درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:00   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52803صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 27 تیر 1402 - 13:06
سرپرست روابط‌عمومی شرکت ملی پخش: روابط‌عمومی هنر مردم‌داری است
نخستین نشست هم اندیشی و آموزشی روابط‌عمومی این شرکت در سال ۱۴۰۲ با شعار محوری "مردمداری مرام ما" با حضور روسای روابط عمومی‌های مناطق 37 گانه پخش در محل مجتمع آموزشی اندیشه برگزار شد.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || نخستین نشست هم اندیشی و آموزشی روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در سال ۱۴۰۲ برگزار شد.
 
 به گزارش روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، نخستین نشست هم اندیشی و آموزشی روابط‌عمومی این شرکت در سال ۱۴۰۲ با شعار محوری "مردمداری مرام ما" با حضور روسای روابط عمومی‌های مناطق 37 گانه پخش در محل مجتمع آموزشی اندیشه برگزار شد.
 
 در این نشست، مشاور مدیرعامل و سرپرست
روابط‌عمومی این شرکت، ضمن خیرمقدم و خداقوت به حاضران، ابتدا به ظرافت‌های کار در حوزه روابط‌عمومی پرداخت و روابط‌عمومی را هنر مردمداری دانست.
 
 وی سپس به گستره عملیاتی و تنوع نظام ارتباطی در شرکت ملی پخش و اهمیت استفاده از ادبیات واحد اشاره کرد و گفت: نظام ارتباطی پخش هم اکنون با داشتن ۷۰ مشتری عمده، مانند وزارت نیرو، سازمان صنایع و معادن، وزارت کشاورزی، سازمان هواپیمائی و ذی‌نفعان دیگر، از تنوع مطلوبی برخوردار است. این تنوع و گستردگی، چنین می‌طلبد که مجموعه روابط‌عمومی برای ایفای نقش مؤثر خود، همواره در اطلاع‌رسانی‌ها ادبیاتی واحد داشته باشد.
 
 محسن مؤمنی در ادامه، نقش روابط‌عمومی در اطلاع‌رسانی‌های به موقع را بسیار مهم برشمرد و افزود: ادبیات واحد به عنوان یک ابزار مؤثر در فرآیند اطلاع‌رسانی در شرایط بحرانی و اضطرار بسیار تأثیرگذار بوده و موجب برقراری ارتباط در جامعه می‌شود.
 
 وی سپس گفت: با توجه به تنوع نظام ارتباطی، استفاده صحیح و مناسب و به موقع از ادبیات واحد در فعالیت‌های روابط‌عمومی، سازمان قادر خواهد بود پیام خود را به شکلی دقیق و قابل فهم به جامعه منتقل کند.
 
 مشاور مدیرعامل و سرپرست روابط‌عمومی شرکت ملی پخش، در ادامه به گستردگی شبکه خدمات‌رسانی در سطح کشور و به تبع آن شبکه اطلاع‌رسانی فراگیر اشاره کرد و گفت: ادبیات واحد شامل استفاده از زبان مناسب، تنظیم صحیح پیام‌ها و اطلاعیه‌ها و استفاده از ابزارهای مناسب در شرایط خاص، برای برقراری ارتباط، بسیار مهم و مؤثر است.
 
 مؤمنی با توضیح اینکه شرکت ملی پخش، به عنوان متولی تامین و توزیع فرآورده و سوخت، در شرایط بحرانی و مواقع خاص از سوی وزارت نفت، در این حوزه نقش محوری دارد، اظهار داشت: دیده‌بانی خبر، نقش حیاتی و مهمی در جلوگیری از شایعات و تشویش اذهان عمومی دارد. از این رو باید با دیدبانی دقیق و رصد اخبار و تحلیل‌های رسانه ای، ضمن انتشار اطلاعات صحیح و دقیق، جلوی هرگونه شایعات هدفمند و اخبار نادرست رسانه‌های معاند را گرفت.
 
 مشاور مدیرعامل و سرپرست روابط‌عمومی شرکت ملی پخش در پایان، با اشاره به لزوم روزآمدی و ارتقاء دانش نیروی انسانی و تداوم دوره‌های آموزشی، به موضوع گستردگی سامانه‌های خدمت‌رسانی شرکت ملی پخش پرداخت و در باره توفیق روابط‌عمومی در این مسیر گفت: سامانه‌های خدمت رسانی زیادی در شرکت وجود دارد که در این میان، "سامانه پاسخگوئی به مشتریان" (۰۹۶۲۷) که مدیریت آن به عهده روابط‌عمومی است، طبق آمار سال گذشته با بیش از ۹۵ درصد پاسخگوئی، رضایتمندی مطلوب مشتریان را در برداشته است
 
 انتهای پیام/
 
<div id="div_eRasanehTrustseal_24429"></div>
 <script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
 <script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد