درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 21:56   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52696صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیسه شنبه، 13 تیر 1402 - 12:34
کارشناسان بازاریابی: «اقدامات محدودکننده ماسک» توییتر را تضعیف می‌کند
از دیدگاه برخی از کارشناسان صنعت بازاریابی، اقدام ایلان ماسک برای محدود کردن موقت تعداد پست‌هایی که کاربران توییتر قادرند در این رسانه‌ اجتماعی بخوانند، می‌تواند تلاش‌های لیندا یاکارینو، مدیرعامل جدید، برای جذب آگهی را تضعیف کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || از دیدگاه برخی از کارشناسان صنعت بازاریابی، اقدام ایلان ماسک برای محدود کردن موقت تعداد پست‌هایی که کاربران توییتر قادرند در این رسانه‌ اجتماعی بخوانند، می‌تواند تلاش‌های لیندا یاکارینو، مدیرعامل جدید، برای جذب آگهی را تضعیف کند.

ماسک روز شنبه ۱۱ تیر اعلام کرد که توییتر تعداد توییت‌های روزانه‌ای را که کاربران مختلف می‌توانند بخوانند، محدود می‌کند تا از «سطوح شدید» حذف داده‌ها و دستکاری سیستم جلوگیری کند.

کاربران در واکنش تصاویری (اسکرین‌شات‌هایی) را ارسال کردند که نشان می‌داد پس از رسیدن به حد مجاز، قادر به دیدن هیچ توییتی از جمله توییت در صفحات آگهی‌های تجاری نیستند.

پیشکسوتان صنعت تبلیغات گفتند که این حرکت مانعی برای یاکارینو ایجاد خواهد کرد که ماه گذشته به عنوان مدیرعامل توییتر کار خود را شروع کرده است.

فایننشال تایمز هفته گذشته گزارش داد یاکارینو به دنبال ترمیم روابط با تبلیغ کنندگانی است که پس از خرید توییتر از سوی ماسک در سال گذشته از سایت خارج شدند.

لو پاسکالیس، موسس شرکت «مشاوره تبلیغاتی ای‌جی‌ال» و رئیس سابق بازاریابی در بانک آمریکا، گفت که یاکارینو «آخرین امید» ماسک برای نجات درآمد تبلیغات و ارزش شرکت است.

طبق دستورالعمل جدید، حساب‌های تایید نشده ابتدا به ۶۰۰ پست در روز محدود می‌شود و حساب‌های تایید نشده جدید محدود به ۳۰۰ پست هستند. ماسک در پستی در سایت گفت: «حساب‌های تایید شده می‌توانند روزانه ۶ هزار پست را بخوانند.»

ساعاتی بعد، او گفت که سقف به ده هزار پست در روز برای کاربران تایید شده، هزار پست در روز برای کاربران تاییدنشده، و ۵۰۰ پست در روز برای کاربران تاییدنشده جدید افزایش یافته است.

سخنگوی توییتر به درخواست‌های رویترز برای اظهار نظر و پرس و جو درباره مدت زمان ادامه محدودیت ها در روز یکشنبه پاسخی نداد.

جاسمین انبرگ، تحلیلگر ارشد در حوزه بازریابی، گفت که محدود کردن میزان بازدید کاربران می‌تواند برای تجارت تبلیغاتی توییتر «فاجعه بار» باشد.

اما، از سوی دیگر، کای چنگ یانگ، محقق دانشگاه ایندیانا در آمریکا، گفت که به نظر می‌رسد این محدودیت‌ها می‌تواند در مسدود کردن اشخاص ثالث، از جمله موتورهای جستجوگر که ممکن است در پی حذف داده‌‌های توییتر مانند گذشته باشند، مؤثر باشد.
 

منبع: voanews

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد