درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:02   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5248صفحه نخست » جمعه، 29 شهریور 1392 - 10:56
انتشار کتاب استراتژی در فرهنگ رسانه
  

 

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)- کتاب استراتژی در فرهنگ و رسانه تازه‌ترین انتشارات دفتر مطالعات  برنامه‌ریزی رسانه‌ها به تألیف محمدمهدی انصاری و وحید خاشعی که در زمینه تدوین استراتژی، تعیین خط‌مشی و سیاست‌گزاری عمومی می باشد روانه بازار شده است.

    به گزارش روابط‌عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها این کتاب در قطع وزیری، 296 صفحه و شمارگان 2000 نسخه به قیمت 14000 هزار تومان در شهریور ماه 1392 منتشر شد.

    ناشر کتاب در یادداشت خود آورده است با توجه به نیاز سازمان‌های فرهنگی برای تدوین استراتژی، تعیین خط‌مشی و سیاست‌گزاری عمومی تدوین‌کنندگان استراتژی‌های رسانه‌ای توجه خود را بر محیط و عملکرد ]این دسته از[ سازمان‌ها معطوف کرده‌اند و الگوهایی پیشنهادی، ارائه می‌دهند که با صنعت رسانه و مقتضیات آن‌ها و بر اساس الگوهای منطقی مکتب سازمان‌های صنعتی سازگار باشد.

    بنا بر دیدگاه مولفان، کتاب استراتژی در فرهنگ و رسانه تلاشی است برای بازنمایی مفهوم استراتژی در صنایع فرهنگ و رسانه‌ای، نشان دادن راهکارهای فراروی مدیران رسانه‌ها برای سیاست‌گزاری و تعیین خط‌مشی‌های عمومی با هدف افزایش کار این بهره‌وری بیشتر.

    کتاب استراتژی در فرهنگ و رسانه در پنج فصل و به ترتیب عنوان: صنعت فرهنگ و رسانه؛ مبانی سیاست‌گزاری فرهنگی و رسانه‌ای؛ خط‌مشی‌گزاری عمومی؛ استراتژی و رسانه و استراتژی در صنایع رسانه‌ای جهانی تنظیم و تدوین شده‌اند.

    موضوعاتی هم‌چون صنعت فرهنگ رسانه، رسانه‌های سنتی و نوین و گروه‌های رسانه‌ای از جمله مباحثی هستند که در فصل نخست مورد بررسی قرار گرفته‌اند. فصل دوم نیز به مداقه درباره دیدگاه‌های مرتبط از افلاطون تا امروز پرداخته و الگوهای متفاوت شکل گرفته به بستر اندیشه‌ها را ارائه کرده است.

    خط‌مشی عمومی، نقش‌ها و ویژگی‌ها، انواع و سبک‌های، تغییرهای خط‌مشی‌ها، اندیشه‌ها و الگوهای مرتبط، تصمیم‌گیری‌ها و الگوهای تصمیم‌گیری و ارزشیابی و ... در فصل سوم پرداخته و بررسی می‌شوند.

    مباحث مربوط به استراتژی، نقش‌ها و حوزه‌ها، تفکرها، تحلیل‌ها ، تصمیم‌ها، فرهنگ و مدیریت، مکاتب و کارکردهای استراتژیک محتوای فصل چهارم را در برگرفته‌اند.

    فصل پنجم نیز بایک فهرست غنی از مجموعه استراتژی در صنایع رسانه‌ای جهانی به رسانه‌های نوشتاری از کتاب گرفته تا روزنامه و اینترنت، چالش‌ها و فرصت‌ها، دانش‌ رسانه‌ای نقش‌ها و بازار، مدیریت و درآمد، فناوری‌های نوین در عرصه رسانه می‌پردازد و با ورود به مباحث مربوط به دنیای دیجیتال ویژگلی‌ها، پیشرفت‌ها و نقش‌ها و کارکردهای مربوط را از موسیقی گرفته تا رسانه‌های دیجیتال و اینترنت، بازی‌ها و... را برای خواننده واکاوی و عرضه نموده است.

پایان بخش کتاب مجموعه ای از جدول های ارزیابی از فرصت ها و چالش‌های مربوط به این بخش است که نتیجه بررسی عملکرد حوزه‌های مربوط به رسانه هستند.

 کلید واژه‌ها: استراتژی در رسانه و فرهنگ، استراتژی در سازمان‌های فرهنگی، صنعت فرهنگ رسانه، سیاست‌گزاری و تعیین خط‌مشی‌های عمومی در رسانه، استراتژی در صنایع رسانه‌ای جهانی، تصمیم‌گیری در رسانه، مدیریت در رسانه

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد