درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 22:42   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5273صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیشنبه، 30 شهریور 1392 - 14:08
انتشار کتاب چهل گفتار مهارتهای بازاریابی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) - مارکتینگ نیوز چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای بازاریابی تازه‌ترین اثر پرویز درگی است که...
  

شبکه روابط عمومی ایران (شارا)- مارکتینگ نیوز چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای بازاریابی تازه‌ترین اثر پرویز درگی است که در 264 صفحه و به قیمت 10 هزار تومان، توسط انتشارات بازاریابی منتشر شده است.

به گزارش شارا، این کتاب پیرامون ارتقای مهارتهای بازاریابی و سومین کتاب از مجموعه کتابهای چهل گفتار است که تاکنون چاپ و منتشر شده و حاوی سه فصل است:

  1. نگرشها و دانشهای بازاریابی 
  2.  انواع بازاریابی
  3.  تبلیغات.

دو عنوان پیشین مجموعه کتابهای چهل گفتار بشرح زیرند:

  1. چهل گفتار پیرامون مدیریت و رهبری در کسب‌وکارها
  2. چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروش

ضمن آنکه بنا بر اعلام انتشارات بازاریابی، دست‌کم دو عنوان دیگر نیز با همین عنوان اصلی چهل گفتار در دست تدوین و چاپ است که تقدیم اهالی بازاریابی خواهند شد؛ این دو عنوان عبارتند از:

  1. چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای شخصی در کسب‌وکار 
  2. چهل گفتار پیرامون مشتری‌نوازی در کسب‌وکار

علاقه‌مندان برای خرید این کتاب میتوانند از سه طریق زیر اقدام کنند:

  1.  مراجعه به فروشگاه اینترنتی انتشارات بازاریابی: http://www.marketingshop.ir 
  2. سفارش تلفنی به فروشگاه انتشارات بازاریابی: 66408251021 و 66408271021 
  3. مراجعه حضوری به فروشگاه انتشارات بازاریابی: میدان انقلاب خیابان 12فروردین پاساژ کتاب فروردین طبقه همکف فروشگاه انتشارات بازاریابی.
   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
نیوشا صداقت کیش
| 1392/6/31 - 08:18 |     0     0     |
سلام و ممنون از همکاری شما
ارادتمند- نیوشا صداقت کیش


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد