درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:55   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52295صفحه نخست » خبر یکشنبه، 30 اردیبهشت 1402 - 12:08
بیانیه هیات داوران جشنواره روابط‌عمومی‌های‌‌‌‌‌‌‌ دستگاه های اجرایی استان گلستان
هیات داوران جشنواره روابط‌عمومی‌های استان گلستان با تشکر از اداره کل روابط‌عمومی استانداری در برگزاری جشنواره، حضور 68 دستگاه استانی و شهرستانی (شامل 45 اداره کل و سازمان 11 فرمانداری و 12 شهرداری ) و ارسال بیش از 500 اثر را به فال نیک گرفته، یادآور می‌شود که جشنواره انتخاب روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌های برتر هر روزه توسط داوران اصلی آن که - مردم به‌ویژه مراجعین به سازمان‌ها و ادارات هستند - برگزار می‌شود.
  

با اهدای سلام به پیشگاه حضرت حق و ادای احترام به مدیران محترم روابط عمومی دستگاه های اجرایی، سازمانها و نهادها


هیات داوران جشنواره روابط‌عمومی‌های استان گلستان با تشکر از اداره کل روابط‌عمومی استانداری در برگزاری جشنواره، حضور 68 دستگاه استانی و شهرستانی (شامل 45 اداره کل و سازمان 11 فرمانداری و 12 شهرداری ) و ارسال بیش از 500 اثر را به فال نیک گرفته، یادآور می‌شود که جشنواره انتخاب روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌های برتر هر روزه توسط داوران اصلی آن که - مردم به‌ویژه مراجعین به سازمان‌ها و ادارات هستند - برگزار می‌شود.


1. هیأت داوران به مدیران محترم ادارات و سازمان ها پیشنهاد می کند ، با توجه به " آیین نامه نحوه فعالیت ، وظایف و اختیارات روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌ دستگاه‌های اجرایی " و " آیین نامه شورای اطلاع رسانی دولت " شرایط مناسب تری را برای فعالیت روابط عمومی ها از نظر تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری، نیروی انسانی، منابع مالی و بودجه فراهم نمایند.


2. هیات داوران به روابط‌عمومیها توصیه می کند با بهره گیری از پژوهش و افکارسنجی ، تحقیقات پیمایشی و تحلیل محتوا ، خلاقیت و نوآوری و بر اساس برنامه های مدون و جامع، عمل کرده و از پرداختن به امور یکنواخت در قالب های تکراری پرهیز کنند.


3. هیأت داوران ، با بررسی آثار ارسالی به این نتیجه رسید که میزان ثبات مدیریت و وابسته نبودن روابط عمومی ها به تغییرات پی در پی مدیریتی از یک سو و ماندگاری مدیران این حرفه در نهادها و سازمانها از سوی دیگر، عامل موثری در بهبود ارتقای کیفیت عملکرد آنهاست .


4. در بخش خبر عمده مطالب خبری به انعکاس فعالیت های مدیران اختصاص داشته و وجود غلط های نگارشی ، عدم توجه به عناصر و ارزش های خبری، عدم استفاده از تیتر و لیدهای جذاب و رییس محور بودن اخبار در برخی از آثار رسیده مشهود بود. هیأت داوران انتظار دارد روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌ ها در تبدیل رویداد به خبر ، جریان سازی خبری و خبرسازی مثبت از اقدامات دستگاههای اجرایی بیش از پیش کوشا باشند .


5. در بخش ارتباط با رسانه ها اگرچه کمیت حضور در رسانه ها افزایش قابل توجهی داشته ، اما کیفیت این حضور چندان قابل توجه نمی باشد و لازم است روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌ ها در خصوص برگزاری تورهای رسانه های ، نشست های خبری و.... مشارکت فعالانه تری داشته باشند.


6. هیأت داوران با بررسی آثار ارسالی به این نتیجه رسید که روابط عمومی ها باید توجه بیشتری به قابلیت های روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌ الکترونیک نظیر پادکست، پورتال، وب سایت، قابلیت های چند رسانه ای، کیوسک های اطلاع رسانی، نشریه الکترونیک، تابلوهای گردان، سیستم های ارسال پیامک و بلوتوث و برنامه های کاربردی (اپلیکیشن ها) داشته باشند. متاسفانه برخی سایت های روابط عمومی هنوز از پویایی لازم برخوردار نیستند و دارای رویکرد تعاملی ضعیفی با مخاطبان هستند.


7. در بخش عکس و فیلم برخی از آثار رسیده از تنوع تصویری و بصری، تدوین و گفتار متن متناسب با تصویر و تصویربرداری درست همراه بوده است اما در برخی آثار نبود سناریوی قوی و پرکشش مشهود و ایجاز و اختصار نیز مورد توجه قرار نگرفته است. در بخش اینفوگرافیک و پوستر انتظار می رفت مطالب تهیه شده هم از نظر طراحی و خلاقیت و هم از لحاظ نگارش ، بهتر و جذاب تر باشند.


8. هیات داوران در خاتمه ضمن قدردانی مجدد از تلاش های بی وقفه روابط عمومی ها در ارتقای سطح اطلاع رسانی بر استمرار و تسری آموزش های تخصصی و کاربردی تاکید داشته و پیشنهاد می نماید روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌ ها از توانمندی های حرفه ای و کارشناسی بخش خصوصی بهره بیشتری ببرند.


هیات داوران: محمد خاندوز ، شبیر دائمی ، ایرج رمضانی، محمد رضا (سیاوش ) کیانی پور ، عقیل مهقانی
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد