درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:50   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52522صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 4 اردیبهشت 1402 - 10:24
ای‌اس‌جی و نقش روابط‌عمومی
🔶 مهدی باقریان رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی 🔶 - سرمایه‌گذاری روی گزینه‌ها و راه‌حل‌های دوستدار محیط زیست موجب متمایز شدن شرکت‌ها از رقبا و جلب حداکثری ذینفعان می‌شود و در این میان نفش روابط‌عمومی شرکت‌ها در ایجاد روابط معنادار با مصرف‌کنندگان و اثبات اقدام‌های مبتنی بر توسعه پایدار نقشی کلیدی و تعیین‌کننده خواهد بود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در چند سال اخیر موضوعاتی مانند تغییرات آب و هوایی، نابرابری‌های اقتصادی و اجتماعی، جنبش جان سیاهان هم مهم است، همه‌گیری کووید-19 و تجاوز روسیه به اوکراین سبب شد تا راهبرد و مدل ای‌اس‌جی (ESG) مورد توجه بیشتری قرار بگیرد و خوشبختانه در حال تبدیل شدن به بخش جدایی‌ناپذیر از استراتژی و عملیات بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌هاست.

 

ای‌اس‌جی ترکیبی از سه لایه و محور زیست‌محیطی، اجتماعی و حاکمیتی است که اگر مورد توجه جدی قرار بگیرد موجب می‌شود تا شرکت‌ها در قلب مشتریان، گروه‌های ذینغع و عموم مردم رسوخ نمایند و برای خودشان سرمایه، اعتبار و منزلت خاصی کسب کنند.


به همین دلیل رعایت مقررات و استانداردهای زیست‌محیطی، اجتماعی و حاکمیتی و ملاحظه‌های اخلاقی و قانونی ای‌اس‌جی امروزه با بقای شرکت‌ها گره خورده است و رعایت آن‌ها نه تنها به تحقق محیطی سالم‌تر و اخلاقی‎‌تر کمک می‌کند بلکه سبب افزایش فزاینده توجه و علاقه سرمایه‌گذاران و سهام‌داران برای سرمایه‌گذاری بیشتر نیز می‌شود. از طرف دیگر التزام عملی به راهبرد ای‌اس‌جی موجب می‌شود تا شرکت‌ها در قلب مشتریان، گروه‌های ذینغع و عموم مردم رسوخ کنند و برای خودشان اعتبار و منزلت خاصی کسب کنند. همه کسانی که در حوزه روابط‌عمومی فعالیت می‌کنند به خوبی می‌دانند که اعتبار و منزلت یک شرکت زمانی برجسته و دارای ارزش می‌شود که مطابق خواست و نیاز مردم باشد.


به‌علاوه از آنجایی که حوزه ای‌اس‌جی یک حوزه بسیار وسیع است فعالان حوزه روابط‌عمومی می‌توانند فعالیت‌شان را به فراخور تخصصی که دارند در یکی از این سه محور شروع کنند و به تدوین استراتژی‌های ارتباطی اقدام کنند تا اهداف توسعه پایدار و متوازن محقق شود.

 

سرمایه‌گذاری روی گزینه‌ها و راه‌حل‌های دوستدار محیط زیست موجب متمایز شدن شرکت‌ها از رقبا و جلب حداکثری ذینفعان می‌شود و در این میان نفش روابط‌عمومی شرکت‌ها در ایجاد روابط معنادار با مصرف‌کنندگان و اثبات اقدام‌های مبتنی بر توسعه پایدار نقشی کلیدی و تعیین‌کننده خواهد بود.

 

روابط‌عمومی‌ها همچنین در شناخت و فهم درست کارکنان، مشتریان، سرمایه‌گذاران و مدیران ارشد از موضوعات ای‌اس‌جی نقش برجسته‌ای دارند و آن‌ها را تشویق می‌کنند برای کاهش پیامدهای منفی حاصل از فعالیت‌ها و محصولات تولید شده در آن شرکت، راه‌حل‌هایی ارایه نمایند که منجر به کاهش مصرف انرژی، کنترل انتشار گازهای گلخانه‌ای، کنترل استفاده از آب، مدیریت مواد و ضایعات و حاکمیت درست باشد که تحقق آن نیازمند مشارکت همه گروه‌های ذینفع است.

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 


 

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد