درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 14:08   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52624صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 5 تیر 1402 - 13:17
رئیس جدید مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معارفه شد
محمدمهدی اسماعیلی در این جلسه ضمن معارفه سموعی به عنوان رئیس جدید مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ، از تلاش‌های مهدی نورعلیشاهی رئیس پیشین این مرکز نیز تقدیر و او را به عنوان مشاور خود منصوب کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || رئیس جدید مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور وزیر فرهنگ معارفه شد.

به گزارش مرکز
روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معارفه محمدمهدی سموعی که اخیرا با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مسئولیت ریاست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه را به عهده گرفت، روز یکشنبه -4 تیر- با حضور وزیر، معاونان و مدیران ارشد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

محمدمهدی اسماعیلی در این جلسه ضمن معارفه سموعی به عنوان رئیس جدید مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ، از تلاش‌های مهدی نورعلیشاهی رئیس پیشین این مرکز نیز تقدیر و او را به عنوان مشاور خود منصوب کرد.

گفتنی است، محمدمهدی سموعی دانش آموخته ارتباطات و روابط‌عمومی‌ است که بیش از ۱۰سال تجربه مدیریت و فعالیت فرهنگی، هنری و رسانه ای را در سابقه خود دارد.

مدیریت آموزش مرکز موسیقی و سرود صداوسیما، مدیریت گروه تلویزیونی و مستند سازمان تبلیغات اسلامی، مدیر روابط‌عمومی تاصیکو ، عضویت در شورای ارتباطات وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ، عضویت در شورای ارتباطات شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، رئیس شورای ارتباطات شرکت سرمایه گذاری صدر تامین (بزرگترین هلدینگ معدنی کشور)، عضویت در انجمن روابط‌عمومی ایران، عضویت در موسسه فرهنگی شهید بهشتی اصفهان و ... از تجربیات وی است.

سموعی از چهرهای شناخته شده در آموزش هنر و رسانه است که مدیریت و همکاری و تدریس در مجموعه های طلوع حق، شهید آوینی صداوسیما و مدرسه موسیقی(قدیمی ترین آموزشگاه ایران ) را نیز در سابقه خود دارد.

تهیه کننده و برنامه ساز برتر تلویزیون در پنجمین جشنواره جام جم، روابط‌عمومی برتر در ارتباطات الکترونیکی و مجازی کشور و نشان مدیر ارتباط گستر در سال ۱۴۰۱ نیز از عناوین کسب شده اوست.

سموعی تهیه کننده و سردبیر آثار مختلف تلویزیونی همچون ملک سلیمان، میدان انقلاب، روایت حبیب، مرد میدان، سه گانه (چهل و هشت، چهل سیزده، چهل بیست و دو)، فصل هشتم و نهم راز و... در تلویزیون است و تهیه کنندگی موسیقی، نماهنگ، سمفونی و مستند نیز در کارنامه هنری او وجود دارد.
 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد