شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || هر شرکت، سازمان و یا تشکیلاتی که با مخاطب سر و کار دارد برای موفقیت خود، باید درست و بهنگام، از شیوه های ارتباطی مناسب استفاده کند.
به گزارش شارا، همزمان با ۲۵ تیر ( ۱۶ جولای ) روز جهانی روابطعمومی و سالگرد درگذشت دکتر حمید نطقی پدر روابطعمومی ایران، مهدی باقریان رئیس، قربانعلی تنگ شیر نایب رئیس و سید شهاب سید محسنی عضو هیات مدیره انجمن متخصصان روابطعمومی ایران، طی بازدیدی از صنایع الکترونیک افشار (هوراند)، با نحوه فعالیت این مجموعه، فعالیت های ارتباطی آن برای معرفی و جلب مخاطب و استفاده از دانش روابطعمومی، برای حفظ موقعیت مجموعه در شرایط بحرانی آشنا شدند.
در این دیدار، سعید منصور افشار مدیر عامل این شرکت که علاوه بر تحصیل در رشته روابطعمومی، مدارج تخصصی رشته های الکترونیک و انرژی های تجدیدپذیر را نیز گذرانده است با اشاره به سه دهه فعالیت این شرکت در زمینه تولید انواع آمپلی فایر و بلندگو، تیونر، اکو و سیستم های میکروفن کنفرانس و طراحی و تولید سیستم های صوتی تحت شبکه، سیستم تصویربرداری اتوماتیک ( اتو ترکینگ ) و هم چنین سیستم های خورشیدی گفت: این شرکت، همواره تلاش دارد در استفاده از تکنولوژی های روز دنیا، در عرصه های مختلف تولید و خدمات پیشگام باشد.
وی تعداد شرکت های تولیدکننده سیستم های صوتی در سه دهه پیش را، بیش از چهل عدد دانست و اضافه کرد: به دنبال بحران های اقتصادی سال های اخیر، بسیاری از این شرکت ها، امکان ادامه فعالیت را از دست دادند و در حال حاضر، فقط چهار شرکت در این زمینه فعالیت دارند.
سعید منصور افشار، رمز توفیق شرکت خود را، توجه لازم به نیروی انسانی، همبستگی بالای سازمانی، آموزش و آشنایی کارکنان با اصول روابطعمومی و به کارگیری روش ها و شیوه های مناسب ارتباطی برای جذب مشتری و ارائه خدمات مناسب پس از فروش دانست.
قابل ذکر است در جریان این بازدید، از موزه منحصر به فرد بلندگوها و رادیوهای قدیمی این شرکت نیز بازدید به عمل آمد که مورد توجه اعضای هیات مدیره انجمن متخصصان روابطعمومی ایران قرار گرفت.
انتهای پیام/
|