درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 22:41   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52740صفحه نخست » ادامه مطلب سهیکشنبه، 18 تیر 1402 - 12:55
مسئولیت مهم روابط‌عمومی‌ درگذر موفق از پیک بار تابستان 1402
روابط‌عمومی‌ ها با بهره مندی از وسایل و دانش ارتباطی، در رفع مطالبات و خواسته های مردمی در حوزه برق و انرژی پاسخگو بوده اند و بعنوان یک حلقه واسطه درون و برون سازمانی در ایجاد ارتباط مثبت و دوسویه میان تلاشگران صنعت برق و مشترکین عمل نموده اند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || با آغاز فصل گرما برنامه های مدیریت مصرف برق در کشور اهمیت بسزایی یافته است. این موضوع از طریق برگزاری جلسات متعدد و برنامه ریزی جهت انجام اقدامات مدیریت مصرف برق پیش بینی گردید. در همین راستا نیز مسئولیت روابط‌عمومی‌ های صنعت برق نیز ملموس و پراهمیت جلوه نموده است.


با نگاهی به نقش روابط‌عمومیها در مدیریت بهینه مصرف برق می توان اشاره داشت که متناسب با شرح وظایف و عملکرد خود در محیط درون سازمانی تعاملی دوسویه با جامعه هدف ایجاد نماید. در همین راستا یک مدیر روابط‌عمومی‌ مطمئن و آشنا به امور سازمانی بویژه در صنعت برق می تواند تعامل موفقی میان واحدهای سازمانی در افزایش بهره وری سازمانی ایجاد نماید. از این رو مادامی که یک مجموعه در صنعت برق بتواند در وظایف محوله خود به بهترین شکل ممکن عمل کند در مقوله تولید برق و بهره برداری نیز موفقیت چشمگیری حاصل می شود.


از سوی دیگر یک مدیر روابط‌عمومی‌ آگاه با نگرش صحیح و تخصصی به وضعیت کنونی انرژی کشور، راهبرد صحیح و روشنی را برای اجرایی نمودن اهداف عالیه سازمان خود ترسیم می کند. ناگفته پیداست که مقوله اطلاع رسانی تنها بخشی از شرح وظایف روابط‌عمومی‌ هاست و اطلاع یابی، پاسخگویی، شناخت افکار عمومی و تجزیه و تحلیل نقاط قوت، ضعف و فرصت ها و محدودیت ها از دیگر موارد مهم وظایف روابط‌عمومی‌ هاست.


خوشبختانه طی ماههای اخیر اطلاع رسانی به مشترکین برق جهت صرفه جویی در مصرف به نحو فزاینده ای انجام گرفته است. این موضوع با رصد پیوسته و شناسایی چالش های پیش روی تولید و اطلاع رسانی به اقشار مختلف جامعه به شیوه های مختلف صورت پذیرفت. همچنین معرفی دستاوردها و عملکرد کارکنان پرتلاش صنعت برق و بازشناسی اهمیت نقش تلاشگران این حوزه به جامعه از دیگر اقدامات و رسالت ذاتی روابط‌عمومی‌ ها بوده است.


اکنون که تقریباً نیمی از مسیر پیک بار تابستان سال 1402 سپری شده خدمات رسانی شبانه روزی مجموعه شرکت تولید برق به شهروندان خود گواه سخت کوشی آنان است. ضمن این که مدیریت روابط‌عمومی‌ نیز به نوبه خود در اطاع رسانیِ این تلاش ها و پیگیری های مجدانه همکاران تلاشی مضاعف داشته اند. همچنین می توان گفت با پاسخگویی صبورانه در راستای تنویر افکار عمومی نیز در ایجاد حس رضایتمندی مشترکین از مجموعه صنعت برق، روابط‌عمومی‌ ها موفقیتی نسبی را کسب نموده اند.


بعبارت خلاصه تر روابط‌عمومی‌ ها با بهره مندی از وسایل و دانش ارتباطی، در رفع مطالبات و خواسته های مردمی در حوزه برق و انرژی پاسخگو بوده اند و بعنوان یک حلقه واسطه درون و برون سازمانی در ایجاد ارتباط مثبت و دوسویه میان تلاشگران صنعت برق و مشترکین عمل نموده اند. از این رو بخشی از وظایف گذر موفق از پیک بار تابستان 1402 نیز بر عهده روابط‌عمومی‌ های صنعت برق بوده که بطور حتم در کسب این موفقیت نیز می توان آنان را سهیم دانست.
نسترن رهذار- مدیر روابط‌عمومی‌ شرکت تولید نیروی برق رامین

 

 انتهای پیام/

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد