درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:54   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52745صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیسه شنبه، 20 تیر 1402 - 11:59
متا نحوه تصمیم‌گیری هوش مصنوعی برای آنچه کاربران می‌بینند را فاش کرد
این شرکت در یک یادداشت طولانی وبلاگی که هدف آن تا حدی پاسخ به انتقادها در خصوص عملکرد برنامه‌های کاربردی آن بود، [روند کار] ابزارهای هوش مصنوعی را توضیح داد که در تصمیم‌گیری درباره انواع محتوایی که در این برنامه‌ها نشان داده می‌شوند، به‌کار می‌روند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || «متا» فاش کرد که هوش مصنوعی تصمیم می‌گیرد که کاربران چه چیزهایی را در [خبرمایه یا به‌اصطلاح] فیدهای اینستاگرام و فیسبوک خود مشاهده کنند.

این شرکت در یک یادداشت طولانی وبلاگی که هدف آن تا حدی پاسخ به انتقادها در خصوص عملکرد برنامه‌های کاربردی آن بود، [روند کار] ابزارهای هوش مصنوعی را توضیح داد که در تصمیم‌گیری درباره انواع محتوایی که در این برنامه‌ها نشان داده می‌شوند، به‌کار می‌روند.

نیک کلگ، معاون سابق نخست‌وزیر [بریتانیا] و مدیر امور بین‌المللی متا، گفت که متا از هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا اطمینان حاصل کند که محتوای موجود در فیدها و «پست‌هایی که می‌بینید، به احتمال بیشتری برای شما مرتبط و جالب باشند».

و او همچنین گفت که متا روش‌های جدیدی را برای افراد اضافه می‌کند تا این سیستم‌ها را کنترل کنند و به افراد امکان می‌دهد تا آنچه در این برنامه‌های کاربردی نشان داده می‌شوند، کنترل کنند.

متا گفت تصمیم گرفته تا در قالب «بخشی از مشی اخلاقی گشوده‌تر، شفافیت و مسئولیت‌پذیری در پاسخگویی» اطلاعات بیشتری در مورد هوش مصنوعی ارائه کند، و [نیز] با توجه به این واقعیت که این فناوری، هم در حال رشد است و هم بحث برانگیزتر می‌شود.

کلگ نوشت: «با پیشرفت‌های سریع فناوری‌های قدرتمندی مانند هوش مصنوعی مولد، درک‌شدنی است که افراد هم از امکانات آن هیجان‌زده باشند و هم نگران خطرات آن. ما بر این باوریم که بهترین راه برای پاسخ به این نگرانی‌ها، صراحت و صداقت و بی‌پرده بودن است.»

نسخه کامل [یادداشت وبلاگی توضیحی] شامل ۲۲ «کارت سیستم» است که قصد دارد [کارکرد] ابزارهایی که در فیس‌بوک و اینستاگرام برای رتبه‌بندی محتوا استفاده می‌شود، توضیح دهد. این کدها را می‌توان در سایت شفافیت متا یافت.

این «کارت سیستم»‌ها نحوه عملکرد هوش مصنوعی را در ویژگی‌های خاص توضیح می‌دهد؛ از جمله در «اینستاگرام اکسپلور»، صفحه‌ای که طیفی از پست‌های حساب‌هایی را نشان می‌دهد که کاربر پیش از این، آن‌ها را دنبال نکرده است. این کار با گرد‌آوری پست‌ها و بررسی اینکه آیا آن‌ها قوانین را مراعات می‌کنند یا نه، انجام می‌شود. سپس از نشانه‌‌هایی، از جمله اینکه آیا افراد، پیش‌تر محتوای مشابهی را دوست داشته‌اند یا نه، استفاده می‌کند و از مرحله دوم برای رتبه‌بندی محتوای مرحله اول بهره می‌گیرد، و تصمیم می‌گیرد که کدام‌یک از این پست‌ها به احتمال زیاد جالب است.

همین کارت نشان می‌دهد که کاربران چگونه می‌توانند با اقدام به حذف محتوایی که جالب نیست، سیستم را کنترل کنند. برای مثال، صفحه «اکسپلور» دکمه‌ای دارد که به افراد امکان می‌دهد بگویند [به آن موضوع] «علاقه‌مند نیستند»، و همچنین دکمه‌ای دارد که به افراد امکان می‌دهد این صفحه را بدون استفاده از ویژگی‌های شخصی‌سازی ببینند.

«متا» همچنین تلاش خواهد کرد درک نحوه رتبه‌بندی این محتوا را برای افراد ساده‌تر کند. این کار شامل «پاپ‌آپ»‌هایی است که نشان می‌دهند، بر فرض، چرا یک پست خاص، گلچین شده [و در اکسپلور آمده] است، و همچنین دربردارنده تعهد به مشارکت با پژوهشگران به منظور شناخت بهتر آن مدل‌های هوش مصنوعی به روشی عمیق‌تر است.
 

منبع: Independent

 

انتهای پیام/

 

 

 

 
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد