درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 21:57   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52773صفحه نخست » ادامه مطلب چهارشنبه، 24 تیر 1402 - 11:22
داستان پردازی و سناریو حلقه مفقوده روابط‌عمومی‌ها‌
روابط‌عمومی‌ اطلاع رسانی صرف و تلاش برای برقراری ارتباط نیست، روابط‌عمومی‌ یعنی برنامه ریزی و مدیریت پیشرفته نفوذ در افکار عمومی برای افزایش سرمایه اجتماعی سازمانی است‌ که با تعامل و ارتباطات و تبادل اطلاعات میسر می شود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || به مناسبت ۲۲ تیرماه روز ملی" فناوری اطلاعات" انجمن روابط‌عمومی ایران نمایندگی مازندران، سمینار آموزشی تخصصی مدیریت پیشرفته روابط‌عمومی‌ و فناوری اطلاعات با حضور دکتر حمید شکری خانقاه مدیرگروه تخصصی روابط‌عمومی‌ باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه ای یونسکو_ ایران در شهرستان نور برگزار کرد.

حمید شکری خانقاه مدیرگروه تخصصی روابط‌عمومی‌ باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه ای یونسکو_ ایران با اشاره به اینکه شاخص کلیدی روابط‌عمومی‌ حل مسائل و مشکلات ارتباطی سازمان است، اظهار کرد: روابط‌عمومی‌ اطلاع رسانی صرف و تلاش برای برقراری ارتباط نیست، روابط‌عمومی‌ یعنی برنامه ریزی و مدیریت پیشرفته نفوذ در افکار عمومی برای افزایش سرمایه اجتماعی سازمانی است‌ که با تعامل و ارتباطات و تبادل اطلاعات میسر می شود.

وی تصریح کرد:شاخص های سرمایه اجتماعی شامل وفاق اجتماعی،مشارکت اجتماعی،اعتماد اجتماعی است.

نویسنده کتاب برنامه ریزی راهبردی ارتباطی در روابط‌عمومی‌ ، روابط‌عمومی‌ را بر دو نوع سنتی و مدرن تقسیم کرد و گفت: روابط‌عمومی‌ سنتی معمولا بر پیام های بی محتوا، بی ربط و با تکیه به متن های طولانی و اغلب بدون استراتژی هستند.

شکری خانقاه با بیان اینکه روابط‌عمومی‌ ناکارآمد صرفا اطلاع رسانی می کند و بی برنامه است، ادامه داد: کلیشه گرایی، محافظه کاری، عدم وظیفه گرایی، عدم خلاقیت و غیره از جمله خصوصیات روابط‌عمومی‌ ناکارآمد است.

وی افزود: روابط‌عمومی‌ باید با افزایش بهره وری ، سازماندهی مجدد، مهندسی مجدد و الگوسازی خود را متحول کند.

این استاد دانشگاه روابط‌عمومی‌ را دارای سه سطح پایه، حرفه ای و تخصصی دانست و معتقد است: اتاق روابط‌عمومی‌ حرفه ای و تخصصی از کریدور روابط‌عمومی‌ پایه می گذرد.

شکری خانقاه خاطرنشان کرد: مدیزان روابط‌عمومی‌ در سطح پایه باید از دانش، مهارت، نگرش و رفتار ارتباطی بالا برخوردار باشند.

وی گفت: یک روابط‌عمومی‌ باید گشودگی، جمع گرایی، کار تیمی، هوش هیجانی، وظیفه شناسی، انعطاف پذیری و انطباق پذیری با جامعه را ابتدا از خود آغاز کند.

این استاد دانشگاه یادآور شد: مهارت تغییر، لازمه زندگی است که باید آن را در خود ایجاد کنیم و برای این کار باید مهارت فردی چون سواد خواندن و نوشتن، سواد عاطفی، سواد ارتباطی، مالی، رایانه ای، آموزش و پرورش، رسانه ای را تقویت کنیم.

حمید شکری خانقاه معتقداست : ابزارهای هوشمند کارساز نیستند و روابط‌عمومی‌ هوشمند، مدیر ارتباطی هوشمند را می طلبد.

وی تصریح کرد: یک فرد با دو ترکیب صمیمیت، صلاحیت و شایستگی بالا می تواند به یک انسان کاریزما تبدیل شود.

مدیرگروه تخصصی روابط‌عمومی‌ باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه ای یونسکو_ ایران افزود: روابط‌عمومی‌ پایه، زمانی قدرتمند است که بتواند ارزش ایجاد کند و این ارزش با محبوبیت، مطلوبیت، مقبولیت ایجاد می شود.

شکری خانقاه داستان پردازی و سناریو نویسی را حلقه مفقوده بیش از ۹۰ درصد روابط‌عمومی‌ها‌ بیان کرد.

وی گفت: روابط‌عمومی‌ها‌ باید حرکت در رسانه های نوین و تولید محتوای موبایلی را اجرا کنند.

این استاد دانشگاه یادآور شد:بر اساس تحقیقات اخیر ۸۴ درصد مردم اطلاعات خود را از طریق چشم مانند عکس نوشته، اینفوگرافیک، تیزر، موشن گرافی و ... دریافت می کنند.
 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد