درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 16:08   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مسؤل کارگروه روابط‌عمومی بنیاد ملی نخبگان آذربایجان شرقی تعیین شد
  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی
  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52492صفحه نخست » خبر یکجمعه، 19 خرداد 1402 - 19:16
استاندار کرمانشاه: روابط عمومی‌ها توجیه کننده مدیران نباشند
محمدطیب صحرایی امروز چهارشنبه در اولین نشست شورای اطلاع‌رسانی استان کرمانشاه اظهار داشت: جامعه آماری روابط عمومی‌های استان قابل توجه است که باید با لحاظ کردن ظرفیت‌های فردی به این مهم توجه ویژه داشت.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || استاندار کرمانشاه گفت: روابط‌عمومی‌ها باید تصویری درست از اقداماتی که انجام می‌دهند ارائه کنند و بلندگوی یک طرفه و توجیه کننده مدیران نباشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، محمدطیب صحرایی امروز چهارشنبه در اولین نشست شورای اطلاع‌رسانی استان کرمانشاه اظهار داشت: جامعه آماری روابط عمومی‌های استان قابل توجه است که باید با لحاظ کردن ظرفیت‌های فردی به این مهم توجه ویژه داشت.

استاندار کرمانشاه افزود: گاهی پیش می‌آید که عددزده و کمیت‌زده می‌شویم در نتیجه از یک حریف فرضی شکست می‌خوریم که باید با انتشار اخبار واقعی، مثبت و نیز با اطلاع‌رسانی خدمات دولت به مردم موجی از امید را در جامعه جاری کنیم.

مدیر ارشد استان با تاکید بر لزوم امیدآفرینی در جامعه با انتشار اخبار و اقدامات مثبت ابراز داشت: امیدآفرینی تنها به گفتاردرمانی نیست و باید با نگاه منطقی و معقول به مسائل تمام خدمات ارائه شده به مردم را بیان کرد.

وی خاطر نشان ساخت: مدیر توانمند و مفید در اقتضائات و شرایط فعلی مدیری است که مشکلات را پایش کرده و اشراف کامل بر آن‌ها دارد و خود برای برطرف نمودن آن‌ها انگیزه و انرژی لازم را دارد که نتیجه آن تولید امیدواری در جامعه است.

صحرایی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره ضرورت امیدآفرینی در جامعه و پرهیز از ارائه امید واهی ادامه داد: همه مسئولان باید امیدوار باشند و با تحلیل واقعی از شرایط می‌توانند به امید واقعی دست یابند.

استاندار کرمانشاه با تصریح اینکه امروز مدیری که بر مجموعه اقتضائات استان اشراف داشته و آن را درک کند، انسان امیدواری خواهد بود، ادامه داد: استان کرمانشاه داشته‌ها و ظرفیت‌های مهمی از جمله در بخش کشاورزی، صنعت، میراث فرهنگی، گردشگری، و… دارد که هر یک می‌تواند به تنهایی امیدآفرین و اثربخش باشند.

مدیر ارشد استان در ادامه به نقش روابط عمومی‌ها و اهمیت آن اشاره کرد و ابراز داشت: کسی که دریافت ذهنی با واقعیت داشته و شنونده نقدها باشد به طور قطع می‌تواند نقش امیدآفرینی در جامعه ایفا کند.

استاندار کرمانشاه افزود: روابط عمومی‌ها باید تصویری درست از اقداماتی که انجام می‌دهند ارائه کنند و بلندگوی یک طرفه و توجیه کننده مدیران نباشند و از سوی دیگر دریافت‌کنندگانی امین برای ادارات باشند.

صحرایی بیان داشت: دارا بودن روابط عمومی‌های فعال و اثرگذار با فهم روشن از شرایط و مقتضیات حائز اهمیت است و از سوی دیگر روابط عمومی‌ها بایدشان و جایگاه خود را کشف کنند و دوشادوش یکدیگر در راستای امیدآفرینی گام بردارند.

وی عنوان کرد: مردم باید با یک روند هدفمند و متعادل از اخبار و خدمات روبه رو شوند و این‌گونه نباشد که مثلا در هفته دولت با انبوهی از افتتاح‌ها مواجه شوند.

مدیر ارشد استان بر لزوم تشکیل هویت جمعی به نام روابط عمومی‌های استان تاکید کرد و افزود: باید رویه مناسبی برای انجام این اقدامات در استان پیش بگیریم.

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


  مسؤل کارگروه روابط‌عمومی بنیاد ملی نخبگان آذربایجان شرقی تعیین شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد