درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:14   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52691صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 13 تیر 1402 - 11:39
مدیرکل روابط‌عمومی استانداری همدان‌: قرار است مشکلات بین روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها در آن حل و فصل شود
به نظر می‌رسد این صحبت‌ها مقدمه باشد بر اینکه روابط‌عمومی استانداری با جدیتی بیش از پیش رسانه‌ها را همراهی کند. هر چند محمدرضا خوش‌گفتار خود از جنس رسانه بوده و قطعاً به توانمندی‌ها تأثیرگذاری رسانه و تگناها، مشکلات و... خوب واقف است اما در برهه‌ای فاصله بین روابط‌عمومی استانداری و رسانه‌ها می‌رفت که آسیبی به ارتباط دو سویه رسانه و دولت آن هم در شرایط حساس و شکننده امروزی که تنویر افکار عمومی یک ضرورت است، بزند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || تمرکز بر اطلاع‌رسانی و همراهی با رسانه‌ها، ارائه گزارش عملکرد دولت از سوی مدیران، تعامل و نقدپذیری به همراه امیدآفرینی، مباحثی است که استاندار همدان در نشستی با خبرنگاران و نیز جلساتی که با مدیران زیرمجموعه دارد، بر آن تأکید می کند.
 
 به نظر می‌رسد این صحبت‌ها مقدمه باشد بر اینکه روابط‌عمومی استانداری با جدیتی بیش از پیش رسانه‌ها را همراهی کند. هر چند محمدرضا خوش‌گفتار خود از جنس رسانه بوده و قطعاً به توانمندی‌ها تأثیرگذاری رسانه و تگناها، مشکلات و... خوب واقف است اما در برهه‌ای فاصله بین روابط‌عمومی استانداری و رسانه‌ها می‌رفت که آسیبی به ارتباط دو سویه رسانه و دولت آن هم در شرایط حساس و شکننده امروزی که تنویر افکار عمومی یک ضرورت است، بزند.
 
 خوش گفتار که در کارنامه فعالیت خود مشاور وزیر آموزش و پرورش، عضو شورای سیاست گذاری ویژه‌نامه نگاه و مدیرعاملی خبرگزاری پانا را دارد به عنوان مدیرعامل خانه مطبوعات استان، پیشنهاد پست روابط‌عمومی استانداری را پذیرفت و به گفته خود 80 درصد علت پذیرش این پست دفاع از حقوق خبرنگاران بوده است.
 
 مدیر روابط‌عمومی استانداری همدان در نشستی با مجموعه همدان‌پیام از فعالیت خود در مدت پذیرش مسئولیت سخن گفت و اظهار کرد: زمانی که وارد استانداری و مجموعه روابط‌عمومی شدم، شورای روابط‌عمومی تعطیل بود که آن را احیا و فعال کردم.
 
 خوش‌گفتار ادامه داد: مباحث زیادی در این شورا مطرح شده و قرار است مشکلات بین روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها در آن حل و فصل شود.
 
 وی گریزی هم به سند اطلاع‌رسانی زد و گفت: سند اطلاع‌رسانی در همدان که سال‌ها پیش مصوب شده بود را بررسی کردیم ایراداتی داشت که دنبال رفع ایرادات و تدوین مفاد آن برآمدیم که قطعاً این سند بسیاری از مباحث اطلاع‌‌رسانی را روشن خواهد کرد.
 
 وی همچنین از دیدگاه استاندار همدان در تعامل با رسانه‌ها نیز سخن گفت و افزود: «آقای استاندار تأکید ویژه‌ای بر تعامل با رسانه‌ها دارد چنانچه حتی بودجه‌ای هم در نظر گرفته‌اند».
 
 خوش‌گفتار بیان کرد: انتظار ما از رسانه دو سویه است همچنان که رسانه‌ها در بحث اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی از ما انتظاراتی دارند. ما نیز انتظار همراهی به نفع مردم و جامعه را داریم. باید به امید آفرینی کمک کنید و جامعه را دچار یأس ننمایید.
 
 مدیر روابط‌عمومی استانداری همدان با تأکید بر اینکه باید فرهنگ قدرشناسی در همدان قوت بگیرد، بیان کرد: آب استان همدان 17 سال بلاتکلیف رها شده بود استاندار فعلی همدان از زمانی که به همدان آمد پیگیری تأمین آب، اولویتش بود. در بحرانی‌ترین شرایط فقط 3 ماه مشکل آب داشتیم که پس از آن با تلاش‌های شبانه‌روزی و پیگیری استاندار مشکل حل شد کار عظیمی در بخش آب انجام شد.
 
 در بخش مسکن نیز زمین‌های راکد باغ استانداری به نفع مردم به ساخت مسکن اختصاص داده شد تلاش‌ها از قبل انجام شده بود حتی زمانی که برای کلنگ‌زنی رفته بودیم، 2 واحد از این مسکن در حال پی کنی بود.
 
 خوش‌گفتار اظهار کرد: مشکلات و تنگناها زیاد است شرایط اقتصادی دولت و مردم سخت شده است در این شرایط رسانه‌ها کمک حال باشند.
 
 وی گفت: رسانه‌ها دولت را همراهی کنند تا بتوانند به مردم خدمت کند اگر نقدی هست باید با سند و مدرک پیگیر باشند و اطلاع‌رسانی کنند که البته با تأکید استاندار مدیران موظف به پاسخگویی تا حصول نتیجه هستند.
 
 وی تأکید کرد: اگر تعامل نباشد هیچ مشکلی حل نخواهد شد لذا اصل و اساس خدمت ابتدا در تعامل با یکدیگر است تا فرصت سوء استفاده پیش نیاید.
 
 مدیر روابط‌عمومی استانداری همدان، روزنامه همدان‌پیام را روزنامه‌ای اثرگذار در سطح دانش و بینش خبرنگاران دانست و گفت: ارتباط من با همدان‌پیام به همان سال‌های اول فعالیت برمی‌گردد و خوشبختانه با این رسانه حرفه‌ای کاملاً آشنا هستم.
 
 در ادامه کارشناس روابط‌عمومی استانداری همدان نیز گفت: شاخصه خوب همدان پیام استقلال، خوش‌فکری، صمیمیت مجموعه و حرفه‌ای بودن آن است.
 
 طاهری افزود: هر چند این روزنامه یک روزنامه منتقد است اما باید دقت شود که نقد به هر قیمتی نباشد و البته انتقاد بدون پیشنهاد تأثیرگذار نخواهد بود.
 
 وی افزود: بنا بر چنین تصور شود که همدان‌پیام دنبال فضای ناامیدی است.
 
 طاهری افزود: همدان‌پیام در بالا بردن سطح سواد رسانه‌ای تأثیر دارد و نباید این جایگاه و اثرگذاری را از دست بدهد.
 
 در این جلسه مدیرمسئول همدان‌پیام هم عمده مشکل برخی منتقدان از همدان‌پیام را چنین عنوان کرد که شناخت درستی از همدان‌پیام نیست.
 
 نصرت‌ا... طاقتی‌احسن افزود: از همان ابتدا سیاست این روزنامه یک رسانه مستقل و منتقد بوده اما نقدی به نفع مردم باشد.
 
 وی تأکید کرد: باید سطح رسانه‌ای که توانسته در اشتغالزایی تأثیرگذار باشد سطح روزنامه خوانی همدان را بالا برده و در این خصوص آن را رتبه یک کشور نماید دیده شود.
 
 وی تعامل گرایی را مهم دانست و گفت: برخی نگاه‌ها فعالیت رسانه را عقب می برد که باید مراقب این دیدگاه‌ها بود.
 
 انتهای پیام/
 
<div id="div_eRasanehTrustseal_24429"></div>
 <script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
 <script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد