درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 23:48   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52456صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 14 خرداد 1402 - 14:39
عضو هیئت رئیسه انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران: مدیر روابط‌عمومی باید با شفافیت پاسخگو باشد
دکتر قربانعلی تنگشیر، عضو هیئت رئیسه انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران مهمان ویژه کلاس درس متفاوت که در کافه اتفاق با حضور دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت رسانه دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار شد ضمن قدردانی از دکتر محمدمهدی فتوره چی به خاطر تلاش‌های بی‌وقفه ایشان برای علم روابط‌عمومی گفت: روابط‌عمومی یک صنعت است که در دنیا حرف اول را می‌زند اما در ایران جایگاه واقعی خود را پیدا نکرده است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || عضو هیئت رئیسه انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران بر ضرورت پاسخگویی توام با شفافیت مدیران روابط‌عمومی تاکید کرد و گفت: در این زمینه باید منفعت سازمانی و منافع مردم در نظر گرفته شود.

به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه؛ دکتر قربانعلی تنگشیر، عضو هیئت رئیسه انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران مهمان ویژه کلاس درس متفاوت که در کافه اتفاق با حضور دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت رسانه دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار شد ضمن قدردانی از دکتر محمدمهدی فتوره چی به خاطر تلاش‌های بی‌وقفه ایشان برای علم روابط‌عمومی گفت: روابط‌عمومی یک صنعت است که در دنیا حرف اول را می‌زند اما در ایران جایگاه واقعی خود را پیدا نکرده است.

عضو هیئت رئیسه انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران در ادامه به معرفی انجمن متخصصان
روابط‌عمومی پرداخت و گفت: انجمن متخصصان روابط‌عمومی نهاد تخصصی است که توسط جمعی از اساتید، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی تاسیس شده است.

وی با بیان اینکه این انجمن هرساله اقدام به چاپ کتاب سال روابط‌عمومی می‌نماید، افزود: افراد علاقه‌مند دارای تحصیلات روابط‌عمومی و شاغلان این رشته می‌توانند برای عضویت در انجمن ثبت نام نمایند.

تنگشیر در ادامه تنها مرجع رسانه‌ای تخصصی روابط‌عمومی را (شارا) شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران عنوان کرد.

وی با بیان اینکه اهمیت روابط‌عمومی در جامعه جهانی زیاد است، گفت متاسفانه در حوزه روابط‌عمومی مدیر خوب نداریم.

عضو هیئت رئیسه انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران با اشاره به اینکه هر سازمانی یک فرهنگ خاص دارد، گفت مدیر روابط‌عمومی در حوزه فرهنگی باید یک جامعه‌شناس و یک روانشناس باشد.
او در ادامه بر نقش محوری روابط‌عمومی در مدیریت بحران‌ها تاکید کرد و گفت: در بحران‌های روابط‌عمومی، زمان اهمیت بسیار بالایی دارد.

تنگشیر با انتقاد از فقدان آشنایی مدیران روابط‌عمومی با تکنیک‌های ارتباطی و روابط‌عمومی موثر گفت: علم روابط‌عمومی مشارکت ایجاد می‌کند.

وی فقدان برنامه ریزی، نبود آموزش، نداشتن امنیت شغلی، بی‌اطلاعی از فرهنگ سازمانی، عدم آشنایی با تکنیک افناع، ضعف اطلاع‌رسانی، نداشتن روحیه سازندگی و آستانه تحمل بالا، قضاوت شخصی مستقل، فقدان اخلاق حرفه‌ای، نداشتن مدیریت بحران و مدیریت استرتژیک را از جمله چالش‌های توسعه روابط‌عمومی دولتی در ایران دانست.

عضو هیئت رئیسه انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران با تاکید بر این که مدیر روابط‌عمومی باید پاسخگو باشد افزود: این پاسخگویی باید توام با شفافیت باشد و در این زمینه منفعت سازمان و منافع مردم در نظر گرفته شود.

در پاین جلسه دانشجویان مدیریت رسانه، هدیه‌ای ارزشمند و گلدان گلی به رسم سپاس به استاد تنگشیر اهدا کردند.

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد