درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 14:33   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52358صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 6 خرداد 1402 - 16:54
پایانی امیدوارکننده بر هفته روابط‌عمومی
امید است متخصصان روابط‌عمومی‌ در سال ۱۴۰۲ بیشتر از آنکه تلاش کنند حرف‌های مسئولان را به گوش مردم برسانند، حرف‌های مردم را به گوش مسئولان رسانده و به نمایندگی از آنها مطالبه‌گری را از درون سازمان‌های خود گسترش دهند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || یازدهمین هفته روابط‌عمومی‌(۲۷ اردیبهشت لغایت ۲ خرداد ۱۴۰۲) به اتمام رسید. برایند کلی را از آنچه در این هفته گذشت، بسیار مثبت و امیدوارکننده می‌دانم

امیرعباس تقی‌پور یازدهمین هفته روابط‌عمومی (۲۷ اردیبهشت لغایت ۲ خرداد ۱۴۰۲) به اتمام رسید. برایند کلی را از آنچه در این هفته گذشت، بسیار مثبت و امیدوارکننده می‌دانم؛ چراکه:

1- وقتی ۱۱ سال پیش و براساس تصمیم جمعی شش‌نفره از فعالان این حوزه (اعضای تصمیم‌گیر دبیرخانه همایش
روابط‌عمومی‌ الکترونیک) مقرر شد هفته‌ای برای گرامیداشت روابط‌عمومی برنامه‌ریزی و اجرا شود، کمتر کسی باور داشت که ریشه‌های این نهال سر از خاک جای‌جای ایران عزیز برآورد. گرامی داشته شود و فرصتی باشد برای تبیین فرصت‌های ارتقای کیفیت زندگی از یک سو و بیان چالش‌های بی‌توجهی به آن و عمیق‌ترکردن فاصله‌های میان مردم و مسئولان از سوی دیگر! امسال و به دلیل شرایطی که کشور در ماه‌های اخیر تجربه کرده، در بسیاری از نشست‌ها و مراسمی که در سراسر کشور برگزار شد، بسیار صریح‌تر از گذشته بر کارآمدی نهاد روابط‌عمومی در اصلاح روابط میان حاکمیت و مردم تأکید شد.

2- طرح چنین ادعای بزرگی از سوی متخصصان روابط‌عمومی نه از سر هوای نفس و غرور کاذب، بلکه به پشتوانه ماهیت و تجربه‌های موفق دانش میان‌رشته‌ای روابط‌عمومی در داخل و خارج از کشور در اصلاح امور و مدیریت بحران‌ها انجام شده است. برای روابط‌عمومی، تعاریف متعددی ارائه شده که در تمام آنها اصولی مانند تفاهم دستگاه‌های حاکمیتی و ذی‌نفعان، رعایت حقوق و وظایف میان آنها و برنامه‌ریزی مستمر و مداوم برای رسیدن به اهداف، مورد تأکید و تأیید قرار گرفته است.

3- دقت در به‌کارگیری نیروهای انسانی متخصص و ماهر به‌ویژه در انتصاب مدیران روابط‌عمومی، برخورداری از زیرساخت‌های حقوقی و فنی، تعیین جایگاه مناسب سازمانی و اعطای اختیارات مناسب برای مشارکت در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها به همراه آزادی عمل در سیستم‌های اداری ازجمله درخواست‌های تاریخی و بحق متخصصان روابط‌عمومی برای ایفای کامل مسئولیت‌های‌شان است که در برنامه‌های امسال هفته روابط‌عمومی بیش و صریح‌تر از پیش، بر لزوم تأمین و استقرار آنها تأکید شد. تعجیل مسئولان در رفع فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی به‌عنوان یکی از مناسب‌ترین مسیرهای تعامل با ذی‌نفعان و عرصه‌ای بی‌مانند برای تولید و نشر محتوا از دیگر درخواست‌های مطرح‌شده در قالب نشست‌ها و بیان مواضع بود.

4- متخصصان روابط‌عمومی‌ در این هفته، فرصت خودانتقادی را از دست ندادند.

برنامه‌های امسال پر بود از گِله‌هایی که آنها از خود و همکاران‌شان داشتند؛ از انجمن‌ها و نهادهای تخصصی، از بی‌توجهی به توان و تخصص نیروهای جوان، از بی‌توجهی به امور مهم پژوهش و آموزش و از بی‌انگیزگی و کرختی بسیاری از مدیران، کارشناسان و کارکنان روابط‌عمومی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی.

5- جز از راستی هیچ دم برنیار! شعار امسال هفته روابط‌عمومی (مصراعی از ملک‌الشعرای بهار) به‌خوبی بیانگر انتظار جامعه از روابط‌عمومی‌‌ها و تأکیدی بر مهم‌ترین پیمان اخلاقی آنها با مردم بود. این شعار، تاریخ مصرف ندارد و همواره باید پیش‌روی مدیران ارشد و متخصصان روابط‌عمومی قرار گیرد. غیر از این باشد، همه چیز را باخته‌ایم. در واقع همه باخته‌ایم! اعتماد، مهم‌ترین عنصری است که راست‌گویی تولید می‌کند و بر پایه آن، مناسبات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شکل گرفته و دوام و قوام می‌یابد. امسال و در هفته روابط‌عمومی بر لزوم راست‌گویی متخصصان این نهاد پیونددهنده مردم و دستگاه‌های حاکمیتی بیش‌ازپیش تأکید شد.

نکته پایانی اینکه امید است متخصصان روابط‌عمومی‌ در سال ۱۴۰۲ بیشتر از آنکه تلاش کنند حرف‌های مسئولان را به گوش مردم برسانند، حرف‌های مردم را به گوش مسئولان رسانده و به نمایندگی از آنها مطالبه‌گری را از درون سازمان‌های خود گسترش دهند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد