درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 03:13   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52366صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 8 خرداد 1402 - 08:19
همایش استانی مدیریت استراتژیک روابط عمومی در یزد برگزار شد
نخستین همایش استانی مدیریت استراتژیک روابط عمومی به همت اداره کل روابط‌عمومی استانداری و انجمن روابط عمومی و با حضور بیش از 200 نفر از مدیران و کارشناسان روابط عمومی به مناسبت هفته روابط عمومی در یزد برگزار شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || نخستین همایش استانی مدیریت استراتژیک روابط عمومی به همت اداره کل روابط‌عمومی استانداری و انجمن روابط عمومی و با حضور بیش از 200 نفر از مدیران و کارشناسان روابط عمومی به مناسبت هفته روابط عمومی در یزد برگزار شد.


استاد سخنران این همایش دکتر احمد یحیایی ایله ای با اشاره به اینکه مدیریت استراتژیک یک نگاه توسعه بخش و آینده نگرانه به روابط‌عمومی‌ است بیان کرد: با توجه به تغییرات تکنولوژیکی، تغییرات استراتژیکی، چابک سازی ساختار سازمانی، راهبری فعالیت های نوین مدیریتی، همگن سازی مشاغل و فعالیت ها و تغییرات محیط پیرامونی و بین المللی نیاز جدی به استقرار مدیریت استراتژیک در روابط عمومی هاست.


مولف کتب تخصصی روابط عمومی اظهار کرد: برنامه‌ریزی حرکت از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب است و ما را از آنچه که اکنون هستیم به آنچه که می‌خواهیم باشیم هدایت می‌کند. برنامه‌ریزی میان “جایی که هستیم و جایی که می‌خواهیم به آن جا برویم” پل می‌سازد.


سخنران همایش مدیریت استراتژیک روابط عمومی با بیان اینکه رکن اصلی تفکر استراتژیک، برون گرایی و تمرکززدایی است ابراز داشت: متاسفانه جامعهف سازمانها و اعضای جامعه ما گرایش به تمرکز گرایی بیشتری دارد تا تمرکز زدایی و این مانع توسعه در ابعاد مختلف اجتماعی و اقتصادی و توسعه کشور است.


یحیایی ایله ای ضمن بیان اینکه مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک، آینده نگر و فرصت طلب است تبیین کرد: روابط عمومی ها بایستی قبل از هر چیزی برای شناسایی فرصتهای درون سازمانی و برون سازمانی برای توسعه کیفی فعالیتهای روابط عمومی تلاش کنند و فرصتها را برای کاهش تهدیدهای بیرونی و ضعفهای درونی استفاده کنند.


مولف کتاب استانداردهای روابط عمومی به تشریح تفکر استراتژیک پرداخت و گفت: منظور از تفکر استراتژیک داشتن ماموریت، چشم انداز، اهداف راهبردی و ارزشهای سازمانی است.


همچنین در این همایش خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط عمومی ایران طی سخنانی گفت: روابط عمومی ها بایستی نقش برجسته ای در تصمیم سازیهای سازمانی ایفا کنند و از این طریق به ارتقای جایگاه روابط عمومی کمک کنند.


شایان ذکر است اجرای این همایش توسط خانم مرضیه منصوری رئیس انجمن روابط عمومی استان یزد و تیم نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران در استان مدیریت شده است.

 

 

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد