درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 04:06   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52651صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیچهارشنبه، 7 تیر 1402 - 17:04
قابلیت «استوری» به پیام‌رسان تلگرام اضافه می‌شود
بنیانگذار تلگرام گفته است ویژگی استوری در این اپلیکیشن، با قابلیت تنظیم زمان انقضا برای آن، در ماه آینده میلادی (ژوئیه) به طور عمومی عرضه خواهد شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || پاول دوروف، مدیر عامل تلگرام، روز ۲۶ ژوئن (۵ تیر) اعلام کرد قابلیت «استوری» از اوایل ماه آینده میلادی به این پیام‌رسان اضافه خواهد شد.

آقای دوروف در پستی که در کانال شخصی‌اش در تلگرام به اشتراک گذاشت گفت کاربران سال‌هاست از او درخواست راه‌اندازی این ویژگی را داشته‌اند، با این حال شرکت در ابتدا با آن مخالف بوده است «چرا که استوری‌ها همین حالا همه جا هستند».

با این وجود به گفته وی تلگرام در نهایت تصمیم گرفت به کاربران خود گوش دهد و نسخه‌ای از استوری ایجاد کند که به نظر نسبت به سایر پلتفرم‌ها قابل تنظیم‌تر است.

مطابق اطلاعات منتشره، استوری‌ها در این سرویس پیام‌رسان به صورت حباب‌هایی در بالای صفحه چت ظاهر می‌شوند و فرد با زدن روی آن‌ها می‌تواند محتوایشان را مشاهده کند.

کاربران همچنین می‌توانند تعیین کنند چه کسی پست‌های آنها را ببیند. در واقع آن‌ها می‌توانند انتخاب کنند که استوری‌ها برای عموم به نمایش درآید، فقط برای مخاطبین خاص قابل مشاهده باشد و یا تنها برای فهرستی از دوستان نزدیکشان.

کاربران همچنین می‌توانند افراد دیگر را تگ کنند و همینطور گزینه‌هایی برای اضافه کردن زیرنویس‌ها و لینک‌ها به استوری‌ها وجود دارد.

در قابلیت جدید تلگرام پیش‌بینی شده است که اگر کاربران نخواهند استوری‌های یک مخاطب خاص را ببینند، می‌توانند آنها را به فهرست «مخفی» در بخش مخاطبین خود منتقل کنند.

اما شاید بهترین چیز در مورد ویژگی جدید تلگرام این است که کاربران می‌توانند زمان انقضای استوری خود را انتخاب کنند و تعیین کنند که آن‌ها در عرض ۶، ۱۲، ۲۴ یا ۴۸ ساعت ناپدید شوند.

در همین حال کاربران می‌توانند استوری‌هایشان را به صورت دائمی در صفحه پروفایل خود نمایش دهند. این مشابه همان روشی است که اینستاگرام به کاربران اجازه می‌دهد استوری‌های خود را «هایلایت» کنند.

علاوه بر این، قابلیت استوری کاربران تلگرام را قادر می‌سازد پست‌های دلخواه خود در کانال‌ها را به اشتراک بگذارند.

آقای دوروف گفته است که تلگرام در حال تست داخلی ویژگی تازه بوده و استوری‌ها در آخرین مراحل آزمایشی قرار دارند. بنابر اعلام وی، این قابلیت به پلتفرم اجازه خواهد داد که «اجتماعی‌تراز آن‌چه هست، بشود».

شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام و پیام‌رسان‌های بزرگ همچون واتساپ مدت‌ها است که گذاشتن استوری را برای کاربران خود امکان‌پذیر کرده‌اند.

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد