درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:28   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52693صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 13 تیر 1402 - 11:43
دکتر ترابی: نهضت جدیدی در تولید محتوای رسانه ای در دانشگاه علوم پزشکی تهران ایجاد خواهد شد
معاونت بین الملل گزارش مقایسه ای را در زمینه تولیدات علمی و نمایش آن از دانشگاه های علوم پزشکی تهران و اکسفورد ارایه کرده است که براساس آن دانشگاه علوم پزشکی تهران 16 صدم علم دنیا را تولید می کند و تنها حدود یک سوم آن را به نمایش می گذارد. دانشگاه اکسفورد 48 صدم علم دنیا را تولید می کند و سه برابر آن را به نمایش می گذارد. این آمار نشان می دهد جای کار بسیاری در زمینه رسانه ای شدن فعالیت علمی اساتید وجود دارد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در کارگاه تدوین کلیپ های علمی با نرم افزار تخصصی Adobe premiere دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، این دوره را سرآغاز نهضت جدیدی در تولید محتوای رسانه ای و نمایش دانشگاه در عرصه بین المللی دانست و گفت: یکی از شاخص های مهم دیده شدن دانشگاه در سطح جهانی، تولید ویدئوهای کوتاه و رسانه ای شدن فعالیت های علمی اساتید است.

دکتر ترابی با اشاره به سهم دانشگاه در تولیدات علمی و نمایش آن در عرصه جهانی گفت: معاونت بین الملل گزارش مقایسه ای را در زمینه تولیدات علمی و نمایش آن از دانشگاه های علوم پزشکی تهران و اکسفورد ارایه کرده است که براساس آن دانشگاه علوم پزشکی تهران 16 صدم علم دنیا را تولید می کند و تنها حدود یک سوم آن را به نمایش می گذارد. دانشگاه اکسفورد 48 صدم علم دنیا را تولید می کند و سه برابر آن را به نمایش می گذارد. این آمار نشان می دهد جای کار بسیاری در زمینه رسانه ای شدن فعالیت علمی اساتید وجود دارد.


مدیر روابط‌عمومی دانشگاه، با بیان اینکه نقش روابط‌عمومی مدیریت شهرت و تصویر است گفت: شما نمایندگان «سینا رسانه» در دانشگاه هستید و باید بتوانید به رسالت خود در مدیریت شهرت و تصویر عمل کنید. به این منظور ویدئوهایی را از اساتیدی که در زمینه تولیدات علمی نقش موثری دارند تهیه و برای این استادان حساب کاربری توییتری ایجاد کنید تا اثر تولید شده بهتر معرفی شود.


دکتر ترابی از آماده سازی سایت شخصی اعضای هیئت علمی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: برای هر عضو هیئت علمی یک سایت با دامین به نام خودشان تعریف خواهد شد و شما باید در معرفی این امکان جدید به اعضای هیئت علمی مجموعه خود فعال باشید. این اقدام به برندآفرینی شخصی و در نهایت برندآفرینی دانشگاه کمک می کند. درحال حاضر این قابلیت به گروه آموزشی داخلی و بیمارستان شریعتی معرفی شده و 50 استاد محترم گروه داخلی ثبت نام کرده اند.


مدیر روابط‌عمومی دانشگاه طراحی سایت اعضای هیئت علمی را با حداقل هزینه و حداکثر امنیت بیان کرد و گفت: هزینه طراحی یک سایت شخصی در پورتال های داخلی که غیرقابل هک است حدود 100 میلیون تومان و در پورتال های عمومی خارجی که امکان هک دارد حدود 20 میلیون تومان است و دانشگاه این فرصت را در اختیار اساتید قرارداده که با مبلغ بسیار کمتری از سایت شخصی بهره مند شوند.


دکتر ترابی در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد این دوره آموزشی منجر به افزایش مهارت و کیفیت تولیدات رسانه ای همکاران روابط‌عمومی شود.

انتهای پیام/

<div id="div_eRasanehTrustseal_24429"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد