درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:06   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52710صفحه نخست » ادامه مطلب چهارچهارشنبه، 14 تیر 1402 - 13:21
رییس مرکز روابط‌عمومی وزارت اقتصاد؛ روابط‌عمومی‌ها مرکز ثقل سازمان ها هستند
مهدی محمدی رییس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور در جمع مسوولان روابط‌عمومی گمرکات کشور به تبیین استراتژی کلان وزارت اقتصاد در حوزه ارتباطی پرداخت.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || مهدی محمدی رییس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت؛ در شرایط امروز برای پیشبرد اهداف سازمان و اطلاع رسانی مطلوب از اقدامات و خدمات ارایه شده به ذینفعان بیش از هر چیزی به تغییر نگرش و بینش در حوزه روابط‌عمومی نیاز دارد.
 
 به گزارش روابط‌عمومی گمرک ایران، مهدی محمدی رییس مرکز
روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور در جمع مسوولان روابط‌عمومی گمرکات کشور به تبیین استراتژی کلان وزارت اقتصاد در حوزه ارتباطی پرداخت.
 
 محمدی با اشاره به اینکه روابط‌عمومی در دنیای پیچیده امروزی مراکز ثقل سازمان ها هستند، افزود: امروزه خدمت گیرنده در واقع شریک سازمان است و باید به این سمت حرکت کنیم تا خدمات و تسهیلات لازم در کمترین زمان به ذینفعان ارائه شود.
 
 وی با بیان اینکه رسانه ها در دنیای امروز نگاه جزئی به موارد و عملکرد سازمان ها دارند، افزود: روابط‌عمومی باید با استراتژی کلان نگری و تداوم انعکاس دستاوردها، اقدامات سازمان ها را به شیوه مناسب تری اطلاع رسانی نماید.
 
 وی گفت: امیدآفرینی از مهمترین نقش ها و کارویژه اصلی روابط‌عمومی‌ها است.
 
 وی در پایان با اذعان به اینکه جایگاه روابط‌عمومی در گمرک نیازمند ارتقا است، اظهار امیدواری کرد: با حضور دکتر رضوانی فر این جایگاه در گمرک کشور ارتقا پیدا کند چرا که وی به اثرگذاری حوزه روابط‌عمومی باور راسخی دارد و ما در مجموعه وزارت اقتصاد وظیفه خود می دانیم که به موضوع ارتقا روابط‌عمومی در گمرک کمک کنیم.
 
 انتهای پیام/
 

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد