درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 23:57   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52758صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 20 تیر 1402 - 14:58
معاون اول رئیس جمهور: باید به تکنولوژی ارتباطی و رسانه ای مجهز شویم
دکتر محمد مخبر پیش از ظهر امروز (سه شنبه) در دومین همایش ملی جهاد تبیین و اطلاع رسانی هنرمندانه که در وزارت کشور و با حضور مدیران روابط‌عمومی دستگاه های اجرایی و مشارکت مدیران روابط عمومی استان ها از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: دولت مردمی سیزدهم کارهای بسیار بزرگی انجام داده به نحوی که برخی از این اقدامات در دوران پس از انقلاب اسلامی کم نظیر بوده است اما به دلیل ضعف های موجود در تبیین اقدامات و همچنین تلاش های فراوان دشمنان برای سیاه نمایی، نتوانسته ایم این فعالیت های کم نظیر را آن طور که باید به افکار عمومی منعکس کنیم.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || معاون اول رئیس جمهور از روابط عمومی ها به عنوان رابط اصلی نظام و مردم یاد کرد و گفت: در جنگ ترکیبی و رسانه ای با دشمنان، روابط عمومی ها در صف اول جهاد تبیین هستند.

دکتر محمد مخبر پیش از ظهر امروز (سه شنبه) در دومین همایش ملی جهاد تبیین و اطلاع رسانی هنرمندانه که در وزارت کشور و با حضور مدیران
روابط‌عمومی دستگاه های اجرایی و مشارکت مدیران روابط عمومی استان ها از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: دولت مردمی سیزدهم کارهای بسیار بزرگی انجام داده به نحوی که برخی از این اقدامات در دوران پس از انقلاب اسلامی کم نظیر بوده است اما به دلیل ضعف های موجود در تبیین اقدامات و همچنین تلاش های فراوان دشمنان برای سیاه نمایی، نتوانسته ایم این فعالیت های کم نظیر را آن طور که باید به افکار عمومی منعکس کنیم.


معاون اول رئیس جمهور با تأکید بر اهمیت وظایف و مأموریت های قوه مجریه و تأثیر مستقیم آن بر زندگی مردم و اداره کشور خاطرنشان کرد: اقدامات و فعالیت های قوه مجریه به دلیل اثرگذاری فراوان در زندگی مردم، مبنای کارآمدی نظام قرار می گیرد از این رو مأموریت مهم روابط عمومی ها این است که اطلاع رسانی به موقع و دقیقی از فعالیت های دولت داشته باشند تا سرمایه اجتماعی نظام و دولت افزایش یابد.


دکتر مخبر با اشاره به برخی از اقدامات دولت مردمی سیزدهم و مشکلات کشور در زمان آغاز به کار، تصریح کرد: با راهبرد صحیح و هوشمندانه این دولت در حوزه دیپلماسی و تمرکز بر کشورهای همسایه، کشورهای مسلمان و کشورهای همسو، امروز شاهد اقتدار جمهوری اسلامی ایران در حوزه بین الملل هستیم و در سفرهای گسترده خارجی رئیس جمهور توافقات بسیاری با کشورهای دیگر منعقد شده که البته باید تلاش کنیم که این توافقات عملیاتی شود.


دکتر مخبر ادامه داد: دولت سیزدهم در زمان آغاز به کار با مشکلات متعددی در حوزه های مختلف روبرو بود که با تلاش جدی توانست ظرف سه ماه بخش زیادی از این مسائل و مشکلات را مرتفع کند.


وی با تأکید بر اهمیت و اثرگذاری روابط‌عمومیها در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به جامعه افزود: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ها از اهمیت ویژه ای در اقناع افکار عمومی برخوردار است چرا که اگر بخش های مختلف دولت به درستی عمل کنند اما نتوانیم اطلاع رسانی درست و بهنگام از اقدامات و عملکرد دولت به جامعه داشته باشیم، در حقیقت در جلب نظر و رضایت مردم دستاوردی نداشته ایم.


معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه امروز موضوع رسانه، تبلیغات و اطلاع رسانی به یک مبحث علمی جدی و مهم در دنیا تبدیل شده است خاطرنشان کرد: باید بتوانیم به تکنولوژی اطلاع رسانی مجهز شویم چرا که اگر در این زمینه از مهارت و توانمندی کافی برخوردار نباشیم، دشمنان می توانند حقایق را وارونه جلوه دهند. در این زمینه الزاماتی وجود دارد که باید روابط عمومی ها پشتیبانی شوند.


دکتر مخبر با یادآوری اینکه دولت سیزدهم طرح ها و برنامه های بزرگی در بخش های مختلف نظیر انتقال آب از دریا، پروژه های بزرگ نفت و گاز، طرح های مرتبط با معدن و کشاورزی و اقتصاد دریامحور را در دستور کار خود دارد، گفت: این روابط عمومی ها هستند که باید اخبار این اقدامات و دستاوردها را به مردم منتقل کنند چرا که روابط عمومی هر دستگاه اجرایی آیینه تمام عیار عملکرد دستگاه مطبوع خود است و مجموع اقدامات روابط عمومی ها گویای عملکرد دولت و نظام خواهد بود.


معاون اول رئیس جمهور با اشاره به شعار سال تحت عنوان »مهار تورم و رشد تولید« تصریح کرد: مقام معظم رهبری راه حل عملیاتی سازی این راهبرد را مردمی کردن اقتصاد عنوان کردند و وظیفه خطیر روابط عمومی ها این است که اعتماد و اطمینان مردم و سرمایه گذاران را جلب کنند تا بتوانیم شعار سال را به نحو مطلوب اجرایی و عملیاتی کنیم.


دکتر مخبر افزود: مسائل و مشکلات پیش روی اقتصاد کشور جز از طریق به صحنه آمدن مردم حل و فصل نمی شود و روابط عمومی ها به عنوان رابط نظام و مردم می توانند در به صحنه آوردن مردم نقشی مهم و اثرگذار ایفا کنند.


گفتنی است در دومین همایش ملی جهاد تبیین و اطلاع رسانی هنرمندانه، احمد وحیدی وزیر کشور، سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت و همچنین بهادری جهرمی، سخنگوی دولت نیز در سخنانی به الزامات تحول در ساختار و عملکرد ارتباطی و رسانه ای دولت پرداختند

انتهای پیام/

<div id="div_eRasanehTrustseal_24429"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد