درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 05:53   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52308صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 1 خرداد 1402 - 17:53
دشواری‌های فعالیت ارتباطی در حوزه اقتصاد
وزیر اقتصاد در دیدار با اعضای شورای سیاستگذاری هفته روابط‌عمومی و باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو-ایران، تاکید کرد: برخی با کنار هم قرار دادن حقایق، منافع خود را تامین می کنند که باید در مجموعه روابط عمومی در این خصوص هوشیار بود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || وزیر اقتصاد در دیدار با اعضای شورای سیاستگذاری هفته روابط‌عمومی و باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو-ایران، تاکید کرد: برخی با کنار هم قرار دادن حقایق، منافع خود را تامین می کنند که باید در مجموعه روابط عمومی در این خصوص هوشیار بود.


به گزارش ما آنلاین، به نقل از شادا، سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در دیدار با جمعی از صاحب نظران و پیشکسوتان حوزه روابط عمومی گفت: از آنجایی که روابط عمومی‌ها به عنوان حسگرهای اجتماعی از نزدیک دستی بر آتش عواطف، احساسات و اخبار، جریان‌های خبری و اطلاع رسانی کشور دارند، بازخوردهای مسائل مختلف را در کوتاه ترین زمان ممکن منتقل می‌کنند.


وی افزود: روابط عمومی‌ها به دلیل اشراف بر افکار عمومی در کمترین زمان ممکن پیشنهادهای اقدامی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را به همه بخش‌های وزارت اقتصاد منتقل کنند تا مورد استفاده قرار بگیرد.

وی ادامه داد: به طور کلی مسائل مختلف برای اقناع و اطلاع رسانی به افکار عمومی در بخش‌های مختلف در مجموعه وزارت اقتصاد در اختیار همه همکاران هست و تلاش‌هایی نیز در این راستا صورت گرفته است اما این تلاش‌ها و ابزار کامل و کافی نیست و از این جهت، باید از تلاش‌ها و تبحر روابط عمومی به عنوان یک محفل غیر رسمی در کنار همه بخش‌های زیر مجموعه وزارت اقتصاد، در اقدامات اطلاع رسانی برای افکار عمومی استفاده شود.

خاندوزی اضافه کرد: اکنون ما در زمانه‌ای قرار داریم که صدق و کذب و صداقت و ناراستی مطرح است و باید ما با ذهن و فکر باز جریان درست را انتخاب کنیم.

وزیر اقتصاد همچنین ادامه داد: ما در حوزه وزارت اقتصاد و خانواده بزرگ نهادهای اقتصادی کشور یک دشواری مضاعف دیگر هم داریم که بیرون از مصاف حقیقت است و به اهل منفعت ارتباط دارد که برای منفعت خود حقیقتی را خلق و یا از دل حقایق ضعیف ترین و نازیباترین‌ها را بیرون کشیده و مقابل چشم مخاطب قرار‌ می‌دهند تا جریان و فردی را لکه دار کنند، در واقع، حقایق را برای ارائه یک پیام مشخص و هدایت شده به مخاطب ارائه‌ می‌دهند.

خاندوزی اظهار کرد: فعالیت در حوزه ارتباطات به خصوص در بخش اقتصادی با سایر بخش‌های متفاوت است.

خاندوزی بیان کرد: ما در مجموعه روابط‌عمومیها به یک نتیجه و تعهدی در اخلاق حرفه ای نیاز داریم که باید این موضوع با یک حرکت جمعی پاس داشته شود. یعنی اگر در مقابل این مسائل دچار چند دستگی و ناآگاهی در جریانات اطلاع رسانی باشیم، قطعا جریان و جناح ناراستی و اهل منفعت بر همه چیز غلبه‌ می‌کنند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد