درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 23:59   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52488صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریشنبه، 20 خرداد 1402 - 14:23
مشاغل رسانه‌ای که بیشتر تحت تاثیر هوش مصنوعی قرار گرفته‌اند
مشاغل رسانه‌ای در سراسر جهان - از جمله مشاغل تبلیغاتی، نویسندگی فنی، روزنامه‌نگاری و هر نقشی که شامل تولید محتواست - ممکن است تحت تأثیر چت‌جی‌پی‌تی و اشکال مشابه هوش مصنوعی قرار گیرد. به این دلیل که هوش مصنوعی قادر است داده‌های مبتنی بر متن را به خوبی بخواند، بنویسد و درک کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || کارشناسان می‌گویند هوش مصنوعی مانند چت‌جی‌پی‌تی در تولید محتوای نوشتاری خوب است و می‌تواند این کار را «کارآمدتر از انسان» انجام دهد.

مشاغل رسانه‌ای در سراسر جهان - از جمله مشاغل تبلیغاتی، نویسندگی فنی، روزنامه‌نگاری و هر نقشی که شامل تولید محتواست - ممکن است تحت تأثیر چت‌جی‌پی‌تی و اشکال مشابه هوش مصنوعی قرار گیرد. به این دلیل که هوش مصنوعی قادر است داده‌های مبتنی بر متن را به خوبی بخواند، بنویسد و درک کند.
 
تجزیه و تحلیل و تفسیر حجم وسیعی از داده‌ها و اطلاعات مبتنی بر زبان مهارتی است که انتظار دارید فناوری‌های هوش مصنوعی مولد آن را افزایش دهند.

پل کروگمن، اقتصاددان، در مقاله‌ای در نیویورک تایمز گفت که چت جی‌پی‌تی ممکن است بتواند وظایفی مانند گزارش‌دهی و نوشتن را «کارآمدتر از انسان» انجام دهد.

صنعت رسانه در حال حاضر شروع به آزمایش محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی کرده است. سایت خبری فناوری CNET از یک ابزار هوش مصنوعی مشابه چت جی‌پی‌تی برای نوشتن ده‌ها مقاله استفاده کرد - اگرچه ناشر مجبور شد تعدادی اصلاحات را انجام دهد - و BuzzFeed از فناوری سازنده چت‌جی‌پی‌تی‌ برای تولید اشکال جدید محتوا مانند آزمون‌ها  و راهنمای سفر استفاده کرده است.

با این حال اکثر کارهایی که توسط سازندگان محتوا انجام می‌شود، خودکار نیستند.
 
قضاوت انسانی زیادی در مورد هر یک از این مشاغل وجود دارد.

 

منبع: یاهونیوز

 

 

انتهای پیام/

 

 



 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد