درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:05   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52635صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیسه شنبه، 6 تیر 1402 - 11:23
ادعای جدید دولت برای عصبانی کردن مردم
سپهر خلجی، رییس شورای اطلاع رسانی دولت در افتتاحیه همایش سه روزه روابط‌عمومیهای وزارت ارتباطات، استان ها، شرکت ها و سازمان های تابعه، با اشاره به این‌که «یکی از وظایف اصلی من و شما تبیین است»، گفت: با تبیین می توان ابهام و شبهه را برطرف کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || رییس شورای اطلاع رسانی دولت در افتتاحیه همایش سه روزه روابط‌عمومیهای وزارت ارتباطات، استان ها، شرکت ها و سازمان های تابعه، با اشاره به این‌که «یکی از وظایف اصلی من و شما تبیین است»، گفت: با تبیین می توان ابهام و شبهه را برطرف کرد.

سپهر خلجی، رییس شورای اطلاع رسانی دولت در افتتاحیه همایش سه روزه روابط‌عمومیهای وزارت ارتباطات، استان ها، شرکت ها و سازمان های تابعه، با اشاره به این‌که «یکی از وظایف اصلی من و شما تبیین است»، گفت: با تبیین می توان ابهام و شبهه را برطرف کرد.

وی با اشاره به این‌که «کار روابط‌عمومی بر اساس اطلاعات و ارتباطات است»، افزود: باید توجه داشته باشیم دولت بزرگترین تولیدکننده خبر در کل کشور است و نمی‌توان خبر را بدون دولت تصور کرد. به عبارتی بیشترین کنشگری ارتباطی و تولید اطلاعات را دولت دارد و وظیفه ما طراحی خبر و رویداد است تا تصویرسازی از آن سازمان و دستگاه صورت بگیرد. در شرایطی هستیم که بدلیل طراحی‌هایی که علیه جمهوری اسلامی می شود در آماج حملات شدید با پایه رسانه هستیم و تلاش برای عصبی کردن مردم در جریان است که گاه این استمرار در عصبی کردن و اعمال خشونت باعث از بین رفتن سازمان رسانه‌ای ما می شود.

وی وظیفه روابط عمومی‌ها را ایجاد امید و امیدآفرینی عنوان کرد و افزود: امیدآفرینی مورد تاکید مقام معظم رهبری است و باید از همه ظرفیت های رسانه برای این منظور استفاده کنیم.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت اقدامات سازمان فضایی کشور را نمونه‌ای از مصادیق امیدآفرینی عنوان کرد و گفت: اقدامات این سازمان در حوزه فضایی باید درست برجسته سازی شود و در معرض دید عموم قرار گیرد.

وی به جنگ جهانی رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی که از سال ها پیش راه افتاده اشاره کرد و افزود: امروز این جنگ تشدید شده و اشکال پیچیده ای به خود گرفته و باید با ابزار رسانه درجهت خنثی سازی آن کار کنیم که هدف آن آماج قرار دادن جمهوری اسلامی است و القای ناکارآمدی در مسایل اقتصادی است تا به نقاط امید مردم کمتر توجه کنند. البته همه آنچه که باید انجام شود از طریق رسانه نیست و باید در میدان اتفاقی بیفتد تا از طریق رسانه آن را منعکس کنیم.

وی در مورد کارکرد صنعت هالیود برای غرب نیز افزود: غرب صنعت هالیوود را برای تصویرسازی هیمنه قدرت آمریکا و جا انداختن فرهنگ و سبک زندگی آمریکایی راه اندازی کرد. آن یک فریم عکسی از جوان پاسدار جمهوری اسلامی در خلیج فارس که ۱۰ نیروی آمریکایی را دستگیر کرده، ۱۰۰ سال فعالیت صنعت تصویرسازی قدرت آمریکا را از بین برد که این نشان می دهد باید از ابزار رسانه به خوبی استفاده کرد.

خلجی با تاکید بر این‌که «در این مسیر باید هماهنگ عمل کنیم»، افزود: طراحی دشمن این است که در یک پروژه امنیتی و رسانه‌ای با ناامیدسازی مردم و در ادامه با به هم ریختن تعادل بازار بدنبال ایجاد نارسایی، القای ناتوانی و ناکارآمدی کنند. در این سال ها آرایش رسانه‌ای دشمن تغییر اساسی کرده و به حالت آفندی درآمده و در این آرایش نه تنها به نقاط ضعف بلکه به نقاط قوت ما نیز مثل سفر متعدد رییس جمهوری به استان‌ها حمله می‌کنند.

انتهای پیام/

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد