درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:51   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5228صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 28 شهریور 1392 - 07:25
تعادل برای چاپ آگهی های دولتی برقرار نیست
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) - نماینده دولت در خبرگزاری ایرنا با تأکید بر ضرورت مرزبندی‌ میان اخبار و آگهی‌های تبلیغاتی در رسانه‌ها و مطبوعات کشور، گفت: هم‌اکنون تعادل لازم درباره چاپ آگهی‌های دولتی میان روزنامه‌های مختلف برقرار نشده است.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  نماینده دولت در خبرگزاری ایرنا با تأکید بر ضرورت مرزبندی‌ میان اخبار و آگهی‌های تبلیغاتی در رسانه‌ها و مطبوعات کشور، گفت: هم‌اکنون تعادل لازم درباره چاپ آگهی‌های دولتی میان روزنامه‌های مختلف برقرار نشده است.
به گزارش شارا به نقل از فارس، علیرضا خزایی اظهار داشت: یکی از اقداماتی که رسانه‌ها باید انجام دهند، مخاطب شناسی است.

نماینده دولت در خبرگزاری ایرنا افزود: خبرگزاری‌ها و مطبوعات و به طور کلی رسانه‌هایی که مخاطب عام دارند علاوه بر اینکه کار خبری می‌کنند ممکن است در کنار آن اقداماتی نظیر چاپ و انتشار آگهی‌های تبلیغاتی را نیز در دستور کار خود قرار دهند.
وی بیان داشت: باید مرز میان آگهی‌های تبلیغاتی و اخبار در رسانه‌ها مشخص شود و میان این دو مرزبندی شود.

این فعال عرصه رسانه بیان داشت: چنانچه مخاطب احساس کند که رسانه از محل انتشار یک خبر یا یک گزارش سود شخصی کسب می‌کند، بدون شک روی اعتماد آن اثر می‌گذارد.
خزایی بیان داشت: اگر خبری برای روزنامه یا رسانه‌ای با کسب درآمد همراه است، حتما باید علامت‌گذاری شود.
نماینده دولت در خبرگزاری ایرنا بیان داشت: ادامه یافتن این امر بدون شک در اعتماد خدشه وارد می‌کند.

این فعال عرصه رسانه تأکید کرد: معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد باید از طریق ابزاری که در اختیار دارد مانع از ادامه‌دار بودن این روند شود.
وی خاطرنشان کرد: روزنامه‌ها معمولا از محل آگهی‌هایی که دولت در اختیار آنها قرار می‌دهد می‌تواند تأمین در‌آمد کنند اما در این باره انتقاداتی وارد است و برخی عنوان می‌کنند تعادل لازم درباره تخصیص آگهی‌های دولت به روزنامه‌های مختلف برقرار نشده است.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد