درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:22   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52668صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 11 تیر 1402 - 13:16
مدیرعامل فولاد مبارکه: در روابط عمومی فولاد مبارکه نیز شاهد توسعه کمّی و کیفی هستیم
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه، ششم تیرماه سال جاری با حضور در واحدهای مختلف روابط عمومی و در جلسه با مدیر و رؤسای این مدیریت از اقدامات کارکنان بخش‌های مختلف روابط عمومی قدردانی و بر اهمیت کار روابط عمومی در شرایط فعلی جامعه تأکید کرد.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: روابط‌عمومی به‌ویژه در فولاد مبارکه یکی از ارکان اصلی شرکت است و تجربه سال‌های اخیر و چالش‌های به‌وجودآمده در فولاد مبارکه نقش ویژه کارکنان روابط عمومی شرکت را برای همگان عیان ساخته است.
 
 به گزارش ایراسین، محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه، ششم تیرماه سال جاری با حضور در واحدهای مختلف روابط عمومی و در جلسه با مدیر و رؤسای این مدیریت از اقدامات کارکنان بخش‌های مختلف روابط عمومی قدردانی و بر اهمیت کار روابط عمومی در شرایط فعلی جامعه تأکید کرد.
 
 وی در جمع کارکنان امور فرهنگی، روابط خارجی و امور بین‌الملل، رسانه‌های صوتی و تصویری و مستندسازی و نیز اطلاعات و انتشارات گفت: امروزه کشورمان به‌واقع در شرایط کاملاً متفاوت‌تری نسبت به گذشته به سر می‌برد؛ شرایطی که دقیقاً دشمنان با ابزار رسانه سعی دارند نه‌تنها دستاوردهای نظام را انکار کنند، بلکه می‌کوشند با سیاه‌نمایی و بزرگ‌نمایی برخی مشکلات، همه بخش‌های کشور به‌ویژه حوزه صنعت و اقتصاد کشور را ناکارآمد نشان دهند.
 
 طیب‌نیا گفت: با اینکه کشورمان در بسیاری از زمینه‌های صنعتی، اقتصادی، علمی، پزشکی، فناوری و تکنولوژیکی، کشاورزی و... به دستاوردهای ارزشمندی رسیده‌ است، اما به‌وضوح می‌بینیم که آن‌گونه که باید در جهاد تبیین به این اقدامات و موفقیت‌ها پرداخته نشده است. به‌عنوان مثال، اینکه هنوز بسیاری از مسئولان و بعضاً متخصصان ما به‌درستی با دستاوردهای تولید فولاد مبارکه آشنا نشده‌اند و بعضاً روایت‌های نادرستی از این صنعت دارند، جفای بزرگی در حق کشور است.
 
 وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه طی یکی‌دو سال اخیر شاهد رشد فزاینده‌ای در تولید و انتشار محصولات جدید و نوآوری‌هایی در واحدهای مختلف روابط عمومی شرکت بوده‌ایم و ملاحظه می‌کنیم که هر روز گروه‌های زیادی در قالب‌های گوناگون از فولاد مبارکه بازدید می‌کنند و یا از طریق انتشارات شرکت و برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه‌های مختلف با فولاد مبارکه آشنا می‌شوند؛ اما به نظر می‌رسد این حجم از کار متناسب با عظمت شرکت و دشمنی بدخواهان صنعت و نظام نیست؛ بنابراین باید با توان و اراده بیشتر و همان‌گونه که خواسته شده است با جهاد تبیین حق مطلب را درباره این مولود انقلاب اسلامی ادا کنیم.
 
 طیب‌نیا خاطرنشان کرد: نقش و ضرورت روابط عمومی مدرن در دنیای امروز به روشنی مشهود است. در کشور ما نیز اهمیت حوزه روابط عمومی و ارتباطات روزبه‌روز بیشتر مشخص شده و تجربه سال‌های اخیر و چالش‌های به‌وجودآمده در فولاد مبارکه نیز نقش ویژه کارکنان روابط‌عمومی شرکت را برای همگان عیان ساخته است. پیش از این روابط عمومی‌ها را واحدی هزینه‌بر در سازمان‌ها قلمداد می‌کردند، اما امروز به‌جرئت می‌توان گفت روابط عمومی به‌ویژه در فولاد مبارکه یکی از ارکان اصلی شرکت است.
 
 گفتنی است مدیرعامل فولاد مبارکه در جلسه‌ای با حضور مدیر و رؤسای بخش‌های مختلف روابط عمومی، فرصت‌ها و چالش‌های این حوزه را مورد بررسی و تبادل‌نظر قرار داد.
 
 انتهای پیام/
 
 

 

 
 

 
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد