درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 09:31   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52814صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 28 تیر 1402 - 16:03
مدیرعامل شرکت ملی پخش در نشست روابط عمومی‌های مناطق: روابط عمومی‌ها باید اطلاعات کافی از کسب و کار سازمان داشته باشند
وی نگرش سیستمی به فعالیت‌ها و استفاده از هوش مصنوعی در جهت پیشبرد اهداف شرکت را مورد تأکید قرار داد و گفت: روابط عمومی‌ها به عنوان دست راست مدیریت باید مجهز به اطلاعات دقیق از کسب و کار شرکت باشند تا بتوانند به درستی و به طور مؤثر با رسانه‌ها و جامعه و سایر ذینفعان ارتباط برقرار کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در نشست هم‌اندیشی و آموزشی روابط‌عمومی‌های ستاد و مناطق ۳۷ گانه اطلاع‌رسانی به موقع پروژه‌ها و طرح‌های مهم و تلاش در جهت بازتاب چرخه فعالیت شرکت ملی پخش را جز فعالیت‌های مهم روابط‌عمومی برشمرد و گفت: روابط عمومی‌ها باید اطلاعات کافی از کسب و کار سازمان داشته باشند.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، علی‌اکبر نژادعلی در در دومین روز نشست هم‌اندیشی و آموزشی روابط‌عمومی از زحمات مسئولان و کارکنان روابط‌عمومی ستاد و مناطق قدردانی کرد و با اشاره به سوره مبارک والعصر و ارتباط آن با فعالیت‌ها و تکالیف محوله گفت: در دو سال گذشته با استفاده از راه‌کارهایی برای بهینه‌سازی و مدیریت مالی، شرکت ملی پخش به سودآوری رسیده است.

نژاد‌علی بر هوشمندسازی فعالیت‌ها با توجه به گستره عملیاتی و تکالیفی که بر اساس اساسنامه تعیین شده تأکید کرد و گفت: باید اهداف و پس از آن مأموریت‌ها و برای هر ماموریت استراتژی تعیین و برای رسیدن به اهداف برنامه عملیاتی تعریف کنیم.

وی نگرش سیستمی به فعالیت‌ها و استفاده از هوش مصنوعی در جهت پیشبرد اهداف شرکت را مورد تأکید قرار داد و گفت: روابط عمومی‌ها به عنوان دست راست مدیریت باید مجهز به اطلاعات دقیق از کسب و کار شرکت باشند تا بتوانند به درستی و به طور مؤثر با رسانه‌ها و جامعه و سایر ذینفعان ارتباط برقرار کنند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اطلاع رسانی و فرهنگ‌سازی در حوزه مدیریت مصرف سوخت را جزء شرح وظایف روابط‌عمومی خواند و ادامه داد: روابط عمومی‌ها می‌بایست با تسلط کامل بر اطلاعات بتوانند به درستی پاسخگوی نیازهای جامعه و رسانه باشند.

وی با بیان اینکه سال گذشته 18.2 میلیارد لیتر سوخت مایع به نیروگا‌ه‌ها تحویل شد، تصریح کرد: سوخت‌رسانی به موقع و مستمر در شرایط سخت پارسال مانند سفرهای تابستانی، اربعین و سرمای پایدار، افتخار بزرگی برای مجموعه شرکت ملی پخش را رقم زد.

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد