درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 22:21   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52359صفحه نخست » خبر یکشنبه، 6 خرداد 1402 - 17:01
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران تأکید کرد: از ضرورت اعتلای روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مراکز حوزوی تا هم‌صدایی مراکز حوزوی در کشور
اگر تا دیروز تنها یک کارگاه یا واحد صنفی یا محل تعلیم و تربیتی پاسخگوی همه نیازها بود امروز اشتغالات زیاد عملا اجازه نمی‌دهد یک نفر به همه نیازها پاسخ دهد و همین امر نشان دهنده اهمیت روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با تأکید بر نقش و جایگاه روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در اعتلای مراکز حوزوی، گفت: باید با صرف هزینه و وقت در اعتلای روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ که منجر به اعتلای حوزه و ترویج فرهنگ دینی در جامعه می‌شود کمک کنیم زیرا روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دروازه ورود به هر نهادی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل در دیدار مسئولان روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نهادهای حوزوی که همزمان با دهه کرامت برگزار شد، اظهار داشت: با استناد به شعارهای ائمه‌ اطهار علیهم السلام در زمینه نحوه برقراری ارتباط سازنده و صحیح بین افراد یک اجتماع، بر اهمیت نقش و جایگاه روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پی خواهیم برد چرا که امروز در دنیای شلوغی وارد شدیم که مشغله افراد روز به روز بیشتر می‌شود.

وی با بیان رسالت پاسخگویی حوزه روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به جامعه، افزود: اگر تا دیروز تنها یک کارگاه یا واحد صنفی یا محل تعلیم و تربیتی پاسخگوی همه نیازها بود امروز اشتغالات زیاد عملا اجازه نمی‌دهد یک نفر به همه نیازها پاسخ دهد و همین امر نشان دهنده اهمیت روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ است.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با تأکید بر اهمیت و نقش ارتباط مؤثر نهادها با اجتماع، یادآور شد: اگر بخواهیم فعالیت سازمانی را چه برای محیط بیرون، چه برای ارزیابی خود به خوبی تعریف و شناسایی کنیم قاعدتا باید نهادیی خلق شود که بتواند این بخش از فعالیت‌های نهاد را پوشش دهد.

وی تصریح کرد: امروز در تقسیم کار که از دستاوردهای عصر مدرن و از شاخصه های توسعه یافتگی است سازمان ها بر حسب تقسیم ساختاری با عنواونی مانند معاون آموزش، فرهنگی، پژوهش، تبلیغ، اداره مالی تقسیم بندی می شوند و در واقع باید دید چقدر یک فرد می تواند این اشراف را داشته باشد که ترسیم درستی از سازمان را برای دستگاه های بیرونی ارائه کند.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل ادامه داد: باید ادبیات ما که مربوط به دهه‌های قبل است بروزرسانی شود، زیرا مدیریت امروز مدیریت علم بوده و علم ارتباطات به قدری توسعه پیدا کرده که ما نباید در همان قالب معمول و متداول بمانیم و این توسعه ارتباطات ضرورت حضور و فعالیت روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ را دوصد چندان می کند.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته هر نوع تعلیم و تربیتی در کانون و در دل خانواده اتفاق می‌افتاد اما امروز با شرایط کاری پیش آمده و مشغله زیاد اعضای خانواده، فرصت کمتری برای حضور در کنار اعضای خانواده فراهم می شود و در پی آن مدام به دنبال مقصر بوده و جویای علت آسیب و روابط به هم ریخته خانواده‌ایم.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران دنیای امروز را غیر از دنیای دیروز قلمداد و ابراز کرد: اگر بخواهیم دنیای امروز را با روش دیروز پاسخگو باشیم به نتیجه‌ای نخواهیم رسید، باید در این زمینه برنامه‌ریزی دقیقی داشته و علی‌رغم حفظ سیاست‌های هر دستگاه، یکصدایی را در پیش گرفته و پذیرش حوزه‌ها را یکی کنیم.

وی در ادامه با اشاره به گستره ارتباطات، افزود: در حوزه روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کارهای زمین مانده بسیار است و در این زمینه باید هم‌افزایی درستی صورت گیرد و از طرفی برای سایت‌های معاندی که به راحتی انسان را به خیانت متهم می‌کنند باید تدبیری اندیشیده شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل ادامه داد: رسیدن به جایگاه اصلی و نتیجه مطلوب در حوزه روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ میسر نمی‌شود الا با هم‌افزایی، در حال حاضر هم اثبات شده که با تک صدایی راه به جایی نمی توان برد چرا که مقابل ما دشمنان متحد شده‌اند.

وی تشکیک در هدف و رسالت را یکی از آفت‌های مقابله با دشمنان دانست و تأکید کرد: برای مقابله با دشمنان باید مراکز هم هدف مشترکات خود را پیدا کرده و با اتحاد جلوی نفوذ دشمن را بگیرند، زیرا دشمنان برای نفوذ از کوچک‌ترین خلأ استفاده می‌کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران، تابلوی ورودی به هر حوزه‌ای را روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دانست و بیان کرد: در مواجهه با هر چیزی که فکر می کنید، روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ باید تقویت شود و حتی در اعتقادات کلامی ما بر رفع نقص تاکید شده زیرا هر فرد در مواجهه باید ارتباط برقرار کند.

وی ادامه داد: در واقع با استناد بر همین منطق گفتاری و رفتاری درست، ضرورت دانش افزایی برای افراد در روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ضرورت پیدا می کند و با توجه به تغییر نیازهای جامعه باید روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نیز به روز شده و پاسخگوی نیاز امروز جامعه باشد.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل تصریح کرد: قطعا کارآمدی افراد در روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در اعتلای حوزه‌ها بسیار تأثیرگذار خواهد بود و در واقع روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دروازه ورود به هر نهادی است که باید ترسیم درستی از چهره و فعالیت‌های آن نهاد داشته باشد.

وی با یادآوری دوباره سنت و سیره زندگی پیامبر اسلام(ص)، اظهار داشت: سلوک و ارتباطات بسیار جایگاه ویژه‌ای در همه بخش‌های زندگی داشته و روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کارآمد، با ارتباط مؤثر خود روز به روز بر بالندگی بیشتر سازمان خود کمک خواهد کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران، ارتباطات قوی و سازمان یافته را سرمایه ای ارزشمند برای حوزه دانست و گفت: در زمینه اهمیت نوع ارتباط‌گیری آیاتی وجود دارد که بر آن اساس، خداوند هر پیامبری را با لسان قوم خود فرستاد که همین دلیل بر اهمیت ارتباط گیری است.

وی در پایان بر صرف وقت و هزینه در حوزه روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تأکید کرد و افزود: باید از این فرصت استفاده کرده و با صرف هزینه و وقت در اعتلای روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ که منجر به اعتلای حوزه و ترویج فرهنگ دینی در جامعه می‌شود تلاش کنیم.

 

 

 

<div id="div_eRasanehTrustseal_24429"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد