجموعه شرکت ملی پخش را رقم زد.
انتهای پیام/
|