درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 14:05   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52295صفحه نخست » خبر یکشنبه، 30 اردیبهشت 1402 - 12:44
بیانیه هیات داوران جشنواره روابط‌عمومی‌های‌‌‌‌‌‌‌ دستگاه های اجرایی استان گلستان
هیات داوران جشنواره روابط‌عمومی‌های استان گلستان با تشکر از اداره کل روابط‌عمومی استانداری در برگزاری جشنواره، حضور 68 دستگاه استانی و شهرستانی (شامل 45 اداره کل و سازمان 11 فرمانداری و 12 شهرداری ) و ارسال بیش از 500 اثر را به فال نیک گرفته، یادآور می‌شود که جشنواره انتخاب روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌های برتر هر روزه توسط داوران اصلی آن که - مردم به‌ویژه مراجعین به سازمان‌ها و ادارات هستند - برگزار می‌شود.
  

با اهدای سلام به پیشگاه حضرت حق و ادای احترام به مدیران محترم روابط عمومی دستگاه های اجرایی، سازمانها و نهادها


هیات داوران جشنواره روابط‌عمومی‌های استان گلستان با تشکر از اداره کل روابط‌عمومی استانداری در برگزاری جشنواره، حضور 68 دستگاه استانی و شهرستانی (شامل 45 اداره کل و سازمان 11 فرمانداری و 12 شهرداری ) و ارسال بیش از 500 اثر را به فال نیک گرفته، یادآور می‌شود که جشنواره انتخاب روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌های برتر هر روزه توسط داوران اصلی آن که - مردم به‌ویژه مراجعین به سازمان‌ها و ادارات هستند - برگزار می‌شود.


1. هیأت داوران به مدیران محترم ادارات و سازمان ها پیشنهاد می کند ، با توجه به " آیین نامه نحوه فعالیت ، وظایف و اختیارات روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌ دستگاه‌های اجرایی " و " آیین نامه شورای اطلاع رسانی دولت " شرایط مناسب تری را برای فعالیت روابط عمومی ها از نظر تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری، نیروی انسانی، منابع مالی و بودجه فراهم نمایند.


2. هیات داوران به روابط‌عمومیها توصیه می کند با بهره گیری از پژوهش و افکارسنجی ، تحقیقات پیمایشی و تحلیل محتوا ، خلاقیت و نوآوری و بر اساس برنامه های مدون و جامع، عمل کرده و از پرداختن به امور یکنواخت در قالب های تکراری پرهیز کنند.


3. هیأت داوران ، با بررسی آثار ارسالی به این نتیجه رسید که میزان ثبات مدیریت و وابسته نبودن روابط عمومی ها به تغییرات پی در پی مدیریتی از یک سو و ماندگاری مدیران این حرفه در نهادها و سازمانها از سوی دیگر، عامل موثری در بهبود ارتقای کیفیت عملکرد آنهاست .


4. در بخش خبر عمده مطالب خبری به انعکاس فعالیت های مدیران اختصاص داشته و وجود غلط های نگارشی ، عدم توجه به عناصر و ارزش های خبری، عدم استفاده از تیتر و لیدهای جذاب و رییس محور بودن اخبار در برخی از آثار رسیده مشهود بود. هیأت داوران انتظار دارد روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌ ها در تبدیل رویداد به خبر ، جریان سازی خبری و خبرسازی مثبت از اقدامات دستگاههای اجرایی بیش از پیش کوشا باشند .


5. در بخش ارتباط با رسانه ها اگرچه کمیت حضور در رسانه ها افزایش قابل توجهی داشته ، اما کیفیت این حضور چندان قابل توجه نمی باشد و لازم است روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌ ها در خصوص برگزاری تورهای رسانه های ، نشست های خبری و.... مشارکت فعالانه تری داشته باشند.


6. هیأت داوران با بررسی آثار ارسالی به این نتیجه رسید که روابط عمومی ها باید توجه بیشتری به قابلیت های روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌ الکترونیک نظیر پادکست، پورتال، وب سایت، قابلیت های چند رسانه ای، کیوسک های اطلاع رسانی، نشریه الکترونیک، تابلوهای گردان، سیستم های ارسال پیامک و بلوتوث و برنامه های کاربردی (اپلیکیشن ها) داشته باشند. متاسفانه برخی سایت های روابط عمومی هنوز از پویایی لازم برخوردار نیستند و دارای رویکرد تعاملی ضعیفی با مخاطبان هستند.


7. در بخش عکس و فیلم برخی از آثار رسیده از تنوع تصویری و بصری، تدوین و گفتار متن متناسب با تصویر و تصویربرداری درست همراه بوده است اما در برخی آثار نبود سناریوی قوی و پرکشش مشهود و ایجاز و اختصار نیز مورد توجه قرار نگرفته است. در بخش اینفوگرافیک و پوستر انتظار می رفت مطالب تهیه شده هم از نظر طراحی و خلاقیت و هم از لحاظ نگارش ، بهتر و جذاب تر باشند.


8. هیات داوران در خاتمه ضمن قدردانی مجدد از تلاش های بی وقفه روابط عمومی ها در ارتقای سطح اطلاع رسانی بر استمرار و تسری آموزش های تخصصی و کاربردی تاکید داشته و پیشنهاد می نماید روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌ ها از توانمندی های حرفه ای و کارشناسی بخش خصوصی بهره بیشتری ببرند.


هیات داوران: محمد خاندوز ، شبیر دائمی ، ایرج رمضانی، محمد رضا (سیاوش ) کیانی پور ، عقیل مهقانی
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد