درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:14   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52739صفحه نخست » ادامه مطلب چهاریکشنبه، 18 تیر 1402 - 12:13
روابط‌عمومی‌ توسعه بخش
قربانعلی تنگ شیر استاد دانشگاه - در سال‌های اخیر تحولات زیادی در روابط‌عمومی‌ ایران بروز داده شده .مثل توسعه روابط صنعتی به تجاری به نگاه های جدید به کاربرد هوش مصنوعی در افکار عمومی ،شکل گیری روابط‌عمومی‌ مجازی در دوران کرونا ،تغییرات عمده در نوع تعامل روابط‌عمومی‌ با رسانه ها و در معرض فرصت ها و چالش های قرار گرفتند که در بروز بحران ها به وجود می آیند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || روابط‌عمومی‌ مدیریت افکار عمومی در راستای اهداف سازمان است ماهیت روابط‌عمومی‌ ارزشمند است اگر بر اهداف کلی سازمان تاثیر گذار باشند می توانند (تولید ارزش افزوده )داشته باشند.


در سال‌های اخیر تحولات زیادی در روابط‌عمومی‌ ایران بروز داده شده .مثل توسعه روابط صنعتی به تجاری به نگاه های جدید به کاربرد هوش مصنوعی در افکار عمومی ،شکل گیری روابط‌عمومی‌ مجازی در دوران کرونا ،تغییرات عمده در نوع تعامل روابط‌عمومی‌ با رسانه ها و در معرض فرصت ها و چالش های قرار گرفتند که در بروز بحران ها به وجود می آیند.


روابط‌عمومی‌ به طور فزاینده ای در حال تکامل است و مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌ نیز باید به سمت کامل تر شدن پیش روند در یک روابط‌عمومی‌ مدرن وایده آل به موارد زیر باید توجه جدی گردد مدیریت و برنامه ریزی،اخلاق مداری،خلاقیت و نوآوری،مشاوره، شناخت مخاطب،گفتمان سازی جهانی فکر کردن ،مسئولیت پذیری اجتماعی، استفاده بهینه از فناوری‌های نوین،تولید محتوا با کیفیت مدیریت بحران ،مدیریت اعتبار ،اجرای طرح تکریم، ایجاد بانک اطلاعاتی، تولید انتشار انواع متون خبر آینده پژوهی و آینده نگری جلوگیری از بروز فساد و شایعات در برابر این اقدامات مفید در یک روابط‌عمومی‌ استاندارد باید به آسیب‌های روابط‌عمومی‌ نیز اشاره کرد:

آسیب های روابط عمومی‌ها
فقدان جایگاه مشخص حاکمیت نگاه های سنتی ،کمبود نیروهای متخصص ،توجیه گری ، روزمرگی


راههای پیشنهادی برای برون رفت از چالش های روابط‌عمومی‌


بهبود زیرساخت های موجود، ارتقای جایگاه روابط‌عمومی‌، تغییر نگرش مدیران ارشد بکارگیری مدیران کارآمد روابط‌عمومی‌ تقویت اطلاع رسانی، ارتباط و تعامل بین رسانه‌ها و روابط‌عمومی‌، نداشتن تعریف واحدی از وظایف روابط‌عمومی‌ در دستگاه های دولتی و خصوصی شناخت درست از افکار عمومی جامعه با توجه به فرهنگ بومی توجه به رضایتمندی ارباب رجوع از شاخص های اصلی توسعه روابط‌عمومی‌ هاست.


روابط‌عمومی‌ به عنوان بخشی از مدیریت استراتژیک باید نگاهی به روابط‌عمومی‌ بین المللی در حال رشد داشته باشند. با توازن بین فعالیتهای درون و برون سازمان در دنیایی که پر از اخبار جعلی است متخصصان روابط‌عمومی‌ باید امانت دار به محتاط و صادق باشند استفاده مفید از ابزارهای نوین را در راستای کار خود قرار دهند برای رسیدن به الگوهای ارتباطی جدید روابط‌عمومی‌ توسعه بخش یعنی کاهش شکاف میان گفتار وکردار و جلب اعتماد عمومی جامعه در راستای کاهش هزینه ها و افزایش درآمدها با تولید محتوای مناسب و برجسته.
 

انتهای پیام/
<div id="div_eRasanehTrustseal_24429"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد