درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:17   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52669صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 11 تیر 1402 - 13:19
گردهمایی ابرثروتمندان در لندن؛ هشدار درباره وقوع یک «شورش واقعی» در آینده نزدیک در پی نابرابری‌ها
برخی از سخنرانان این نشست به ابرثروتمندان توصیه کردند که در آینده نزدیک باید مراقب افرادی باشند که در اعتراض به شرایط سخت، اصطلاحا با «چنگک و مشعل» به خیابان بیایند؛ مگر اینکه برای کمک به میلیون‌ها نفری که با بحران هزینه زندگی دست و پنجه نرم می‌کنند بیشتر از امکانات خود خرج کنند. در قدیم از تعبیر اعتراضات چنگک و مشعل برای اعتراضات طبقه دهقانان استفاده می‌شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || سالن رقص هتل پنج ستاره ساوُی در خیابان «استرند» در مرکز شهر لندن این هفته میزبان ابرثروتمندان و مشاوران مالی آن‌ها بود.

برخی از سخنرانان این نشست به ابرثروتمندان توصیه کردند که در آینده نزدیک باید مراقب افرادی باشند که در اعتراض به شرایط سخت، اصطلاحا با «چنگک و مشعل» به خیابان بیایند؛ مگر اینکه برای کمک به میلیون‌ها نفری که با بحران هزینه زندگی دست و پنجه نرم می‌کنند بیشتر از امکانات خود خرج کنند. در قدیم از تعبیر اعتراضات چنگک و مشعل برای اعتراضات طبقه دهقانان استفاده می‌شد.


ثروتمندانی که می‌توانند قهرمان باشند

در جریان کنفرانسی که توسط «مجله مدیریت ثروت اسپیر» در حوزه سرمایه‌گذاری برگزار شد، مشاوران ترقی‌خواه به نخبگان جهان و هیات‌های مالی حاضر هشدار دادند که اگر در نتیجه افزایش قیمت انرژی و مواد غذایی که خانواده‌های بسیاری را تحت فشار گذاشته، شکاف نابرابری بین اقشار غنی و فقیر بیشتر افزایش یابد؛ آنگاه است که «خطر واقعی شورش» و «اختلال مدنی» محتمل خواهد شد.

جولیا دیویس، یکی از اعضای موسس میلیونرهای وطن‌پرست بریتانیا، گروهی متشکل از ابرثروتمندانی که خواستار وضع مالیات بر ثروت هستند، هشدار داد که فقر جهانی و وضعیت اضطراری آب و هوایی «بسیار بدتر» خواهد شد، مگر اینکه ثروتمندان برای کمک به شهروندان فقیرتر بیشتر تلاش کنند.

به گفته خانم دیویس «همه [خیلی راحت] می‌توانند بگویند این وظیفه دیگران است؛ اما این افراد ثروتمند جامعه هستند که در این مورد واقعا کاری از دستشان برمی‌آید.»

وی در ادامه گفت که «متاسفانه، ثروتمندترین افراد جامعه هستند که در حال حاضر از کاهش سرعت رسیدگی به مسائل بزرگ حمایت می‌کنند. شاید اینگونه فکر می کنند که خودشان خوب خواهند بود. صادقانه می‌گویم که به باور من اینگونه نیست و قطعا فکر نمی‌کنم فرزندان و نوه‌های آن‌ها [در آینده] خوب باشند.»

او خطاب به ۵۰۰ تن از ابرثروتمندان جهان و مشاوران آن‌ها گفت که آن‌ها فرصت دارند تا به «قهرمان» تبدیل شوند و افزود: «شماها همان کسانی هستید که می‌توانید نقطه عطفی برای حفاظت از فرزندان و نوه‌هایتان همچنین فرزندان و نوه‌های مشتری‌هایتان باشید. آیا ارزشش را ندارد؟»


آوازه بد تلاش‌های گذشته

الکساندرا لویدون، مدیر شرکت مدیریت ثروت «St James’s Place» نیز از حضار خواست تا به آدم‌های دور و بر خود در تالار ۱۱۳ ساله هتل ساوُی و «میزان ثروت جمعی حضار سالن» نگاه کنند و افزود: «ثروتی که در اختیار ما است و تأثیری که می‌توانیم داشته باشیم، خیلی زیاد است. من کاملا معتقدم که همه نه تنها باید در تسهیل خواسته‌های نسل بعدی مشتریان، بلکه در آموزش نسل فعلی مشتریان نیز نقش ایفا کنیم.»

کلر وودکرافت، یکی از کارشناسان «مرکز نوع‌دوستی راهبردی» در دانشگاه کمبریج گفت که تلاش‌های بشردوستانه افراد ثروتمند «آوازه بدی» داشته، چراکه این تلاش‌ها به خوبی «درک نشده، ضعیف اجرا شده و مقررات» آن نیز به خوبی تنظیم نشده است.

خانم وودکرافت که به‌عنوان مشاور ابرثروتمندان فعالیت دارد، در این رابطه افزود که «متاسفانه اغلب تمرکزها روی شور و شوق ایجاد شده در پس یک عمل انسان‌دوستانه و حس خوب آن است و نه اینکه برای رفع نیاز واقعی باشد. نیکوکاران وقتی حدس می‌زنند که ممکن است جایی نیازی وجود داشته باشد، بدون داشتن داده‌های [لازم و کافی]، مشتاق می‌شوند که وارد عمل شوند.»


روشمند کردن خیریه‌های خانوادگی

وی افزود که بسیاری از ثروتمندان به دنبال راه‌اندازی بنیادهای آموزشی یا بهداشتی خود هستند؛ غافل از اینکه آیا اصلا نیازی به این کار بوده یا اینکه خیریه‌ای برای آن وجود داشته یا نه؛ و نمی‌دانند آیا بودجه دولتی برای رسیدگی به این موضوع اختصاص یافته یا خیر.

او با اشاره به این خیریه‌ها گفت که «هنوز دفترهای خانوادگی به من مراجعه می‌کنند و می‌گویند می‌خواهیم در حوزه آموزش کار کنیم، می‌خواهیم بنیادی ایجاد کنیم و می‌خواهیم فلان کار را در فلان بازار انجام دهیم.»

وودکرافت گفت که وقتی دلیل این کارشان را می‌پرسد، فقط پاسخ می‌دهند: «مهم نیست. بیایید فقط چند دستاورد زودبازده داشته باشیم.»

او گفت: «دقیقا چالش همین جاست. باید یک قدم عقب‌تر برویم و روش‌شناسی روشنی برای سرمایه‌گذاری در حوزه بشردوستانه داشته باشیم، به این ترتیب است که می‌توانیم تأثیر این قبیل کارها را به حداکثر برسانیم و از این رو برخی از آسیب‌های وارده به آوازه [اقدامات بشردوستانه از ناحیه ثروتمندان] را کاهش دهیم.»
 

منبع: euronews

 

انتهای پیام/

<div id="div_eRasanehTrustseal_24429"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد