درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 خرداد 1403 - 21:49   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52736صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 18 تیر 1402 - 11:45
نخستین نشست مشترک معاونان اقتصادی و مدیران کل روابط عمومی‌های استانداری‌های سراسر کشور برگزار شد
در نخستین نشست مشترک معاونان اقتصادی و مدیران کل روابط‌عمومی‌های استانداری‌های سراسر کشور که با حضور محسن کوشش تبار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای و افشار دارابی مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور برگزار شد، بر لزوم تقویت انعکاس فعالیت‌های مهم اقتصادی دولت سیزدهم به افکار عمومی تاکید شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای و همچنین مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور بر اطلاع رسانی واقعی و عالمانه مجاهدت اقتصادی دولت مردمی، تاکید کردند.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در نخستین نشست مشترک معاونان اقتصادی و مدیران کل
روابط‌عمومی‌های استانداری‌های سراسر کشور که با حضور محسن کوشش تبار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای و افشار دارابی مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور برگزار شد، بر لزوم تقویت انعکاس فعالیت‌های مهم اقتصادی دولت سیزدهم به افکار عمومی تاکید شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور در این نشست گفت: بر پایه آسیب شناسی انجام شده در حوزه اقتصادی مشخص شد که نیازمند همکاری بیشتر معاونان اقتصادی استانداری‌ها با مدیران کل روابط عمومی برای اطلاع رسانی مناسب از فعالیت‌های انجام شده هستیم.

کوشش تبار با اشاره به طرح‌های مهم استانی و ملی، احیای بیش از چهار هزار واحد تولیدی راکد و نیمه فعال و همچنین اشتغالزایی، افزود: مصادیق این نوع کارهای اقتصادی تأثیر گذار باید برای مردم اطلاع رسانی شود.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد ناامیدی و سیاه‌نمایی، ادامه داد: همکاری بخش اقتصادی و روابط عمومی، به هم افزایی و ارائه تصویری واقعی از تلاش‌های شبانه روزی دولت مردمی منجر خواهد شد که خروجی آن "امید و اطمینان بخشی" به جامعه خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور تاکید کرد: از صف تا ستاد، همه باید در میدان باشیم تا در برابر توطئه‌های دشمن، بیش از گذشته شاهد کشوری منسجم، مقتدر و مردم سالار باشیم.

کوشش تبار اظهار کرد: در این زمینه کارگروهی تشکیل خواهد شد تا هماهنگی لازم برای تولید مستمر محتوا انجام شود و در صورت لزوم از سایر دستگاه‌ها هم در آن عضویت داشته باشند.

مجاهدت‌های معاونان اقتصادی به تصویر کشیده شود

افشار دارابی مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور نیز در این وبینار مشترک با اشاره به اینکه کارهای اقتصادی بزرگی در دولت مردمی شکل گرفته یا ریل گذاری شده است، گفت: قصد بزرگ نمایی و تبلیغات خلاف واقع نداریم اما هر آنچه که در ۲ سال اخیر در عرصه اقتصادی به نتیجه رسیده را باید به اطلاع ملت برسانیم.

وی با اشاره به لزوم نگاه کارشناسی در امر اطلاع رسانی افزود: روابط عمومی‌ها کارهای تبیینی انجام می‌دهند و با همه قامت و امکانات باید مجاهدت‌های دولت مردمی برای ملت ایران تشریح شود.

رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور با بیان اینکه باید متناسب با بوم هر استان، اقدامات انجام شده را منعکس کرد، ادامه داد: لازم است ظرفیت‌های هر استان با هماهنگی معاونان اقتصادی مشخص و با تقسیم کار، بستر اطلاع رسانی به افکار عمومی فراهم شود.

در این نشست وبیناری مدیران کل معاونت هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور، چند تن از معاونان اقتصادی و مدیران کل روابط عمومی استانداری‌ها به بیان دیدگاه‌ها و اقدامات انجام شده پرداختند.

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد