درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 05:34   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52808صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیدوشنبه، 3 اردیبهشت 1403 - 11:25
کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
کسانی که با دیگران محترمانه رفتار می‌کنند، با اخلاق خوب خود اشتباه و ضعف شخصیت آنها را نشان می‌دهند. دیگران ممکن است باعث خشم و ناراحتی شما شوند، ولی شما باید آماده باشید.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || افرادی نظیر مدیری که نمی‌تواند خشم خود را مهار کند، منشی‌ای که با بدجنسی شایعه‌پراکنی می‌کند، کارمندی که قابلیت‌های اجتماعی‌اش از حد یک حلزون فراتر نمی‌رود، همکاری که از پشت به شما خنجر می‌زند و اسباب ترقی خود را فراهم می‌کند، متخصص فناوری‌های شبکه‌ که دائماً به همه‌چیز و همه‌کس چپ‌چپ نگاه می‌کند، در هر صنف و شغلی و در هر رتبه‌ای یافت می‌شوند. آنها می‌توانند زندگی شما را جهنم کنند.

برخی از مردم بدقلق و ناسازگارند، برخی دیگر به خاطر موقعیت‌شان در محل کار چنین‌اند. کسانی که تندمزاج، اهل غیبت، سودجو، فریبکار، ناراضی و قلدر و زورگو هستند فقط ضعف شخصیت خود را ابراز می‌کنند و با ادامه این رفتارها عملاً مانع پیشرفت خود می‌شوند.

کسانی که با دیگران محترمانه رفتار می‌کنند، با اخلاق خوب خود اشتباه و ضعف شخصیت آنها را نشان می‌دهند. دیگران ممکن است باعث خشم و ناراحتی شما شوند، ولی شما باید آماده باشید. اگر مدام از حرف‌های مردم، چیزهایی که می‌خورند یا ادکلنی که استفاده می‌کنند اعصابتان خرد می‌شود باید خود را تغییر دهید و انتظارات و توقعات‌تان را پایین بیاورید. باید بپذیرید که مردم با هم تفاوت دارند و گاهی همدیگر را می‌آزارند. از این گذشته سخن سنجیده "مارکوس آئورلیوس" را به یاد آورید: "امروز انسان‌هایی که احاطه‌ام کرده‌اند مرا می‌آزارند، اما من نمی‌رنجم."

در اینجا چند توصیه ساده برای سپری کردن دقایق اولیه ناراحتی عنوان می‌کنیم. هنگامی که شخصی شما را واقعاً آزرده و عصبی کرد:

▪ به سمت دیگری نگاه کنید و تا ۱۰ بشمارید. آنقدر این کار را تکرار کنید تا آرام شوید.
▪ به بهانه نوشیدن یک لیوان آب از آن موقعیت ناراحت کننده فرار کنید.
▪ خود را در حال انجام کار دلخواه‌تان در جایی که دوست دارید تصور کنید.
▪ چند دقیقه بنشینید و در سکوت به پاسخ خود فکر کنید.
▪ اگر در وضعیتی هستید که مجبورید جواب آنی به کسی بدهید، آب دهان‌تان را محکم قورت دهید و ادب خود را حفظ کنید، اما کوتاه نیایید.
 

انتهای پیام/
 

 

 


 


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد