درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:31   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52795صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 26 تیر 1402 - 13:47
روابط‌عمومی وزارت جهادکشاورزی عهده‌دار مدیریت آرامش روانی سفره مردم در کشور
سید مجتبی خیام‌نکویی معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در جلسه شورای مدیران مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت جهاد کشاورزی که در محل سازمان تات برگزار شد، با اذعان بر این که موفقیت روابط‌عمومی در درجه اول مرهون نگاه مدیران بالا است، دو عنصر تحول ساختاری و راهبرد استراتژی مناسب در حوزه روابط‌عمومی را در مسیر مجموعه اقدامات این حوزه مهم دانست و افزود: تحول محتوا، به روز بودن، نگاه تحول‌‌گرایانه و استفاده از فناوری‌های نوین در روابط‌عمومی در تحقق اهداف روابط‌عمومی باید مورد توجه ‌باشد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، روابط‌عمومی وزارت جهاد کشاورزی را عهده‌دار مدیریت آرامش روانی سفره مردم در کشور خواند و بر ایجاد تحول بنیادی روابط عمومی‌های کشور در راستای تبیین دستاوردها و فعالیت‌های دولت تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از روابط‌عمومی سازمان تات، سید مجتبی خیام‌نکویی معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در جلسه شورای مدیران مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت جهاد کشاورزی که در محل سازمان تات برگزار شد، با اذعان بر این که موفقیت روابط‌عمومی در درجه اول مرهون نگاه مدیران بالا است، دو عنصر تحول ساختاری و راهبرد استراتژی مناسب در حوزه روابط‌عمومی را در مسیر مجموعه اقدامات این حوزه مهم دانست و افزود: تحول محتوا، به روز بودن، نگاه تحول‌‌گرایانه و استفاده از فناوری‌های نوین در روابط‌عمومی در تحقق اهداف روابط‌عمومی باید مورد توجه ‌باشد.

وی، اشراف اطلاعاتی در تمامی حوزه‌ها و تولید محتوای مناسب جهت آشنایی مخاطبان با تولیدات حوزه کشاورزی را از اولویت‌های روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی دانست و افزود: اثربخشی در روابط‌عمومی جهت تصمیم‌سازی مدیران بالا بسیار حائز اهمیت است.

رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، انتقال خبر صحیح را یکی از رسالت‌های روابط‌عمومی عنوان کرد و گفت: روابط عمومی‌ها باید جهت پیشبرد اهداف مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارتخانه، به روز کردن شیوه‌های اطلاع‌رسانی، ارزیابی مستمر از روابط عمومی‌های وابسته بر پایه شاخص‌های از پیش تعیین شده و آموزش مستمر در راستای افزایش مهارت نیروی انسانی را در دستور کار قرار دهند.

در ادامه این نشست، فاطمه زارعان بنی‌اسدی سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی ضمن ابراز خرسندی از همزمانی برگزاری این جلسه با روز جهانی روابط‌عمومی گفت: نگاه ریاست سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی به مجموعه روابط‌عمومی قابل تقدیر است.

وی با توجه به ماموریت‌های کلیدی روابط‌عمومی در تعامل با سایر زیرمجموعه‌های وزارتخانه گفت: بهره‌گیری از پتانسیل‌های علمی و تخصصی پژوهشگران و مروجان و محققان سازمان تات یکی از دغدغه‌های ما برای پویاسازی روابط‌عمومی است.

زارعان افزود: مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت جهادکشاورزی، با برنامه‌ریزی ارتباطی در سه بعد مثلث جامعه کشاورزان و تولید کنندگان، جامعه مصرف کنندگان و مجموعه کارکنان و کارگزاران بخش کشاورزی، در راستای شفافیت، رضایت‌آفرینی و اعتمادسازی، تولید محتوای موثر را در قالب‌های گوناگون در دستور کار دارد.
وی برگزاری تورهای رسانه‌ای جهت آشنایی خبرنگاران با فعالیت‌های حوزه کشاورزی را بسیار حایز اهمیت عنوان کرد و افزود: سازمان تات با توجه به پتانسیل و ظرفیتی که دارد فرصت مناسبی برای تولید محتوای مفید و پردازش آن توسط روابط‌عمومی است و پژوهشگران و محققان بخش کشاورزی، می‌توانند ما را در اقناع افکار عمومی و تحول بخش کشاورزی همراهی کنند.

سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی با برشمردن ماموریت‌های سازمان تات، نیاز به همگرایی در حوزه تحقیق، ترویج و روابط‌عمومی در راستای تبیین دستاوردها و فعالیت‌های بخش کشاورزی را مورد تاکید قرار داد.

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد