شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || نخستین نشست هم اندیشی و آموزشی روابطعمومی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران در سال ۱۴۰۲ برگزار شد.
به گزارش روابطعمومی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران، نخستین نشست هم اندیشی و آموزشی روابطعمومی این شرکت در سال ۱۴۰۲ با شعار محوری "مردمداری مرام ما" با حضور روسای روابط عمومیهای مناطق 37 گانه پخش در محل مجتمع آموزشی اندیشه برگزار شد.
در این نشست، مشاور مدیرعامل و سرپرست روابطعمومی این شرکت، ضمن خیرمقدم و خداقوت به حاضران، ابتدا به ظرافتهای کار در حوزه روابطعمومی پرداخت و روابطعمومی را هنر مردمداری دانست.
وی سپس به گستره عملیاتی و تنوع نظام ارتباطی در شرکت ملی پخش و اهمیت استفاده از ادبیات واحد اشاره کرد و گفت: نظام ارتباطی پخش هم اکنون با داشتن ۷۰ مشتری عمده، مانند وزارت نیرو، سازمان صنایع و معادن، وزارت کشاورزی، سازمان هواپیمائی و ذینفعان دیگر، از تنوع مطلوبی برخوردار است. این تنوع و گستردگی، چنین میطلبد که مجموعه روابطعمومی برای ایفای نقش مؤثر خود، همواره در اطلاعرسانیها ادبیاتی واحد داشته باشد.
محسن مؤمنی در ادامه، نقش روابطعمومی در اطلاعرسانیهای به موقع را بسیار مهم برشمرد و افزود: ادبیات واحد به عنوان یک ابزار مؤثر در فرآیند اطلاعرسانی در شرایط بحرانی و اضطرار بسیار تأثیرگذار بوده و موجب برقراری ارتباط در جامعه میشود.
وی سپس گفت: با توجه به تنوع نظام ارتباطی، استفاده صحیح و مناسب و به موقع از ادبیات واحد در فعالیتهای روابطعمومی، سازمان قادر خواهد بود پیام خود را به شکلی دقیق و قابل فهم به جامعه منتقل کند.
مشاور مدیرعامل و سرپرست روابطعمومی شرکت ملی پخش، در ادامه به گستردگی شبکه خدماترسانی در سطح کشور و به تبع آن شبکه اطلاعرسانی فراگیر اشاره کرد و گفت: ادبیات واحد شامل استفاده از زبان مناسب، تنظیم صحیح پیامها و اطلاعیهها و استفاده از ابزارهای مناسب در شرایط خاص، برای برقراری ارتباط، بسیار مهم و مؤثر است.
مؤمنی با توضیح اینکه شرکت ملی پخش، به عنوان متولی تامین و توزیع فرآورده و سوخت، در شرایط بحرانی و مواقع خاص از سوی وزارت نفت، در این حوزه نقش محوری دارد، اظهار داشت: دیدهبانی خبر، نقش حیاتی و مهمی در جلوگیری از شایعات و تشویش اذهان عمومی دارد. از این رو باید با دیدبانی دقیق و رصد اخبار و تحلیلهای رسانه ای، ضمن انتشار اطلاعات صحیح و دقیق، جلوی هرگونه شایعات هدفمند و اخبار نادرست رسانههای معاند را گرفت.
مشاور مدیرعامل و سرپرست روابطعمومی شرکت ملی پخش در پایان، با اشاره به لزوم روزآمدی و ارتقاء دانش نیروی انسانی و تداوم دورههای آموزشی، به موضوع گستردگی سامانههای خدمترسانی شرکت ملی پخش پرداخت و در باره توفیق روابطعمومی در این مسیر گفت: سامانههای خدمت رسانی زیادی در شرکت وجود دارد که در این میان، "سامانه پاسخگوئی به مشتریان" (۰۹۶۲۷) که مدیریت آن به عهده روابطعمومی است، طبق آمار سال گذشته با بیش از ۹۵ درصد پاسخگوئی، رضایتمندی مطلوب مشتریان را در برداشته است
انتهای پیام/
<div id="div_eRasanehTrustseal_24429"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>
|