درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:23   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52377صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 8 خرداد 1402 - 09:40
‍تاکید مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر بر نقش روابط‌عمومی در معرفی تولیدات متنوّع نیشکری
دکتر عبدعلی ناصری در اولین گردهمایی روابط‌عمومی‌های شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی که در کشت و صنعت نیشکر سلمان فارسی برگزار شد، گفت، روابط‌عمومی، پیشانی شرکت است و انتظار می‌رود به شیوه‌ای مطلوب و نوین، دستاوردها و فعالیت‌های این صنعت در جامعه منعکس شود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، جایگاه روابط‌عمومی را در تبیین دستاوردهای صنعت نیشکر، راهبردی دانست و به ایفای صحیح نقش روابط‌عمومی در مسیر اطلاع‌رسانی و امیدآفرینی تاکید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، دکتر عبدعلی ناصری در اولین گردهمایی روابط‌عمومی‌های شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی که در کشت و صنعت نیشکر سلمان فارسی برگزار شد، گفت، روابط‌عمومی، پیشانی شرکت است و انتظار می‌رود به شیوه‌ای مطلوب و نوین، دستاوردها و فعالیت‌های این صنعت در جامعه منعکس شود.

وی ضمن قدردانی از دکتر زینب شریفی در برگزاری دوره‌های آموزشی، بیان کرد، اقدامات لازم برای افزایش کارآیی، تقویت مهارت‌ها و مهیا کردن تجهیزات و امکانات مورد نیاز روابط‌عمومی‌ها، در حال انجام است چرا که معتقدیم روابط‌عمومی پویا و متخصّص، سهم مهمی در پیشبرد اهداف شرکت دارد.

نگاه ملّی به تولیدات صنعت نیشکر

مدیرعامل توسعه نیشکر همچنین به معرفی تولیدات متنوّع نیشکری همچون الکل طبی، خمیرمایه، خوراک دام، ام.دی.اف، شکرهای طعم‌دار، شکر قهوه‌ای و… به جامعه تاکید کرد و گفت، با فعالیت هدفمند روابط‌عمومی، این محصولات با نگاه ملّی معرفی تا کام مردم از این دستاوردها شیرین شود.

ناصری در ادامه از فعالیت مؤثر مدیر روابط‌عمومی توسعه نیشکر قدردانی کرد و برگزاری جشنواره شکرستان، تولید محتوای موثر خبری، تعامل مناسب با رسانه‌ها و صدا و سیما را بخشی از دستاوردهای مهم روابط‌عمومی برشمرد که موجب شده مردم شناختی بهتر از این صنعت داشته باشند.

وی تاکید کرد، هرچه شناخت از دستاوردهای صنعت نیشکر در حوزه تولیدات، مسئولیت اجتماعی، فعالیت‌های محیط‌زیستی و…. بیشتر شود، به همان اندازه، انتقادات نسبت به این صنعت کمتر می‌شود.

ضرورت آموزش نیروهای متخصّص در روابط‌عمومی

در ادامه این نشست، مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر سلمان فارسی ضمن قدردانی از روابط‌عمومی‌های صنعت نیشکر به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی، بر آموزش نیروهای متخّصص در این حوزه تاکید کرد.

امین نصیریان با بیان اینکه کار روابط‌عمومی تعطیل‌بردار نیست، گفت،
روابط‌عمومی تلفیقی از علم و تخصّص و هنر است که این ترکیب هنرمندانه، موجب انعکاس دستاوردهای صنعت نیشکر و ایجاد موج مثبت نسبت به این صنعت در جامعه می‌شود.

وی ارتباط‌گیری مطلوب با نیروهای درونی شرکت و ایجاد تعامل مناسب با محیط پیرامونی را جزیی از وظایف روابط‌عمومی برشمرد و در ادامه خواستار ترسیم چشم‌انداز روابط‌عمومی و حرکت بر مبنای آن شد.

در پایان مراسم، با حضور دکتر ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، از روابط‌عمومی کشت و صنعت‌های نیشکری و شرکت‌های تابعه با اهدای لوح سپاس، قدردانی شد.

در اولین گردهمایی روابط‌عمومی‌های شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با موضوع «دیپلماسی شیرین»، زینب شریفی، پژوهشگر و استاد ارتباطات، ضمن تحلیل محتوای سایت‌های خبری کشت و صنعت‌های نیشکری و صنایع جانبی، مباحثی پیرامون ارزش‌‌های خبری، شیوه خبرنویسی ، تحلیل و آشنایی با کارکرد شبکه های اجتماعی و… ارائه کرد.

انتهای پیام/


 

<div id="div_eRasanehTrustseal_24429"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد