درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 04:22   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52488صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریشنبه، 20 خرداد 1402 - 14:23
مشاغل رسانه‌ای که بیشتر تحت تاثیر هوش مصنوعی قرار گرفته‌اند
مشاغل رسانه‌ای در سراسر جهان - از جمله مشاغل تبلیغاتی، نویسندگی فنی، روزنامه‌نگاری و هر نقشی که شامل تولید محتواست - ممکن است تحت تأثیر چت‌جی‌پی‌تی و اشکال مشابه هوش مصنوعی قرار گیرد. به این دلیل که هوش مصنوعی قادر است داده‌های مبتنی بر متن را به خوبی بخواند، بنویسد و درک کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || کارشناسان می‌گویند هوش مصنوعی مانند چت‌جی‌پی‌تی در تولید محتوای نوشتاری خوب است و می‌تواند این کار را «کارآمدتر از انسان» انجام دهد.

مشاغل رسانه‌ای در سراسر جهان - از جمله مشاغل تبلیغاتی، نویسندگی فنی، روزنامه‌نگاری و هر نقشی که شامل تولید محتواست - ممکن است تحت تأثیر چت‌جی‌پی‌تی و اشکال مشابه هوش مصنوعی قرار گیرد. به این دلیل که هوش مصنوعی قادر است داده‌های مبتنی بر متن را به خوبی بخواند، بنویسد و درک کند.
 
تجزیه و تحلیل و تفسیر حجم وسیعی از داده‌ها و اطلاعات مبتنی بر زبان مهارتی است که انتظار دارید فناوری‌های هوش مصنوعی مولد آن را افزایش دهند.

پل کروگمن، اقتصاددان، در مقاله‌ای در نیویورک تایمز گفت که چت جی‌پی‌تی ممکن است بتواند وظایفی مانند گزارش‌دهی و نوشتن را «کارآمدتر از انسان» انجام دهد.

صنعت رسانه در حال حاضر شروع به آزمایش محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی کرده است. سایت خبری فناوری CNET از یک ابزار هوش مصنوعی مشابه چت جی‌پی‌تی برای نوشتن ده‌ها مقاله استفاده کرد - اگرچه ناشر مجبور شد تعدادی اصلاحات را انجام دهد - و BuzzFeed از فناوری سازنده چت‌جی‌پی‌تی‌ برای تولید اشکال جدید محتوا مانند آزمون‌ها  و راهنمای سفر استفاده کرده است.

با این حال اکثر کارهایی که توسط سازندگان محتوا انجام می‌شود، خودکار نیستند.
 
قضاوت انسانی زیادی در مورد هر یک از این مشاغل وجود دارد.

 

منبع: یاهونیوز

 

 

انتهای پیام/

 

 



 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد