درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:15   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52300صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 30 اردیبهشت 1402 - 15:44
روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌ چراغ جادوی مدیران
غلامرضا شمس ناتری - روابط‌عمومی‌ها‌‌‌‌‌‌‌‌ هم برای مدیران همان کارکرد چراغ جادو را دارند تا زمانی که به بن‌بست و گرفتاری نرسیدند دستی بر آن نمی‌کشند و همین که به چالش می‌خورند آنگاه سراغ و یادی از این چراغ خاک خورده می‌کنند تا بلکه غول درون چراغ، آرزوها و مشکلات‌شان را در کسری از ثانیه بر طرف نماید!
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || کارکرد چراغ جادو را در کارتون ها، فیلم های تخیلی و تبلیغاتی حتما دیده اید، تا زمانی که دستی بر این چراغ کشیده نشود غولی از آن بیرون نمی آید!


روابط‌عمومی‌ها‌‌‌‌‌‌‌‌ هم برای مدیران همان کارکرد چراغ جادو را دارند تا زمانی که به بن‌بست و گرفتاری نرسیدند دستی بر آن نمی‌کشند و همین که به چالش می‌خورند آنگاه سراغ و یادی از این چراغ خاک خورده می‌کنند تا بلکه غول درون چراغ، آرزوها و مشکلات‌شان را در کسری از ثانیه بر طرف نماید!

روزگار روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌ در ایران بدین گونه است که تا زمانی مشکلی برای سازمان و مدیران حادث نشود کسی اعتنایی به آن ندارد و همین که چالش و بحرانی بوجود آمد این
روابط‌عمومی است که باید با آسمان ریسمان کردن ، مشکل را بر طرف نماید!


این یک حقیقت کتمان ناپذیر است و چه بسا مدیران زمانی روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌ را طلب می کنند که بتواند آب از جوی رفته را بازگرداند.


شمایل روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌ در دستگاههای دولتی بدین گونه است که عدم شناخت از روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌ سبب می شود مدیران رابطه خوبی با این بخش نداشته و اگر هم باشد کمرنگ باشد.


مدیرانی که به روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌ نگاهی مدبرانه دارند سعی می کنند از روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌ بیشترین استفاده را در اقناع افکار عمومی و رسانه یی ببرند و خود نیز پیشگام و پیشقراول این تغییر و این دیدگاه مترقیانه هستند.


روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌ پویا از فرصت ها برای اهداف سازمانی در درون و برون سازمان بیشترین بهره را می برد تا آسیب ها کمتر شود.


روابط‌عمومی‌ها‌‌‌‌‌‌‌‌ حلقه واسط میان سازمان و مردم هستند و این پل ارتباطی باید از چنان استحکامی برخوردار باشد که در این آمد و شد نلرزد و همواره اطمینان بخش باشد.


بی تردید نگاه مدیران نیز به این بخش می بایست نگاهی حرفه یی و تخصصی باشد چرا که روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌ هم فن،هم هنر و هم تخصص است.


شاید سخن گفتن در این باره سهل و آسان باشد اما چاره یی نیست که سازمان ها و مدیران دولتی برای ارتقاء روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌ اعتبارات مالی و نیروی ورزیده در نظر بگیرند تا راهبرد روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌ در انجام اهداف سازمانی به کارایی و اثر بخشی ختم شود.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد