درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 05:09   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52315صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 2 خرداد 1402 - 12:10
استاندار اصفهان: افراد فعال در روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ باید ویژگی‌های منحصربه‌فردی داشته باشند
دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در اجلاس بزرگ مدیران روابط‌عمومی استان با تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: مدیران روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ طلایه داران و پرچم داران عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی هستند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در اجلاس بزرگ مدیران روابط‌عمومی استان با اشاره به اینکه اگر تصمیم‌هایی که درون یک سازمان گرفته می‌شود پیوست رسانه‌ای نداشته باشد نمی‌تواند همه ثمرات را به خوبی منتقل کند، گفت: اخبار خوب و کارهای خوب باید انتقال یابند تا مسیر برای حرکت‌های بعدی فراهم شود.
 
 به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر، دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در اجلاس بزرگ مدیران
روابط‌عمومی استان با تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: مدیران روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ طلایه داران و پرچم داران عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی هستند.
 
 وی افزود: دقیق و سریع بودن از ویژگی‌های روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ است و فاصله میان تولد و استفاده خبر بسیار اندک است. امروز در عصر اطلاعات هستیم و جایگاه و شأن روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در این عصر بسیار ارتقاء پیدا کرده است.
 
 استاندار اصفهان تصریح کرد: بسیاری از تصمیم سازی‌ها در حوزه روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ باعث تغییر رویکرد و نگاه مدیران می‌شود، این مهم منبعث از تصمیم‌های روابط عمومی‌ها در برون و درون سازمان‌ها است.
 
 وی خاطر نشان کرد: نقش روابط عمومی‌ها یک نقش و جایگاه راهبردی و ویژه است و این به مرور زمان با توجه و تمرکز بیشتر بر نقش این حوزه، مهم‌تر و سازنده‌تر شده است.
 
 استاندار اصفهان با اشاره به اینکه افراد فعال در روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ باید ویژگی‌های منحصربه‌فردی داشته باشند، بیان کرد: این قشر از ویژگی‌های اخلاقی خاصی برخوردار هستند از جمله اینکه چون برای تجلی عملکرد دیگران کار می‌‏کنند و عملکرد خودشان آن‌طور که باید دیده نمی‌شود، نیاز به میزانی از افتادگی و تواضع دارند.
 
 وی افزود: گرچه مدیران باید به عملکرد این گروه توجه کنند، اما این دیده شدن هم نوبه‌ای و مناسبتی است. شجاعت و جسارت، تصمیم‌گیر بودن، بهره‌‎مندی از قدرت تجزیه و تحلیل، شناخت و آشنایی با مسائل بیرونی و آشنایی با ساحات هنر و ادبیات از ویژگی‌های مورد نیاز روابط عمومی‌ها است.
 
 دکتر مرتضوی گفت: با توجه به فعالیت‌های نظام سلطه در بهره‌‎برداری از رسانه و ارتباطات، باید فرمان جهاد تبیین به درستی در سازمان‌ها دنبال شود و در این زمینه همه مؤثر هستند.
 
 استاندار اصفهان ادامه داد: این فعالیت هدفمند و درست، امید و حرکت را در جامعه احیا می‌کند و امید و حرکت زمانی در جامعه جاری می‌شود که اخبار درست و مثبت به جامعه مخابره شود و دشمن دقیقاً مقابل این حرکت و جریان در حال فعالیت است.
 
 دکتر مرتضوی با اشاره به اینکه اگر تصمیم‌هایی که درون یک سازمان گرفته می‌شود پیوست رسانه‌ای نداشته باشد نمی‌تواند همه ثمرات را به خوبی منتقل کند، ادامه داد: نگاهی که در حوزه روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حاکم است باید توأم با درایت، هنر، دقت و زمان شناسی باشد تا بتواند نقاط عطفی را در تاریخ و سازمان متبوعش ثبت و ضبط کند.
 
 استاندار اصفهان گفت: خبر منفی در جامعه ما ۵۵ برابر ضریب می‌خورد و بازتاب پیدا می‌کند.
 
 وی افزود: اتفاق اخیر که در برنامه صبحگاهی شبکه ۳ افتاد و با وجود اطلاع از حضور وزیر کشور در اصفهان، بدون هماهنگی در مورد مسئله حجاب با ما تماس گرفته و مسئولان اصفهان را غیر پاسخگو معرفی کردند، این رفتار غیرحرفه‌‎ای به علت این تصور اشتباه است که افرادی با تخریب دیگران سعی در بالا بردن خود دارند، حال آنکه اخبار خوب و کارهای خوب باید انتقال یابند تا مسیر برای حرکت‌های بعدی فراهم شود.
 
 مرتضوی تأکید کرد: به همین دلیل ضمن بالابردن سواد رسانه ‎ای و توجه به اهمیت سواد رسانه ای باید لشکری از مجموعه روابط عمومی‌ها در استان با محوریت روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ استانداری تشکیل شده و برای برنامه‌های رسانه‌ای و اقدام هماهنگ رسانه‌ای در مقابل فعالیت دشمن بر محوریت اهداف و ارزش‌های کشور برنامه‌ریزی کنند.
 
 وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره دیدار سال ۵۷ همافران ارتش را امام (ره)، اظهار کرد: ایشان در این رابطه به قاب هنرمندانه‌ای اشاره می‌کنند که نقطه عطفی در تاریخ ایجاد کرد و به یادگار ماند. این نشان می‌دهد رسانه می‌تواند نقشی اینچنین درخشان داشته باشد و این با درایت و تدبیر، شدنی و مقدور است.
 
 استاندار اصفهان گفت: حرفه روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کار انبیاء است و اگر از این زاویه به مدیریت روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نگاه شود باید گفت روابط عمومی‌ها هدایتگر و تنظیم‌گر جامعه با سازمان مربوطه هستند.
 
 دکتر مرتضوی افزود: پیامبران نیز به دنبال همین مباحث و ارتباط با خالق، طبیعت و دیگر عناصر بودند و پیام‌های الهی را به مردم می‌رساندند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد