درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 17:01   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52637صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 6 تیر 1402 - 11:32
نشست مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین الملل استانداری تهران با مدیران روابط‌عمومی شهرداری های تابعه
جلسه همفکری و نشست صمیمانه محمد صائبی مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین الملل استانداری تهران با مدیران روابط‌عمومی شهرداری های تابعه استان برگزار شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || نشست مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین الملل استانداری تهران با مدیران روابط‌عمومی شهرداری های تابعه برگزار شد.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران؛ جلسه همفکری و نشست صمیمانه محمد صائبی مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین الملل استانداری تهران با مدیران روابط‌عمومی شهرداری های تابعه استان برگزار شد.

صائبی در این جلسه با اشاره به لزوم یکپارچگی موضوعات در شهرداری و لزوم برنامه ریزی برای انعکاس درست فعالیت‌های شهرداری اظهار داشت: وقتی نوع پوشش خبری با استفاده از ابزار نوین و جذاب باشد مخاطب ارتباط خوبی با خبر پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: روابط‌عمومی حرفه ایی به دنبال رضایت مندی شهروندی در تنظیم اخبار است، چراکه گفتن کارهای خوب و موثر انجام شده باعث امید آفرینی می‌شود.

مدیرکل روابط‌عمومی استانداری تهران بیان کرد: استفاده از ابزارهای مختلف برای پخش خبر و ورود به این عرصه نیاز یک روابط‌عمومی پویا است، همچنین ارتباط با فرمانداری و شورا برای هماهنگی اقدامات و حفظ اصول روابط‌عمومی مورد انتظار استان است.

صائبی سپس گفت: ارزیابی شهرداری ها با ملاک‌های کاری حوزه خودشان مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: در فعالیت کمیته نام گذاری در شهرداری ها، لزوم نگاه محتوایی و تعریف پیوست رسانه ایی برای پروژه های عمرانی، طرح ها و اقدامات ضروری است.

مشاور استاندار تهران با اشاره به لزوم بیان اقدامات و توانمندی های روابط‌عمومی های شهرداری تهران به افزود: در یک فضای اشتراکی در قالب یک نمایشگاه این اقدامات و زحمات به نمایش گذاشته و عموم علاقه مندان و مسئولین برای بازدید حضور پیدا کنند.

صائبی اظهار داشت: برگزاری جلسات منظم با موضوعات قابل پیگیری در جلسات بعدی جزو برنامه ریزی روابط‌عمومی استان می باشد.

وی گفت: برنامه ریزی برای تعیین فضایی مشترک برای نمایش فعالیت‌های تمام استان به صورت عکس جز برنامه های بعدی می‌باشد.

گفتنی در پایان مدیران روابط‌عمومی شهرداری ها به بیان نقطه نظرات خود در خصوص موضوعات مطرح شده، پرداختند.

انتهای پیام/

 



 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد